پروژه بازسازی جناب آقای اکبری
15
آذر

پروژه بازسازی جناب آقای اکبری

پروژه بازسازی جناب آقای اکبری

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید.

این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

پروژه بازسازی جناب آقای اکبری

نام پروژه : پروژه بازسازی جناب آقای اکبری

تاریخ انجام پروژه : سال ۱۳۹۳

توضیحات : تصاویر زیر مربوط به پروژه بازسازی جناب آقای اکبری می باشد.

تصاویر پروژه بازسازی جناب آقای اکبری:

پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی جناب آقای اکبری | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

۱۰ قدم برای ساخت و بازسازی در یک خانه جدید

اگر عمر مفید ساختمان مسکونی و یا اداری شما به اتمام رسیده و یا از فضای خود خسته شده اید و در فکر بازسازی آن هستید ۱۰ قدم اصلی را به شما پیشنهاد میکنیم که پیش از شروع بازسازی به آنها نیاز خواهید داشت و با دانستن این موارد می توانید نیازهای لازم برای یک بازسازی خوب را بشناسید. با ما همراه باشید:

 

نیازهای قبل از شروع بازسازی یک آپارتمان

به این نکته توجه داشته باشید که اولین مورد قبل از شروع بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی داشتن یک برنامه ریزی اصولی و زمان بندی دقیق می باشد. دانستن این موضوع که چه می خواهیم و چه مراحلی را باید طی کنیم تا در کمترین زمان ممکن بهترین بازدهی را داشته باشیم امری بسیار مهم است و این موضوع تنها با یک برنامه ریزی جامع و هوشمندانه میسراست.

 

تهیه و تنظیم یک چک لیست قبل از شروع بازسازی

اغلب افراد برای کارهایی که می خواهند انجام دهند یک چک لیست در نظر می گیرند و تمام موارد را در آن مکتوب میکنند. در بازسازی نیز برای پیش بینی مواردی که می خواهیم انجام دهیم و موانع که پیش رو داریم تهیه چک لیست بسیار حیاتی است و شما با داشتن چک لیست می توانید مسیر بازسازی را مشخص کرده و اتلاف هزینه را تا حد چشمگیری کاهش دهید.

لازم به ذکر است که هر پروژه دارای سبک و سیاق خودش است اما موارد مشترکی نیز وجود دارد که در تمام پروژه ها یکسان می باشد که دانستن این موارد از زمان طراحی تا اجرا می تواند انتظارات شما را رفع رجوع کند و شما را راحت تر و سریعتر به مقصودتان برساند.

 

قبل از شروع بازسازی اقداماتی که نیاز به اخذ مجوز دارند را بررسی کنید

دانستن اینکه چه عملیاتی در بازسازی خانه یا محل کار نیاز به اخذ مجوز شهرداری دارد بسیار مهم است. اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی، تغییر و تعمیر کف و تاسیسات، تعمییرات در پشت بام، نما، محوطه سازی نیاز به اخذ مجوز از شهرداری ندارد به شرط آنکه در معماری آن، کاربری ساختمان، نقشه و بنای ساختمان تغییری ایجاد نشود.

به طور کل تغییراتی که باعث شود نقشه تایید شده مطابق با ضوابط شهرداری که در زمان ساخت اخذ شده، تغییر کند ممنوع بوده و نیاز به اخذ مجوز شهرداری می باشد.

 

تهیه مجموعه ای از ایده ها و علایق

یک از عوامل موثر در رسیدن سریعتر به فضای دلخواه در بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل یا محل کارتهیه مجموعه ای از ایده ها و علایق خود نسبت به آنچه که در ذهن دارید با توجه به پلان ساختمان می باشد. دانستن این موضموع که چه نوع نقشه و پلانی متناسب با سبک زندگی شما می تواند در رفع نیازهای شما موثر باشد بسیار مهم است و به شما در دو جنبه رسیدن به فضای دلخواه و مدیریت هزینه ها بسیار کمک خواهد کرد.

 

استعلام قیمت بگیرید

در این مرحله شما با آنچه که در فضای خود در نظر گرفته اید و با توجه به ابعاد و اندازه های هرقسمت می توانید یک استعلام قیمت کلی بگیرید و این به جهت این است که در مدیریت بودجه خود با برنامه ریزی دقیق تری پیش بروید و این کار می تواند در مراحل بعدی که به آنها اشاره خواهیم داشت بسیار کمکتان کند. به عنوان مثال می توانید یک استعلام از متر مربع کفپوش، کاغذ دیواری، متر مربع نقاشی، هزینه گچ کاری و … بگیرید تا حدود قیمت بازار دستتان باشد.

