استفاده از هنر و آثار هنری در تزئینات منزل هزینه تمام شده بازسازی مشارکتی در کرمانشاه
14
بهمن

استفاده از آثار هنری در تزئینات منزل

یکی از سوالات متداول طراحان این است که “چگونه می توان آثار هنری مناسب را انتخاب کرد؟” برای اطمینان از انتخاب قطعه مناسب برای فضای خاص ، چند راهنما وجود دارد. آثار هنری همان چیزی است که به تعریف شخصیت صاحب خانه و فضای آنها کمک می کند. در ربط دادن بعضی از قطعات و ایجاد شخصیت در یک خانه مفید است.

طرح های مختلف تابلو های نقاشی، در طراحی داخلی خانه و طراحی داخلی اتاق تاثیر زیادی می گذارد. ما در این مقاله قصد داریم به تابلوی مناسب برای قسمت های مختلف منزل بپردازیم.

 

پیشنهاد نویسنده: انتخاب رنگ در خانه و وسایل مناسب رنگ

 

آشپزخانه

یکی از اتاق ها و قسمت هایی که از نظر کار های هنری بسیار فراموش می شود آشپزخانه است. آشپزخانه اغلب به عنوان “قلب خانه” و در بسیاری از موارد ، پر کاربرد ترین اتاق خانه است. هیچ سوالی وجود ندارد ، هنر باید در این جا ادغام شود. میز های جلو یا فضا های بالای کابینت مکان های مناسبی برای اجرای هنر هستند. برای این که این هنر را در جزئیات نگه دارید ، به سمت قطعات کوچک تر متمایل شوید که فضا را تکمیل می کنند ، نه این که غرق شوند.

 

 

اتاق خواب

بهترین دیوار ها برای هنر در اتاق خواب دقیقاً بالای تخت یا روی دیوار مقابل تخت هستند. قطعات بزرگ مقیاس بهتری هستند و باید در سطح چشم آویزان شوند. به دنبال قطعات انتزاعی با رنگ ها یا تن های آرامش بخش باشید. اگر اهل عکاسی هستید ، مناظر یا عکس های غیر اشباع بهترین عملکرد را دارند. فریم ها را حداقل نگه دارید – قاب گالری یا بوم ها نیز عالی عمل می کنند.

 

 

محل کار

خواه در خانه کار کنید یا در یک اداره ، هنر راهی عالی برای شخصی سازی فضای شما و الهام بخشیدن به شماست. روش مورد علاقه ما برای انجام این کار ایجاد یک گالری چرخان است. برای شروع ، شما به یک قفسه طاقچه شناور بلند که ترجیحاً بیش از فضای کاری یا نزدیک آن نصب شده باشد ، نیاز دارید.
زیبایی این موضوع این است که تنها چیزی است که مجبورید آویزان کنید! بعدی قسمت سرگرم کننده است ، شما می توانید مجموعه ای از کارهای هنری را که به شما الهام می گیرد انتخاب کنید. یک تابلوی با تصاویر مثبت یا آثار هنرمندانی را که به شما الهام می دهند می تواند گزینه های مناسبی باشد.
شما می خواهید اندازه های مختلف ، بزرگ و کوچک را نیز در اتاق خود بگنجانید ، بنابراین امکانات بی پایان هستند. شما می توانید همه آن ها را در فریم های مشابه با ظاهری مینیمالیستی یا همه ی آن ها را با فریم های مختلف به دیوار اتاقتان نصب کنید تا به آن ها روح و شخصیت بدهید. هر وقت حوصله تان سر رفت ، می توانید این قطعات را به روز کنید ، نیازی به میخ هم نیست.

 

 

سرویس های بهداشتی و حمام

حمام اتاق دیگری است که اغلب با هنر مورد غفلت قرار می گیرد. کار های هنری که انتخاب می کنید باید متناسب با فضای حمام باشد. به عنوان مثال ، اگر در سطح اصلی اتاق پودر باشد ، باید به قطعات جالب و سرگرم کننده تری توجه کنید. اگر یک حمام مستر است ، با قطعات آرام بیشتری همراه شوید. هنر حمام به صورت جفت عالی به نظر می رسد ، ما دوست داریم مجموعه ای از دو چیز مربوط به هم را به صورت چیدمان دور از هم یا کنار هم انتخاب کنیم. آن ها می توانند دو قطعه انتزاعی یکسان باشند که یکی در کنار آن قرار گرفته باشد ، یا دو قطعه متفاوت با یک مضمون یکسان باشند. مکان های مناسب برای این قطعات می تواند بالای دستشویی ، بالای وان حمام ، یا قلاب های حوله / روپوش.

 

اتاق نشیمن

سرگرم کننده ترین اتاق برای تزئین با هنر ، و بیشتر اوقات ، ترسناک ترین اتاق نشیمن است. بیشتر ما در این جا احساس فشار زیادی می کنیم ، زیرا این اتاقی است که بیشتر مهمانان شما در آن می بینند و اوقات خود را در آن جا می گذرانند. انتخاب قطعه مناسب در ایجاد مکالمه و تنظیم احساس فضا نکته ای اساسی است. می توانید یک قطعه در مقیاس بزرگ یا یک دیوار بزرگ گالری را انتخاب کنید. بعضی اوقات باید بیرون از کادر فکر کنید. هنر لازم نیست قطعه چاپ یا بوم باشد ، گاهی اوقات می تواند اشکال دیگری داشته باشد. خواه یک ماکت در مقیاس بزرگ پرچم آمریکا باشد یا شاخ های گوزن ، فراتر از یک تصویر دو بعدی را نگاه کنید و یک قطعه منحصر به فرد پیدا کنید که به بهترین شکل شما را منعکس کند.

 

جمع بندی

بهترین چیز در مورد هنر این است که تزئیناتی در خانه است که می توانید هنگام نقل مکان با خود داشته باشید و حتی با گذشت زمان می تواند ارزش آن را افزایش دهد. همچنین نیازی به گرفتن وام دوم نیست. شما می توانید به همان اندازه که دوست دارید کم یا زیاد هزینه کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون آفریقایی، دکوراسیون اروپایی

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

پروژه مسکونی رباط کریم

طراحی پروژه آزادی

مرحله طراحی پروژه فشم

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]