نمونه کار کابینت لواسان شرکت دکوطرح
22
مرداد

نمونه کار کابینت لواسان شرکت دکوطرح

نمونه کار کابینت لواسان شرکت دکوطرح

به یک پروژه دیگر از گروه معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح خوش آمدید! در این بخش نمونه کار کابینت شرکت دکوطرح را مشاهده می کنید که در مرداد ماه سال ۱۳۹۷ انجام شده است. این پروژه را هم به صورت ویدیویی و هم تصویری برای شما همراهان گرامی در ادامه آورده ایم.

 

نمونه کار کابینت لواسان شرکت دکوطرح

اطلاعات پروژه کابینت لواسان

عنوان پروژه : نمونه کار کابینت لواسان شرکت دکوطرح

تاریخ : مرداد ماه ۱۳۹۷

 

 

 

کابینت هایگلس

مزایای کابینت آشپزخانه براق

شاید قصد عوض کردن کابینت منزلتان را دارید و شاید هم برای اولین بار است که می خواهید کابینت هایی در خانه جدیدتان نصب کنید. از آنجایی که آشپزخانه به اصطلاح قلب خانه است و تاثیر زیادی در سبک و حال و هوای خانه شما دارد، زیبایی کابینت شما می تواند تأثیر زیادی بر ظاهر و احساس فضای شما بگذارد. طی چند سال گذشته ، کابینت های اکریلیک با براقیت بالا به دلیل جذابیت بصری چشمگیر ، بسیار محبوب شده اند. حالا روکش کابینتی که انتخاب می کنید ، صرف نظر از ماده کابینتی که انتخاب می کنید ، می تواند ظاهری کاملاً متفاوت ایجاد کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای انتخاب روکش براق هنگام به روزرسانی کابینت آشپزخانه ، ادامه مطلب را بخوانید. قانعتان می کنیم که چرا باید از روکش هایگلاس استفاده کرد و کابینت هایگلاس براق آشپزخانه به درد چه سبک افراد و خانه هایی خواهد خورد!

 

چرا کابینت های هایگلس آشپزخانه؟

شاید فکر کنید که کابینت هایگلاس فقط برای خانه های لوکس و البته کلاسیک است که با مبل های سلطنتی احاطه شده اند اما نکته جالب توجه این است که کابینت های هایگلاس می تواند نوسازی قابل توجهی در بازسازی آشپزخانه های مدرن باشد و بیشتر برای آشپزخانه های سبک معاصر مناسب است تا آشپزخانه های سنتی. به علاوه ، کابینت های براق نور را به طور موثر منعکس می کنند و فضای اتاق را روشن تر و بزرگتر می کنند. این پیشنهاد می تواند برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی و عالی باشد.

 

کابینت های آشپزخانه HIGHGLOSS

اما ابتدای نوشته گفته بودیم قانعتان می کنیم که چرا این کابینت را انتخاب کنید! یکی از دغدغه های افراد خصوصا وقتی که مدتی از خرید کابینت می گذرد تمیز کردن کابینت های آشپزخانه است. تمیز کردن آسان یکی از بزرگترین مزایای این نوع ورق است. لکه ها و علائم به سادگی از روی آنها پاک می شوند و تلاش شما برای تمیز کردن را به حداقل می رسانند. استفاده از پارچه مرطوب و نرم و بدون خراش برای از بین بردن لکه های آب و روغن و انواع دیگر لکه هایی که در آشپزخانه می بینید کافی است. آنها همچنین بدون نیاز به هیچ گونه آب بندی یا درمان خاصی ، کیفیت ضد آب فوق العاده ای را ارائه می دهند و از دوام بالایی نیز برخوردار می باشند. این یکی از بزرگ ترین مزیت های کابینت های آشپزخانه هایگلاس است!

 

کابینت های آشپزخانه HIGHGLOSS از چه مواردی ساخته شده است؟

به طور کلی بخواهیم بگوییم در واقع مغزی همه کابینت ها ام دی اف است. کابینت هایگلس هم مانند سایر کابینت ها از نوعی ورق ام دی اف خام تشکیل شده است که نوعی ورق به ضخامت کم بر روی آنها در طی فرایند هایی خاص پرس می شود. کابینت های اکریلیک با براقیت عالی مناسب آشپزخانه های سبک معاصر است. آنها حالت انعکاسی آینه مانند را ایجاد می کنند و به راحتی ترک نمی خورند ، تراشیده نمی شوند و دچار لک پذیری نمی شوند. همچنین درخشان و فوق العاده زیبا هستند!

 

یک کابینت آشپزخانه HIGHGLOSS از دکوطرح

اگر درمورد انتخاب از میان ده ها مدل کابینت گیج شده اید و سبک دکوراسیون آشپزخانه تان برایتان هنوز گنگ است، گروه معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح اینجاست تا به شما کمک کند! اگر کابینت های براق و با احساس سنتی تر را ترجیح می دهید، همیشه این گزینه را دارید که سفارش خود را با روکش براق در هر یک از خطوط دیگر سفارشی کنید.

 

نمونه کار کابینت

کابینت هایگلاس ترک در شرکت لواسانات از نمونه کارهای گروه معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح است که در مرداد سال ۱۳۹۷ انجام شده است. جنس کابینت های کار شده ورق هایگلس ترک بوده و سبک کابینت ها مدرن است. اما یراق آلات به کار رفته نیز ترک هستند که شما می توانید یراق آلات آن را طبق بودجه خود تغییر دهید. اجرای این پروژه حدود بیست تا بیست و پنج روز به طول انجامید. طی این پروژه گروه تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح از تمامی فضاهای موجود در عین حفظ و رعایت زیبایی حداکثر استفاده را کردند. لازم به ذکر است طبق درخواست کارفرمای محترم یراق به کار رفته در این کابینت بلوم است.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱۰ میانگین: ۴.۲]