نکاتی برای خرید کاغذ دیواری
15
تیر

نکاتی برای خرید کاغذ دیواری

نکاتی برای خرید کاغذ دیواری

یکی از پوشش های مناسب برای دیوارها و سطح های عمودی که در انواع مختلف با طرح ها و رنگ های مختلفی تهیه شده باشد را کاغذ دیواری میگویند.

کاغذ دیواری یکی از مواردی است که در دکوراسیون داخلی به ان اهمیت زیادی داده میشود و دلیل ان این است که یک با استفاده با یک کاغذ دیواری مناسب شما میتوانید فضای خود را به شکل دلخواه کوچک و بزرک ,شلوغ , خلوت و ارام و هرگونه که مد نظرتان هست نشان دهید.

 

نکاتی برای خرید مناسب در زمینه ی کاغذ دیواری

در ابتدا انتخاب کاغذ بیشتر بستگی به این دارد افرادی که از ان استفاده می کنند چ گروه سنی هستند و چ فعالیتی دارند و یا برای حضور در ان فضا چه هدفی دارند به طور مثال اگر برای اتاق خواب استفاده شود باید توجه کرد که این اتاق برای استراحت و انجام کارهای شخصی و با توجه به گروه سنی فرد استفاده کنند.

نکاتی برای خرید کاغذ دیواری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

  • برای اتاق نشیمن میتوان از رنگهای گرم استفاده کرد برا یخودمانی و کوچک نشان دادن فضا میتوان از طرح های شلوغ در این فضا استفاده کرد.
  • برای فضای پذیرایی میتوان از طرح های عمودی برای حسن شکوه و طرح های افقی برای بزرگ جلوه دادن فضا استفاده کرد.
  • در اینجا باید متذکر شوم برای خرید کاغذ دیواری باید به جنس ان و مقاومت ان در برابر ضربه و قابل شستشو بودن ان برای مکانهای مورد نظر توجه کرد.

 

 

مقالات مرتبط:
مناطق فعالیت خدمات بازسازی

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح خدمات خود را در ازگل، اقدسیه، الهیه، اوین، باغ فردوس، تجریش، دارآباد، درکه، دربند، زعفرانیه، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کامرانیه، محمودیه، ولنجک، نیاوران اختیاریه، پاسداران، دروس، دولت، دیباجی، جردن-ولیعصر، سیدخندان، ظفر، قلهک، ونک و میرداماد، سایر مناطق تهران ارائه می دهد.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۴.۷]