نماد سایت شرکت معماری دکوطرح

اتمام کار پروژه پیروزی

ویدیوی اتمام کار پروژه پیروزی

ویدیوی اتمام کار پروژه پیروزی

ویدیوی اتمام کار پروژه پیروزی

طراحی و‌ اجرای پروژه مسکونی خانم جان بزرگی‌ به متراژ ۱۷۵ متر مربع واقع در پیروزی است که این پروژه به سبک نئوکلاسیک توسط گروه معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح طراحی و اجرا شده است.

 

اتمام کار پروژه پیروزی

مدت قرارداد: ۶۰  روزکاری

برای مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس حاصل بفرمایید.

 

ویدیوی اتمام کار پروژه پیروزی

 

طراحی داخلی چیست؟

طراحی داخلی، نقشه‌کشی و ساخت و ساز فضاها به دست انسان انجام می‌شود و بخشی از طراحی محیطی است و ارتباط مستقیمی با معماری دارد. اگر چه طراحی برای ایجاد یک محیط خوشایند به دوران تمدن اولیه انسان باز می‌گردد اما باید به این نکته توجه داشت رشته طراحی دکوراسیون داخلی نسبتا جدید است. از اواسط قرن بیستم به نحوی از واژه دکوراتیو داخلی به کار برده شد که تقریبا معنا و مفهوم خود را از دست داد و به این جهت واژه‌های توصیفی بیش‌تری مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

اصطلاح طراح داخلی نه تنها محدوده وسیع‌تری را شامل می‌گردد بلکه خود را به عنوان یک حرفه جدی در صنعت ساختمان نشان می‌دهد. در کشورهای اروپایی و مکانی که این حرفه از آنجا نشات گرفته است از این حرفه به عنوان معمار داخلی نام برده می‌شود.

 

قوانین طراحی داخلی

یکی از شاخه‌های معماری طراحی داخلی است و باید این نکته را مد نظر قرار داد که هر  شاخه تخصصی در هر رشته صرفا در محدوده همان مجموعه معنادار هستند. بهترین ساختمان‌ها و فضای داخلی شامل فضاهایی است که میان عناصری که کلیت این فضاها را تشکیل می‌دهند ناهمخوانی وجود ندارد. دربین عناصر، جنبه‌های سازه‌ای یک ساختمان، برنامه‌ریزی سایت، محوطه‌سازی، مبلمان، گرافیک معماری و همچنین جزئیات داخلی است که در نمونه‌های بسیاری از ساختمان‌های برجسته و داخلی ایجاد شده است که این المان‌ها به صورت هماهنگ و یکپارچه عمل می‌کنند.

به دلیل پیشرفت قابل توجه در حوزه ساختمان و برنامه‌ریزی و ساخت در دوران معاصر این امکان وجود ندارد معمار یا طراح در تمام جنبه‌های ساختمانی که در دوران مدرن طراحی و اجرا می‌شود، متخصص شود به همین جهت لازم است که متخصص‌ها به صورت هماهنگ و گروهی، در ارتباط با یکدیگر با دانش و مهارت کافی در جهت رسیدن به هدفی مشترک همکاری‌های لازم را انجام دهند تا در سریع‌ترین وقت ممکن و کیفیت در کار بالا به هدف خود برسند.

هنگامی که معمار بر روی طراحی کلی بنا تمرکز کند طراح داخلی به جنبه‌های دقیق مقیاس در طراحی و زیباشناسی خاص و کاربردی، شخصیت و ویژگی فضا می‌پردازد، اگرچه طراحی داخلی هنوز به عنوان یک حرفه در عرصه ساختمان رو به گسترش و پیشرفت است لذا بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های دقیق در این گرایش می‌توان آن را در دو گروه مسکونی و غیرمسکونی طبقه‌بندی کرد.

در بسیاری از شرکت‌های ساختمانی، طراحی داخلی شامل بخش و قسمت جدا گانه‌ای است و در شرکت‌های کوچک معماری طراحی داخلی حداقل به یک نفر سپرده می‌شود. در واقع یک طراحی داخلی زیبا می‌تواند به عنوان اثر هنری یاد شود اما عده‌ای تمایل دارند این اثر را صرفا یک طراحی عالی بنامند.

 

ویدیوی اتمام کار پروژه پیروزی

 

دیگر مراحل پروژه ی پیروزی رو مشاهده کنید:

 

برای مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه برای ما بنویسید.

با آرزوی بهترین‌ها.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۶ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل