انتخاب میز تلویزیون - بخش سوم
27
مهر

انتخاب میز تلویزیون – بخش سوم

انتخاب میز تلویزیون – بخش سوم

میز تلویزیون شیشه ای

کسانی که درون خانه های خود از وسایل شیشه ای استقبال می کنند این میز ها می تواند بهترین انتخاب آن ها باشد، اگر از میز های شیشه ای برای مبلمان های خود استفاده می کنید می توانید از این میز ها برای تلویزیون خود استفاده کنید.

کسانی که از طراحی ها و دکوراسیون های خاص استفاده می کنند می تواند این میز ها بسیار خوب باشند و این میز ها به دلیل ظرافتی که در خود جای داده اند بسیار خانه و فضای شما را جذاب می کنند.

اگر شما در خانه خود و یا فضای خود بیشتر از وسایل شیشه ای و شفاف استفاده می کنید می توانید برای تلویزیون خود از این میز ها استفاده کنید تا بتوانید طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی منزل خود را هماهنگ سازید.

 

پیشنهاد نویسنده : بخش اول و بخش دوم این مقاله را بخوانید.

انتخاب میز تلویزیون – بخش سوم

میز تلویزیون شیشه ای

میز های تلویزیون قفسه ای

همان طور که از نام این میز های تلویزیون مشخص است این میز ها را می توان برای چند کاربرد متفاوت استفاده نمود، و این میز ها کاربرد های بسیاری را در خود جای می دهند.

این میز ها می توانند قفسه های بسیاری را در خود جای دهند و به عنوان قفسه برای وسایل خود در کنار تلویزیون از آن ها استفاده کنید.

این میز ها همان طور که می توانند جایی برای قرار دادن تلویزیون شما باشد می تواند قفسه ای برای وسایل نیز باشد، این میز ها همانند یک شلف بزرگ می باشند که می توانید درون آن وسایل خود را جای دهید.

کسانی که از وسایل تزئینی و دکوری برای فضای خود و خانه خود استفاده می کنند این میز ها می تواند برای آن ها بسیار لازم باشد، و اگر شما علاقه دارید که کنار میز تلویزیون خود از دکوری استفاده کنید می توانید از این میز ها کا جای فراوانی را دارا می باشند نیز استفاده سازید.

 

میز تلویزیون کشویی

بعضی از افراد زیاد خوششان نمی آید که تلویزیون در فضای خانه تاثیر بگذارد از این میز ها استفاده می کنند و آن ها با کشو هایی که در خود جای داده اند می توانند تلویزیون را مخفی کنند.

این میز ها برای افرادی مناسب می باشد که می خواهند در زمانی که از تلویزیون استفاده نمی کنند در دید آن ها نباشد از میز های کشویی استفاده می کنند تا جلوی چشم آن ها نباشد.

این میز های تلویزیون طوری طراحی شده اند که بتوان با استفاده از یک یا دو درب روی آن ها را بپوشانید و بتوانید تلویزیون خود را از دید ها مخفی کنید، این درب ها با استفاده از ریل ها طراحی می شوند و می توان آن ها را جا به جا سازید.

در زمانی که شما تلویزیون را می پوشانید می توانید یک دکوراسیون یکپارچه و یک دست را به وجود آورید که باعث می شود تلویزیون در این دکوراسیون جایی نداشته باشد.

 

میز تلویزیون کنج

همان طور که از نام این میز ها مشخص است این میز ها در گوشه و کنج خانه و فضا قرار میگیرد.

این میز ها بسیار کم ساخته و به کار برده می شود ولی می توان این گونه بیان کرد که این میز ها وجود دارند و از آن ها نیز استفاده می شود.

در بیشتر خانه ها و منازل همان طور که می دانید و می بینید، قسمتی که تلویزیون در آن قرار می گیرد کنار دو دیوار و کنج دیوار به اصطلاح قرار می گیرد.

در زمانی که شما از میز تلویزیون کنج استفاده می کنید بهتر است از میز هایی با شکل مستطیل استفاده نکنید زیرا این ترکیب زیبا و جالب نمی باشد.

میز هایی که برای کنج ساخته می شوند را فقط می توان در همان قسمت به کار برد و نمی توان آن را در وسط سالن و یا فضا قرار داد. این میز ها می توانند فضای کنج خانه را پر کنند و ظاهر فضای شما را جذاب تر می کنند.

 

میز تلویزیون مدرن

این میز ها را می توانید با شکل ها و طرح های مختلفی را در بازار مشاهده کنید، زیرا این سبک از میز ها بسیار متنوع و گوناگون می باشند.

فرم و شکل میز های تلویزیون که مستطیل شکل می باشند دیگر استفاده نمی شود و می توان این گونه گفت که طرح های خلاقانه و زیبایی را در خود به وجود آورده اند و از آن ها استفاده می شود.

فرم و شکل های خلاقانه و جذابی که این میز ها می توانند برای شما دکوراسیون داخلی زیبایی را به وجود بیاورند، با این شکل و فرم ها می توان گفت که دکوراسیون خانه شما به کل تغییر می کند و یک فضای نشیمن جدید را به وجود می آورد.

این میز های مدرن و امروزی آن قدر جالب و جذاب می باشند که اگر تلویزیون خود را روی آن قرار دهید و بعد از مدتی بردارید کسی متوجه کاربرد اصلی آن نمی شود.

این میز ها را می توان به عنوان یک دکوری زیر استفاده نمود و از آن ها لذت برد.

 

میز تلویزیون منحنی

در زمان های قبل برای میز های تلویزیون از میز های ساده و مستطیل شکل استفاده میشد ولی در امروزه می توان خلاقیت خود را عملی سازید و از آن ها استفاده کنید.

تمام میز های ساده به شکل های ساده و مستطیل می باشد ولی اگر می خواهید دکوراسیون خود را منحصر به فرد کنید می توانید از میز هایی با فرم های متنوع و جذاب استفاده کنید.

میز های تلویزیون که با طرح هایی با شکل منحنی می باشد، توانسته اند جای جدیدی را در این عرصه باز کنند و این میز ها می توانند برای شما جذاب و فوق العاده باشد که می توانید تفاوت را احساس کنید.

 

میز تلویزیون مینیمال

اگر شما جزو افرادی هستید که می خواهید از میز های ساده و بدون تجملات استفاده کنید می تواند بهترین گزینه برای شما میز های تلویزیون مینیمال باشد.

این سبک نشان دهنده سادگی و ساده زیستی می باشد، و کسانی که از تزئینات و جزئیات کمی استفاده می کنند این سبک را انتخاب می کنند.

میز های تلویزیونی که به سبک مینیمال طراحی می شوند نیز همین ویژگی ها را دارا می باشند.

این میز ها که به این سبک طراحی می شوند نیز غالبا با رنگ های خنثی می باشند و جزئیات این میز های تلویزیون بسیار کم می باشد و بیشتر از خط های صاف و مستقیم استفاده می شود.

این میز ها را شما می توانید در مکان هایی که از سبک مدرن و مینیمال استفاده می کنند استفاده کنید و از آن ها لذت کافی را ببرید.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با مقاله ی انتخاب میز تلویزیون – بخش سوم برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]