پروژه بازسازی سعادت آباد - پل مدیریت
29
خرداد

پروژه بازسازی سعادت آباد – پل مدیریت

پروژه بازسازی سعادت آباد – پل مدیریت

به یکی دیگر از پروژه های شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح خوش آمدید! پروژه دیگری که در این نوشته تصاویر و جزئیات آن را خدمت شما عرض خواهیم کرد، بازسازی پل مدیریت واقع در منطقه سعادت آباد تهران توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح بود. در ادامه تصاویر این پروژه و سایر موارد مربوط به آن را با هم بررسی خواهیم کرد!

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید. این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد. با ما تماس بگیرید!

 

پروژه بازسازی سعادت آباد – پل مدیریت

نام پروژه : ساخت ساختمان سعادت آباد – مرحله طراحی

تاریخ انجام پروژه : سال ۱۳۹۹

توضیحات : تصاویر زیر مربوط به ساخت ساختمان سعادت آباد – مرحله طراحی پروژه می باشد.

مراحل دیگر این پروژه : طراحیاجرامرحله نهایی

تصاویر :

پروژه بازسازی سعادت آباد - پل مدیریت | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی سعادت آباد - پل مدیریت | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی سعادت آباد - پل مدیریت | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی سعادت آباد - پل مدیریت | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی سعادت آباد - پل مدیریت | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی سعادت آباد - پل مدیریت | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی سعادت آباد - پل مدیریت | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی سعادت آباد - پل مدیریت | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی سعادت آباد - پل مدیریت | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی سعادت آباد - پل مدیریت | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی سعادت آباد - پل مدیریت | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

بازسازی خانه و ساختمان

بازسازی ساختمان و نوسازی آپارتمان یکی از فرآیندهای طراحی و معماری ساختمان و آپارتمان است که بسیاری از افراد برای تغییر فضای خانه و رفع مشکلات ساختمان به آن نیاز پیدا می‌کنند. بسیاری از کارشناسان معماری معتقدند که همه ساختمان‌های جدید باید به آینده نگاه کنند، نه به گذشته!

 

منظور از بازسازی ساختمان چیست؟

بازسازی ساختمان به انگلیسی Renovation مفهومی تازه در جهان است. بازسازی اصطلاحی در حفاظت از معماری است که معنای دقیق آن بسته به زمینه استفاده از آن متفاوت است. ممکن است دلایل مختلفی برای ساخت یک ساختمان یا ایجاد یک ساختمان یا سازه ماکت وجود داشته باشد. گاهی اوقات بازسازی به دلیل تخریب شدن بناهای تاریخی برجسته‌ توسط ساکنان منطقه انجام می‌شود یا دلایل دیگری مانند جنگ، خطاهای برنامه‌ریزی نشده، تخریب با انگیزه‌های سیاسی یا یک فاجعه طبیعی دارد. در موارد دیگر، بازسازی ساختمان ها و سازه‌ها در مورد مکان‌هایی انجام می‌شد که اهمیت تاریخی و فرهنگی آن‌ها تا مدت‌ها پس از تخریب شناخته نشده بود. این مورد در آمریکای شمالی بسیار اتفاق افتاده است. به عنوان مثال می توان به بازسازی ساختمان کلنل ویلیامزبورگ در ویرجینیا، بازسازی بناهای متعدد در پارک تاریخی ملی استقلال در فیلادلفیا و پارک تاریخی فورت ویلیام در انتاریوی کانادا اشاره کرد.

 

چرا بازسازی کنیم؟

یکی از دلایل مهم ظهور و رشد بازسازی خانه‌های قدیمی مساله مصرف انرژی و توجه به محیط زیست است که باعث شده در بازسازی ساختمان های قدیمی جدا از زیبایی به مساله انرژِی نیز توجه خاصی شود. در ایران ما هم آپارتمان‌ها بعد از چندین سال آن شکل دلنشین و جذاب اولیه خود را نخواهند داشت و بسیار کسل کننده می‌شوند. اینجاست که بازسازی ساختمان معنا پیدا می‌کند و با نوسازی ساختمان به صورت حرفه‌ای، فضای شما جذاب و چشمگیر خواهد شد.

