اتمام اجرای پروژه اداری ظفر
23
بهمن

اتمام اجرای پروژه اداری ظفر

اتمام اجرای پروژه اداری ظفر

پروژه اداری و دفتر وکالت جناب آقای دکتر سلامیان واقع در ظفر به متراژ ۱۸۰ متر مربع.

مدت زمان اجرای این پروژه در قرارداد اجرا ۶۰ روز کاری می باشد که با برنامه ریزی دقیق و هماهنگی بین نیروی کار و تیم طراحی توانستیم در زمان مقرر پروژه را به اتمام رسانده و تحویل کارفرما دهیم.

ما در این ویدئو تمام شده کار اجرا را برای شما عزیزان به اشتراک می گذاریم و امیدواریم بتوانیم در پروژه های شما بهترین همیاری را برایتان داشته باشیم.

شما می توانید برای مشاوره بهتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا ما بتوانیم بهترین خدمات را به شما سروران عزیز ارائه دهیم.

 

اتمام اجرای پروژه اداری ظفر

ویدیوی پروژه

 

 

چیدمان دفتر وکالت

اگر وکیل هستید و به طراحی مجدد دفتر خود فکر می کنید، نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. طراحی مناسب دفتر وکالت نه تنها برای شما و همکارانتان، بلکه برای مشتریانتان نیز مهم است. دلیلش هم واضح است، ظاهر دفتر وکالت شما تأثیر مستقیمی بر احساس مشتریان در هنگام ورود به دفتر شما خواهد داشت. این به طور مستقیم بر اولین برداشت آنها از شما تأثیر می گذارد، حتی قبل از اینکه شما یک کلمه درمورد خودتان و سوابق خود بگویید.

 

اهمیت طراحی داخلی دفتر وکالت

طراحی دفتر وکالت باید با فضایی جذاب و در عین حال حرفه ای ارتباط برقرار کند. مقدار زیادی از هر یک از عناصر طراحی می تواند طاقت فرسا یا نامناسب شود. عناصر زیادی از مبلمان اداری عمومی و طراحی داخلی وجود دارد که می تواند در طراحی دفتر وکالت شما اعمال شود. به عنوان مثال، شما نور طبیعی زیادی، مناطقی برای جلسات، و شاید یک آشپزخانه معمولی یا محل پذیرایی برای مهمانان می خواهید. نگران هیچ چیز نباشید! تیم دکوطرح فکر همه چیز را برای پروژه شما از پیش کرده است.

 

اصول اولیه طراحی دفتر وکالت شما

فضای کار شما باید همیشه از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر به نظر برسد، به خصوص اگر مکانی باشد که افراد زیادی در آن رفت و آمد می کنند. دفتر وکالت باید با در نظر گرفتن مشتری طراحی شود. اگر در طراحی دفتر وکالت خود برای راحتی موکل خود برنامه ریزی نکرده اید، اکنون زمان آن رسیده است که این کار را انجام دهید. این نکات طراحی می تواند دفتر وکالت شما را به محیطی حرفه ای تبدیل کند و در عین حال اطمینان حاصل کند که مشتریان شما احساس خوشایندی و راحتی می کنند. این نکات بسیار خلاصه هستند، برای مطالعه بیشتر در این زمینه توصیه می کنیم به وبلاگ سایت دکوطرح مراجعه کنید!

 

به دکوراسیون خود توجه کنید

این شاید مهمترین نکته طراحی باشد که هنگام طراحی دفتر وکالت خود باید در نظر داشته باشید. دکور شما همان چیزی است که بیشترین تأثیر را بر احساس مشتریان در هنگام ورود به دفتر وکالت شما خواهد داشت. در دفتر وکالت، مردم معمولاً احساساتی هستند، بنابراین بسیار مهم است که فضای خود را به مکانی تبدیل کنید که در آن احساس خوش آمد و آرامش کنند. چند ایده دکوری که می تواند طراحی دفتر وکالت شما را جذاب کند:

  • تصاویر دوستان و خانواده خود را نمایش دهید. تصاویر شخصی باعث می شود مشتریان احساس ارتباط شخصی با شما داشته باشند و در دفتر شما احساس راحتی بیشتری کنند.
  • گیاهان را در اطراف اتاق قرار دهید. گیاهان به طور طبیعی آرامش‌بخش هستند و می‌توانند به یک دفتر وکالت بیشتر احساس کنند که یک خانه است تا یک فضای کار. تا حدی، مهم است که مشتریان در طول یک زمان استرس زا و طاقت فرسا احساس کنند که در خانه هستند. گیاهان همچنین هوای تازه را به فضا می‌دهند و باعث می‌شوند فضا کمتر احساس گرفتگی و جذابیت بیشتری داشته باشد.
  • پالت رنگ تیره را انتخاب نکنید. دفاتر حقوقی اغلب در انتخاب دکور و رنگ بسیار تیره اشتباه می کنند. اما رنگ های تیره باعث نمی شود مشتریان احساس خوشایندی کنند. در واقع، این رنگ های تیره حتی ممکن است بر اضطراب مشتریان شما بیفزایند! در عوض، دکور و رنگی را انتخاب کنید که رنگ روشن دارد.
  • علاوه بر اینکه دفتر وکالت خود را برای مشتریان دعوت می کند، مهم است که آن را حرفه ای نگه دارید. شما می خواهید شایستگی و اعتماد به نفس را به دیگران منتقل کنید. در اینجا ایده های دکوری وجود دارد که به دفتر وکالت شما احساس حرفه ای می کند:
  • مدارک و گواهینامه های خود را آویزان کنید. این یک راه آسان برای نشان دادن شایستگی شما بدون نیاز به گفتن یک کلمه است.
  • یک قفسه کتاب چشمگیر قرار دهید. می‌توانید کتاب‌هایی را که خوانده‌اید و مربوط به حوزه حقوقی شما هستند نمایش دهید. این نه تنها مراجعه به آن کتاب ها را آسان می کند، بلکه به مشتریان نشان می دهد که شما در حوزه کاری خود آگاه هستید.
  • آثار هنری را آویزان کنید. آثار هنری دفتر را روشن می کند و در عین حال آن را پیچیده و جذاب می کند. هنر انتزاعی انتخاب خوبی برای طراحی دفتر وکالت است.
  • از بافت های غنی استفاده کنید. چرم، چوب، و منسوجات بافته شده می توانند به انتقال حس جذابیت به مشتریان شما کمک کنند. آنها احساس می کنند که شما کار را بسیار جدی می گیرید.

 

روشنایی مناسب در چیدمان دفتر وکالت

نورپردازی مناسب در دفتر وکالت ضروری است. نور تاثیر مستقیمی بر احساس فرد در یک فضا دارد. اگر نورپردازی اشتباه باشد، ممکن است احساس اضطراب، بازجویی، سردرگمی و در برخی موارد نورپردازی، حتی خستگی کند. همانطور که در مورد طراحی دفتر وکالت خود فکر می کنید، کمی تحقیق کنید تا ببینید چه نوع نورپردازی برای فضای شما مفید است. هدف شما باید استفاده از نوری باشد که باعث شود مشتریان احساس راحتی کنند و در عین حال اطمینان حاصل شود که با نورپردازی زیاد یا بیش از حد روشن حواسشان پرت نمی شود.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]