انتخاب میز تلویزیون - بخش اول
27
مهر

انتخاب میز تلویزیون – بخش اول

انتخاب میز تلویزیون – بخش اول

هر خانه ای می تواند بسته به سلیقه خود و طراحی دکوراسیون آن میز تلویزیون خود را انتخاب کنند.

این میز ها می تواند نشان دهنده قسمت جذاب خانه ها یعنی تلویزیون در هر خانه ای باشد.

اگر می خواهید قسمتی از پذیرایی که درون آن عموما میز تلویزیون و تلویزیون قرار می دهند را قرار دهید باید مواردی را رعایت کنید، که ساده ترین این موارد می تواند گذاشتن میز تلویزیون روبه روی پنجره یا نور گیر باشد که باید از آن جلوگیری شود.

همچنین شما می دانید که دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی و فضایی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید آن را به زیبا ترین شکل ممکن دربیاورید.

در زمانی که شما در حال طراحی دکوراسیون خانه هستید باید به این نکته توجه کنید که باید وسایل را چگونه چیدمان کنید تا زیبا ترین و بهترین طراحی را داشته باشید.

 

انتخاب میز تلویزیون – بخش اول

نکات مهم

یکی از مواردی که در طراحی دکوراسیون شما تاثیر می گذارد، این یعنی این که شما زمانی که تلویزیون خود را مشخص می کنید باید برای خرید میز تلویزیون دقت کنید زیرا هر تلویزیونی به نوعی از میز تلویزیون می آید و باید هماهنگی بین آن ها وجود داشته باشد.

زمانی که هماهنگی بین میز و تلویزیون ایجاد می شود، زیبایی و طراحی خانه شما را چند برابر می سازد که می تواند در فضای داخلی خود را به نمایش بگذارید.

به این نکته توجه داشته باشید که زمانی که میز تلویزیون را مشخص می کنید باید به این دقت داشته باشید که بسیاری از وسایل دیگر نیز می باشد که باید با میز تلویزیون هماهنگ شوند.

در زمان انتخاب میز تلویزیون همان طور که گفته شد، باید مواردی چون مبلمان ها، میز ناهار خوری، میز ها و مبلمان های تخت شو و از این قبیل موارد را باید هماهنگ با میز تلویزیون هماهنگ انتخاب شود و یا در یک هارمونی رنگی انتخاب شود.

زمانی که شما این موارد را با یک دیگر هماهنگ انتخاب می کنید باعث می شود بتوانید دکوراسیون و طراحی خاص خود را ایجاد کنید و از آن لذت ببرید.

 

نحوه انتخاب میز تلویزیون

زمانی که شما بیشتر وسایل خود را خریداری کرده اید و فقط میز تلویزیون مانده است، و یا فقط می خواهید میز تلویزیون را تغییر دهید و از میز تلویزیون جدید استفاده کنید.

در این صورت شما نمی توانید تغییر کلی در خانه به وجود آورید، ولی می توانید با همین وسایلی که دارید تغییراتی ایجاد کنید و نکات جالبی را ایجاد کنید.

  • شما می توانید با استفاده از رنگ ها و سبکی که در وسایل قبلی رعایت کرده اید را برای میز تلویزیون در نظر بگیرید، این نیز می تواند برای خرید میز جدید به شما و دکوراسیون داخلی شما کمک کند.
  • از مواردی استفاده کنید که این موارد در تمام خانه ها با یک خصوصیاتی برای انتخاب میز تلویزیون مناسب می باشد، و می توانید از آن ها استفاده کنید.
  • شما می توانید از جمع بندی استفاده کنید و این جمع بندی می تواند به شما کمک کند که از چه میز تلویزیونی استفاده کنید، تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

نکات انتخاب میز تلویزیون

  • ارتفاع میز تلویزیون
  • سبک میز تلویزیون
  • رنگ میز تلویزیون
  • اندازه میز تلویزیون
  • محل میز تلویزیون

 

ارتفاع میز تلویزیون

زمانی که شما می خواهید میز تلویزیون را خریداری کنید باید بدانید که می خواهید تلویزیون شما در چه ارتفاعی قرار گیرد و دوست دارید در ارتفاع آن چقدر ریسک کنید و خود را به چالش بکشید.

در زمان انتخاب میز تلویزیون شما باید به مبلمان های راحتی خود توجه کنید که روی آن ها در زمان تماشای تلویزیون مینشینید، پس ارتفاع میز تلویزیون باید با مبلمان های راحتی شما هماهنگ باشد.

اگر مبلمان های شما ارتفاع بلندی دارند، شما در زمان انتخاب میز تلویزیون باید از میز هایی با ارتفاع زیاد و بلند استفاده کنید.