 

هزینه بازسازی ساختمان و عوامل تاثیرگذار بر آن

بازسازی ساختمان در افزایش ارزش قیمت آن بسیار موثر است، همچنین بازسازی یا نوسازی می‌تواند سطح کیفی زندگی روزمره افرادی که در ساختمان زندگی می‌کنند را ارتقا دهد و در اکثر موارد محیط کارآمد منزل را بهبود بخشد. هر سال تعداد بسیار زیادی از خانواده‌ها محیط محل اسکان خود را بازسازی می‌کنند. یکی از مرسوم‌ترین بازسازی‌ها، نوسازی و طراحی مجدد آشپزخانه مانند تعویض کف پوش، کاشی‌ها و کابینت‌ها است. اگرچه باید دقت داشته باشید که در بازسازی خانه گاهی صرفا نوسازی قسمت‌هایی از ساختمان، بدون رخ دادن تغییراتی مهم قابل انجام است. اموری جزئی‌تر هم در عمل بازسازی ساختمان به چشم می‌خورند مانند:

  • تعویض کاغذ دیواری
  • تعویض کاشی و سرامیک کف و دیوار
  • گچ کاری
  • نصب پارکت
  • اجرای کناف
  • سقف کاذب کشسان

در حقیقت شما با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه می‌رسید که هزینه بازسازی ساختمان، تا حد چشم‌گیری از هزینه ساخت ساختمان جدید پایین‌تر است!

 

پروژه بازسازی سعادت آباد

این پروژه در محدوده سعادت آباد و پل مدیریت انجام شد و در طبقه پنجم قرار داشت. مساحت خانه هفتاد متر مربع بود که دو اتاق خواب نیز داشت. برای طراحی این پروژه به دلیل کوچک بودن آن، از تک تک فضاها به خوبی و به بهترین نحو استفاده شده است. برای طراحی و اجرای المان بیشتر از چوب آینه استفاده شده است. طراحی این پروژه به سبک روستیک بود و زمان طراحی آن، هفت روز کاری به طول انجامید. برای طراحی و اجرای این پروژه، در قسمت های چوبی، از چوب فرامید استفاده شده است.

 

ورودی خانه پروژه سعادت آباد

در بخش ورودی، در سمت چپ سرویس بهداشتی قرار دارد. در رو به روی در ورودی از المان ها، پتینه کاری ها و نقاشی ها استفاده شده است تا جلوه زیباتری به قسمت ورودی بدهد و آن را از سادگی در بیاورد. در قسمت سمت راست ورودی هم از آجر های دکوراتیو استفاده شده است. همچنین همان طور که در عکس های می بینید در قسمت ورودی یک لمسه به رنگ نسکافه ای کار شده است.

 

اتاق های پروژه سعادت آباد

گروه دکوطرح با توجه به خواسته های کارفرما، یکی از اتاق خواب ها را به کلوزت روم یا واکینگ کلوزت و یا همان اتاق لباس تبدیل کردند. از آن جایی که تعداد افراد این خانه کم بود و در تنها زندگی می کردند، اتاق خواب دیگر به اتاق خواب مستر تبدیل شد.

 

سرویس بهداشتی و حمام پروژه سعادت آباد

در سرویس مستر اتاق خواب مستر، گروه دکوطرح از سرامیک های شصت سانتی متر در یک متر و بیست سانتی متر کلکته استفاده کرده است. همچنین سرویس مستر، به یک وان حمام کوچک مجهز شد.

 

تی وی وال پروژه سعادت آباد

محل قرار گیری تلویزیون، در ادامه دیوار مقابل در ورودی قرار دارد. برای پشت تلویزیون یا همان تی وی وال، از اسلب هایگلس طرح چوب شصت سانتی متر در یک متر و بیست سانتی متر استفاده شده است. به دلیل طول زیادی که این دیوار داشت، باز دو اسلب استفاده شد.

 

 

برای مطالعه ی بیشتر صفحات زیر را نیز بررسی کنید:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۶ میانگین: ۴.۸]