نماد سایت شرکت معماری دکوطرح

طراحی تخت‌خواب‌های تهران

طراحی تخت‌خواب راحتی تهران

طراحی تخت‌خواب راحتی تهران

طراحی تخت‌خواب تهران

در طراحی داخلی منزل قسمت‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام به تفکیک نیازمند طراحی هستند. طراحی داخلی به معنی اراستن و زیبا کردن محیطی است که در اختیار دارید. اتاق‌خواب تنها محیطی است که پس از یک روز کاری طولانی و مشغله‌های زیاد دوست دارید که به آن بروید و روی تخت خوابتان لم دهید. تخت‌خواب‌های زیادی وجود دارند که برای متراژهای مختلفی تعبیه می‌شوند. البته سایز تخت‌خواب‌ها استاندارد است و معمولا متراژ اتاق‌ها را متناسب با تجهیزات طراحی می‌کنند.

 

طراحی تخت‌خواب تهران

هنگامی که نام تخت‌خواب را می‌شنویم قطعاً چیزی به جز آرامش و راحتی در ذهنمان خطور نمی‌کند ایجاد حس خوشایند در اتاق‌خواب می‌تواند در روحیه افراد تاثیر بگذارد و مطابق با سلیقه شما انجام شود. تخت‌خواب‌ها به صورت دو نفره وجود دارند که از دو قسمت تشکیل شده‌اند که به وسیله قلاب یا بست‌های مخصوص به همدیگر وصل می‌شود. در قسمت بدنه پایه معمولاً از چوب ساخته شده که قسمت‌هایی که با زمین در ارتباط هستند باید دارای مقاومت بیشتری شوند.

ارتفاع پایه تخت از زمین حدود ۱۵ سانتی‌متر است که امکان تغییر این اندازه وجود دارد تا جابجایی را راحت‌تر انجام دهید. این فضا امکان ذخیره‌سازی اقلامی که برای مدتی نمی‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید را در اختیارتان قرار می‌دهد. کشو و درهای مخفی در

زیرتخت می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای نگهداری یک‌سری وسایل شوند. تخت‌های دونفره معمولاً از جنس چوب فلز و چرم هستند که طرفداران بسیاری دارند.

 

 تخت‌خواب‌هایی به شکل سورتمه

به دلیل شباهت این طرح‌ها به سورتمه، اسم آن‌را مدل سورتمه‌ای گذاشتند که نوعی تخت‌خواب معاصر به حساب می‌آید. تخت‌خواب سورتمه‌ایی برای مشتریان به صورت سفارشی ساخته می‌شود و معمولاً کم‌تر از آن‌ها در بازار دیده می‌شود زیرا مخاطبان زیادی ندارد و نسبت به سایر تخت‌خواب‌های دیگر متفاوت هستند. کمدهای مخصوص در همین سبک در کنار این تخت قرار می‌گیرند و منحصراً از متریالی مانند چوب ساخته می‌شوند.

مبل تخت‌خواب شو مبل چند کاره‌ای است که طبق استانداردها ساخته می‌شود و با تغییرات و کارایی که دارد یکی از بهینه‌ترین انواع تخت‌خواب به حساب می‌آید. افرادی که در آپاراتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند می‌توانند از این نوع مبلمان استفاده کنند و هنگامی که آن را نیاز نداشتند جمع کنند تا محیط کم‌تری را اشغال کند.

 

برای مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۴.۵]
خروج از نسخه موبایل