اگر شما از مبلمان ها و صندلی ها استفاده نمی کنید، و اغلب اوقات بر روی زمین به تماشای تلویزیون می پردازید بهترین گزینه این می باشد که از میز هایی با ارتفاع کم استفاده کنید، که باعث گردن درد شما نشود.

 

پیشنهاد نویسنده : در ارتباط با صندلی راک بخوانید.

 

سبک میز تلویزیون

در هر خانه ای شما از یک سبک دکوراسیون استفاده می شود، این سبک در میز های تلویزیون نیز استفاده می شود، شما می توانید سبک طراحی و دکوراسیون خود را بر روی میز های تلویزیون و مبلمان ها یا هر چیز دیگری پیاده سازی کنید.

اگر به دنبال این هستید که بتوانید از سبک های هماهنگ استفاده کنید در زمان خرید میز تلویزیون باید به سبک آن دقت کنید تا بتوانید سبک خانه را در یک سمت و سود هدایت کنید.

برای مثال شما می توانید از میز هایی استفاده کنید که در آن ها سبک کلاسیک پیاده سازی شده است، زمانی که بر روی میز تلویزیون از جزئیات و تزئینات کلاسیک استفاده می شود برای خانه ها و فضا هایی با سبک کلاسیک استفاده می شود.

اگر از سبک های امروزی و مدرن استفاده می کنید، شما می توانید از سبک میز های تلویزیون امروزی و مدرن استفاده کنید، تا سبک شما معاصر و مدرن باشد.

اگر شما از سبک خاصی استفاده نمی کنید می توانید از میز هایی استفاده کنید که تم آن ها تلفیقی می باشد و یک سبک خاص را نمی توان پیدا کرد بلکه چند سبک را باهم دارند.

 

رنگ میز تلویزیون

زمانی که شما رنگ میز را انتخاب می کنید می توانید به مبلمان های خود توجه کنید که از چه رنگی استفاده کنید تا هماهنگی و تناسب در آن ها وجود  داشته باشد.

اگر می خواهید میز تلویزیون را در اتاق نشیمن قرار داده اید، می توانید از رنگ هایی مثل رنگ مبلمان ها، رنگ میز های درون اتاق، آباژور ها و هر وسیله ای که درون اتاق نشیمن قرار دارد می توانید استفاده کنید و از هماهنگی آن ها استفاده کنید.

شما می توانید از میز هایی با رنگ های مات و براق استفاده کنید و این رنگ بستگی به رنگ های به کار رفته در اتاق می باشد، این رنگ ها همگی به حد زیادی به دکوراسیون داخلی اتاق شما بستگی دارد.

 

اندازه میز تلویزیون

یکی از نکات مهم در زمان خرید میز تلویزیون شما می توانید به اندازه میز تلویزیون دقت کنید.

در اغلب اوقات در زمان خرید میز های تلویزیون باید به اندازه تلویزیون نیز توجه کنید، زیرا اگر به اندازه میز تلویزیون توجه نکنید باعث می شود در زمان دکوراسیون با انتخاب اشتباه آن زیبایی که مد نظر شما می باشد را به خانه منتقل نکند.

در زمان خرید شما باید به اندازه تلویزیون دقت داشته باشید چون تلویزیون می باشد که اندازه میز خود را مشخص می کند.

اگر میز شما از تلویزیون کوچک یا بزرگ تر باشد باعث می شود زیبایی که می خواهید را برای شما به وجود نیاورد.

 

محل میز تلویزیون

همان طور که می دانید تلویزیون در هر خانه ای در مرکز و کانون قرار می گیرد و به این توجه کرده اید که بقیه وسایل خریداری شده نیز نسبت به تلویزیون به دور آن قرار میگیرد، که این به این معنی می باشد که در زمان قرار دادن تلویزیون باید به آن دقت زیادی کرد.

بهترین گزینه برای قرار دادن میز تلویزیون می تواند جایی باشد که شما در زمان نشستن بر روی مبلمان ها بتوانید بدون مشکل و به راحتی به تماشای فیلم بپردازید.

بهتر است میز تلویزیون را در کنار و مجاور دیوار قرار دهید، ولی اگر شما قادر به این کار نیستید و نیز مجبور به این کار می باشید که آن را در فضای میانی خانه خود قرار دهید می توانید از پارتیشن برای ساخت دیوار استفاده کنید و میز تلویزیون خود را جلوی آن بگذارید.

 

پیشنهاد نویسنده : بخش دوم و بخش سوم این مقاله را نیز مطالعه کنید.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با مقاله ی انتخاب میز تلویزیون – بخش اول برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۵]