مبلمان های چند عملکردی در منزل
08
دی

مبلمان های چند عملکردی در منزل

مبلمان های چند عملکردی در منزل

کسانی که خانه های کوچک هستند و در خانه هایی با متراژ کم زندگی می‌کنند معمولاً به دلیل کمبود فضا مشکلاتی دارند که نمی‌توانند خانه خود را مطابق با نظر و طلیقه خود چیدمان کنند.

هنگامی که فضا کم باشد نمی توانید آن طوری که میخواهید طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی منزل منزلتان را انجام دهید .

اگر هم موفق به انجام این کار شوید قطعاً محیط خانه تان تنگ تر خواهد شد که در همان فضای داخلی یکی از کارهای سخت است که باید زمان زیادی را برای خرید تجهیزات و چیدمان داخلی منزل خریداری کنید. برای تولید وسایل های مختلف معمولاً طیف گسترده‌ای از طراحان وجود دارند که توانستند نمونه های مختلفی از مبلمان های بزرگ و کوچک را تهیه کنند .

برای همین مبلمان های چند عملکردی از انواع مبلمان هایی می باشند که معمولاً دو یا چند کاربرد دارد و می توانید با تغییر شکل آنها کاربردهای مختلفی را به وجود بیاورید.

 

مبلمان های چند عملکردی در منزل

اگر می خواهید که کتاب هایتان را در تزیینات ساختمان داشته باشید اما فضایی برای آن ندارید می توانید از فضای زیر کاناپه استفاده نمایید همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید می تواند قسمت مناسبی برای قرار دادن وسایل باشد استفاده از دکور کاناپه می‌تواند متناسب با سلیقه و اندازه دلخواه شما سفارش داده شود.

اگر بخواهید که یک میز غذاخوری در خانه کوچک تان قرار دهید باید از نمونه های کوچک برای منزل استفاده کنید.

به طور کل میزهای بزرگ در بازار وجود دارد اما امروزه میزهایی با عملکرد متفاوت به وجود آمده اند که می تواند برای خانمه های کمتر استفاده شود. این روزها میزهای ناهارخوری در ترکیب با سایر تزئینات ساختمان زیبا جلوه می کنند.

۱۵ تغییر بزرگ مورد نیاز منزل چیست ؟!

 

مبلمان تختخواب شو در منزل

تخت خواب هایی که جمع می شوند بهترین گزینه برای خانه های کوچک به حساب می‌آید .می‌توان گفت یک جور معجزه به حساب می آید به دلیل اینکه در زمانی که به آن نیاز ندارید می توانید آن را جمع کنید و فضایی برای نشستن در اختیارتان قرار داده شود .

مبل های تخت خواب شو ؛هر وقت که بخواهید به صورت تخت در می آیند و می توانید به استراحت کردن مشغول باشید.

هنگامی که اتاق خواب فضای کافی نداشته باشد وسایل ها را در میز توالت و قفسه می‌تواند قرار گرفته شود که زیر تخت هم به شما کمک می کند و با قرار دادن وسایل در آن فضای اتاق را بزرگتر جلوه خواهد کرد .

تخت خواب ها از لحاظ عملکردی می‌تواند در یکی از دو مدل تغییر حالت دهند و استفاده از کشو و قفس‌ه های زیر آن هم به خانه های کوچک کمک فوق‌العاده خواهد کرد.

بیشتر افراد در منزل شخصی خود دارند اما اگر فضایی برای قرار دادن ندارید می توانید از نمونه های تاشو و میزهای سفارشی برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنید که بر روی سطح زمین قرار می‌گیرند .

از میزهای استفاده کنید که بر روی دیوار نصب می شود.

بیشتر افراد در منزل نیاز به وسایل هایی دارند که کارهایشان را راحت‌تر انجام دهند اما همه آنها به دنبال متریال هایی هستند که می‌توانند در خانه های کوچک هم زیبا دیده شوند .

در دنیای ساخت و ساز مبلمان و وسایل های اصلی منزل معمولاً المان های وجود دارد که می‌تواند در خانه های کوچک هم مفید واقع شود.

برای اتاق خواب هایی که از تخت های تاشو استفاده می کنند بهتر از متریال سنگی استفاده کنید.برای همین متریال هایی مانند چوب های مصنوعی یا ام دی اف گزینه مناسبی می باشند.

 

رنگ های مختلف مبلمان منزل

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۵]