انواع UPS های خانگی
17
تیر

انواع UPS های خانگی

انواع UPS های خانگی

زمانی که شما به برق اضطراری نیاز دارید و می خواهید از برق اضطراری استفاده کنید در نبود برق می توانید از دستگاه های یو پی اس خانه ای استفاده کرده و برق خانه را در نبود بر تامین کنید.

سیستم های برق اضطراری برای خانه ها یکی از مواردی می باشد که شما می توانید در نبود برق برای وسایل خانگی خود از آن ها استفاده کنید این روزها که برق قدرت وصل می شود و نبود برق می‌ تواند یکی از مشکلات این روزها باشد این دستگاه ها می توانند خود را نشان دهند.

دستگاه ups خانگی طوری طراحی شده اند که می توانند برق وسایل خانگی را تامین کنند و شما در زمان نبود برق با مشکلات رو به رو نشوید.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

انواع UPS های خانگی

دستگاه ups خانگی

این دستگاه ها این روز ها یکی از دستگاه های پرطرفدار می باشند که برای خانه ها با متراژ کم بیشتر استفاده می شوند برای متراژ های زیاد می توانید از دستگاه هایی با ولتاژ بیشتر استفاده کنید که زمان بیشتری را برای شما برق تولید کنند.

زمانی که نوسانات مختلف به وسایل برقی وارد می شود باعث خرابی و سوختن آن ها می شود و شما می توانید زمانی که برق کم و زیاد می شود از این دستگاه ها استفاده کنید.

این را در نظر داشته باشید که این دستگاه ها برای تامین برق می باشند و محافظ برق نیستند و فقط برای شما برق را تامین می کنند.

اگر شما به دنبال دستگاهی که عمر کاری آن زیاد باشد و در کنار آن قیمت پایینی داشته باشد می توانید از یو پی اس خانگی استفاده کنید تا در نبود برق شما برق داشته باشید.

و اما ولتاژی که می توانند این دستگاه ها از خود نشان دهند ولتاژی بین ١٠٠٠ تا ٢٠٠٠ ولت می باشد که برای مصارف خانگی مناسب می باشد.

 

طریقه کار دستگاه یو پی اس خانگی

زمانی که شما از برق شهری استفاده می‌ کنید می‌ توانید این را در نظر داشته باشید که این برق دارای نوسانات می باشد که باعث می شود دستگاه های برقی شما آسیب ببینند و دستگاه های برقی خانه شما مانند تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، مودم خانگی، ماشین ظرفشویی، کولر، فریزر و غیره به نوسانات برق بسیار حساس می باشند و شما باید این را در نظر داشته باشید که این دستگاه ها با نوسانات برق رو به رو نشوند.

زمانی که برق شهری قطع می شود و یا این که نوسانات مختلفی در برق شهری به وجود می آید دستگاه یو پی اس می تواند برق را درون خود در باتری های خود ذخیره کند و زمانی که این تغییرات اتفاق می‌ افتد از برق درون باتری ها استفاده کنند و آن ها را به دستگاه‌ های برقی برساند.

پس شما می توانید با جمع کردن مقدار ولتاژی که در خانه به آن نیاز دارید دستگاه یو پی اس خانگی خود را تهیه کنید و از آن برای تامین برق خانه خود و یا اداره ها استفاده کنید.

دستگاه ها برای مصارف خانگی و اداری بسیار استفاده می شوند و معمولا آن ها می‌ توانند تا ۵۰۰۰ آمپر برق را درون خود ذخیره کننده و در زمانی که برق وجود ندارد از آن استفاده کند.

 

ضرورت خرید این دستگاه ها

زمانی که شما دستگاهی را خریداری می‌ کنید باید این را در نظر داشته باشید که نوسانات برق قطعی برق ممکن است دستگاه شما آسیب وارد کنند و شما می توانید یک دستگاه ups را که منبع قدرت که پشتیبانی به حساب می آید را درون خانه خود داشته باشید و باعث جلوگیری از آسیب های وارده به دستگاه های الکترونیکی خود کنید.

چه دستگاه هایی در خانه به دستگاه یو پی اس نیاز دارند:
  • تجهیزات و شبکه های بیسیم
  • تلویزیون ها
  • کامپیوتر ها
  • دستگاه های امنیتی
  • درب های اتوماتیک

این ها فقط تعداد اندکی از مواردی بود که شما می توانید از دستگاه ups برای تامین برق آن ها استفاده کنید ولی شما این را در نظر داشته باشید اگر در خانه بیماری را نگهداری می کنید برای اینکه بتوانید دستگاه‌ های فرقی که بیمار شما به آن ها نیاز دارد را برای برق تامین کنید می توانید دستگاه یو پی اس خانگی را تهیه کنید.

 

مزایای دستگاه UPS

این روز ها دستگاه های یو پی اس بسیار کاربرد بالایی دارند و از آن ها برای تامین برق خانه ها و اداره ها و حتی صنعتی استفاده می شود و به نوعی می توان گفت در همه زمینه ها کاربرد دارند.

این روز ها خرید یو پی اس بسیار بالا رفته است و از آن ها بیشتر برای مصارف خانگی استفاده می شود و همین طور خرید آن ها رو به افزایش می باشد.

اگر بخواهید به روند رو به رشد فروش این دستگاه ها توجه داشته باشید می توان گفت که حدود نیمی از این دستگاه های که ولتاژ آن ها تا ۵٠٠٠ ولت می باشد برای مصارف خانگی و اداری به فروش می رسد.

یکی از مزایای این دستگاه ها این است که می توانند دستگاه های برقی گران قیمت را که خرید آن ها مشکل می باشد را از نوسانات برق محافظت کنند و این کار باعث افزایش طول عمر دستگاه های برقی می شود.

زمانی که رعد و برق اتفاق می افتد باعث می شود که دستگاه های برقی دچار خرابی و سوختگی شوند و این یو پی اس ها هستند که از این مشکل جلوگیری می کنند.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]