پروژه بازسازی سعادت آباد - نتیجه نهایی
28
خرداد

پروژه بازسازی سعادت آباد – نتیجه نهایی

پروژه بازسازی سعادت آباد – نتیجه نهایی

سعادت آباد – مرحله نتیجه نهایی پروژه شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید. این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

 

پروژه بازسازی سعادت آباد – نتیجه نهایی

نام پروژه : پروژه بازسازی سعادت آباد – نتیجه نهایی

تاریخ انجام پروژه : سال ۱۳۹۹

توضیحات : تصاویر زیر مربوط به ساخت ساختمان سعادت آباد – مرحله نهایی پروژه می باشد.

مراحل دیگر این پروژه : طراحیاجرامرحله نهایی

تصاویر :

پروژه بازسازی سعادت آباد - نتیجه نهایی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی سعادت آباد - نتیجه نهایی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی سعادت آباد - نتیجه نهایی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی سعادت آباد - نتیجه نهایی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی سعادت آباد - نتیجه نهایی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی سعادت آباد - نتیجه نهایی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

نظارت و کنترل پروژه بازسازی

مهمترین قسمت در اجرای پروژه ساختمانی مدیریت، نظارت و کنترل پروژه می باشد که این فرایند در ابتدای یک برنامه ریزی صحیح و ارائه آن آغاز میشود و تا پایان عملیات اجرایی و تحویل پروژه به کارفرما ادامه دار خواهد بود. این مدیریت شامل طیف گسترده ای همچون نقاط ضعف و قوت پروژه، چالشها، هماهنگی های مربوطه، انتخاب مدیران زیردست، برآورد هزینه ها، نظارت مستقیم بر اکیپ طراحی، نظارت بر عملیات اجرایی و … می باشد.
موارد بالا می تواند یک بحث کلی مدیریت، برای مدیران پروژه ساختمانی باشد. در یک پروژه ساختمانی مدیریت پروژه به دسته های مختلفی تقسیم می شود و هر قسمت دارای مدیران مجزا است و هر کدام در حیطه کاری خود موظف به مدیریت صحیح آن می باشند که تمامی این عوامل توسط شخص واحدی به نام مدیر ارشد نظارت و کنترل می شود. مدیران هر قسمت پلی هستند میان پیمانکاران و مدیر ارشد پروژه که بعد از نظارت و کنترل کیفی روند اجرا در قسمت مربوطه، گزارش کار را تهیه و آن را به مدیر ارشد ابلاغ می کنند.

 

بستن پروژه بازسازی

این قسمت زمانی اتفاق می افتد که در درجه اول با یک مدیریت صحیح و در درجه دوم با تیمی حرفه ای و کار بلد توانسته باشید که پروژه را با موفقیت با اتمام برسانید و آنچه را که در ابتدای پروژه برنامه ریزی کرده بودید مطابق با میلتان به اتمام رسانده باشید و با داشتن رضایت کامل کارفرما چه در بحث طراحی و چه در بحث اجرا خود را برای بستن پروژه بعدی آماده کنید.
بستن پروژه قسمت مهمی از یک پروژه می باشد و این قسمت زمانی قابل بهره برداریست که مدیر پروژه از کیفیت اجرا، اطمینان کامل را حاصل کرده باشد.

در اینجا شش نکته ضروری برای بستن یک پروژه دارای اهمیت می باشد که ما در این مطلب به اختصار به آن موارد پرداخته ایم:

  • دقت داشته باشید که زمان بندی در زمان تحویل پروژه مشخص شده باشد.
  • اجرا به گونه ای انجام شود که بتوانید زودتر از زمان تحویل کار را تمام کرده باشید.
  • ریسک های پروژه را در نظر داشته باشید.
  • پس از اتمام کار، پروژه را بازبینی کنید.
  • سوابق پروژه را بررسی و ثبت کنید.
  • از اکیپ طراحی و اجرای خود قدردانی کنید و آنها را برای کارهای بهتر دلگرم کنید.

یکی از مهمترین عوامل در روند سریع پروژه بحث مالی آن می باشد و از مهمترین قسمت هایی است که مدیر ارشد پروژه باید به آن توجه داشته باشد و با توجه به روند اجرایی پروژه بحث مالی آن را تامین کند زیرا عدم تامین آن می تواند در روند اجرایی تاثیر گذار باشد و پروژه را مصطحلک کند که این خود می تواند سبب ایجاد تنش در کارگاه ساختمانی شود.

 

پروژه بازسازی سعادت آباد

ورودی پروژه بازسازی

همان طور که در تصاویر فوق و تصاویر مراحل دیگر این پروژه مشاهده می کنید، در قسمت ورودی خانه، در سمت چپ سرویس بهداشتی قرار دارد. در سمت راست در قسمتی از دیوار آجر های دکوراتیو کار شده است که باعث ایجاد نمایی زیبا در خانه شده، همچنین در دیوار رو به روی درب ورودی نقاشی هایی صورت گرفته است. در ابتدای ورود به هال خانه نز، یک لمسی نسکافه ای رنگ قرار دارد.

 

تی وی وال پروژه بازسازی

تی وی وال این خانه در امتداد دیوار مقابل درب ورودی قرار دارد که گروه دکوطرح برای این دیوار از اسلب هایگلس طرح چوب شصت سانتی متر در یک متر وبیست سانتی متر استفاده کرد. به دلیل این که دیوار تلویزیون دارای طول زیادی بود، دو عدد از این اسلب مورد استفاده قرار گرفت.

 

آشپزخانه و نشیمن پروژه بازسازی

همان طور که در تصاویر می بینید در گوشه ای از خانه میز نهار خوری قرار دارد که پشت مبلمان می باشد.

 

اتاق در پروژه بازسازی

این خانه دارای دو اتاق خواب بود که با توجه به خواسته کارفرما، یکی از اتاق ها به کلوزت روم یا اتاق لباس و دیگری به اتاق خواب مستر تبدیل شدند. در سرویس اتاق خواب مستر، یک وان کوچک نیز قرار گرفت.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا صفحات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۵]