 

بودجه خود را برای بازسازی و نوسازی معین کنید

برای این کار می توانید از چند شرکت که در این زمینه فعالیت دارند قیمت بگیرید و با جمع بندی اطلاعاتی که از آنها دریافت می کنید مبلغ مورد نیاز را با درصدی بالاتر برای بازسازی فضای مسکونی و اداری خود در نظر بگیرید.

 

از شرکت های ساختمانی مشاوره بگیرید

در حال حاضر می توان گفت شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند. شما می توانید نمونه کارهای طراحی و اجرای آنها را مطالبه کرده و با بررسی دقیق آنها تعدادی را انتخاب کنید و از آنها بخواهید که از پروژه شما بازدید به عمل بیاورند. این کار با توجه به مورد چهارم و داشتن تقریبی استعلام قیمت به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد تا از روند کار آنها و قیمت هایی که به شما می دهند اطلاعاتی کسب کنید و در نهایت بهترین گزینه را با توجه به سابقه و نمونه کارهای آنها انتخاب کنید.

 

انتخاب شرکت مورد نظر بزای بازسازی و نوسازی

بعد از گذراندن مراحل فوق شما می توانید شرکت مورد نظر خود را جهت بازسازی و نوسازی انتخاب کنید و بعد از شنیدن توضیحات آنها در مورد روند کاریشان، نیازها و ایده های خود را به آنها انتقال دهید و از آنها مشاوره بگیرید. در این مرحله شما به راحتی می توانید میزان اطلاعات آنها را ارزیابی کنید و ببینید که آیا آنها ایده ای جذابتر به شما پیشنهاد می کنند یا خیر و آیا می توانند برای ایده ها و نیازهای شما راهکاری کاربردی و اساسی پیشنهاد دهند؟

 

عقد قرارداد

پس از انتخاب شرکت مورد نظر می توانید مراحل طراحی پروژه خود را شروع کنید و به این نکته توجه داشته باشید در هر قسمت قراردادی تنظیم کنید و آنها موظف هستند شما را در روند جریان کار قرار دهند.

در این مرحله شما می توانید نفس راحتی بکشید زیرا شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی با روند های طراحی و اجرایی آشنایی کامل دارند و با یک برنامه ریزی دقیق پروژه شما را به نحو احسن پیش می برند.

 

سفارش مصالح مورد نیازبرای بازسازی و نوسازی

اگر در هنگام عقد قرارداد، خودتان تامین مواد و مصالح مورد نیاز را برعهده گرفته اید، حتما” از شرکت مذکور بخواهید چند روز قبل از شروع عملیات اجرایی مواد و مصالح مورد نیاز را برآورد کرده و به شما اطلاع دهند تا بعد از استعلام از فروشگاه های مختلف نسبت به خرید آنها اقدام فرمایید تا روند پروژه سریع پیش رود و در زمان اجرا با مشکل کمبود مصالح مواجه نشوید.

 

ضمانت اجرا

مورد آخر و مهم در بازسازی خانه و یا محل کار ضمانت و گارانتی پروژه بعد از اتمام آن می باشد که شما باید این مورد را در ابتدا و زمان عقد قرارداد اجرا، در متن آن ذکر کنید که بعد از تحویل پروژه اگر اشکالات ریز اجرایی مانند نشتی آب از شیرآلات و یا موارد دیگری در اجرا روئت شد، شرکت پیمانکاری موظف است نسبت به رفع سریع آن اقدام نماید و در مورد اصلاح آنها مبلغی را از شما مطالبه نکند.

 

پروژه بازسازی

مدت زمان اجرای این پروژه که در سال ۱۳۹۳ انجام شد، چهار ماه کاری به طول انجامید. بازسازی این پروژه شامل سنگ نما، لابی، حیاط و بازسازی داخلی طبقه اول ساختمان بود. ساختمان این پروژ هفت سال ساخت و دارای چهار طبقه صد و ده متری بود که مالک هر چهار طبقه جناب آقای اکبری بودند.

 

بازسازی ها

همان طور که در عکس های فوق مشاهده کردید، بازسازی پروژه، مشاعات، بازسازی کابینت ها، انجام مراحل چوب، انجام سقف و کناف و همچنین سیستم سرمایش و گرمایش محیط و تهویه فضا، انجام شده است. بازسازی کامل و صفر تا صد این پروژه توسط گروه معماری و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دکوطرح انجام شده است.

 

جمع بندی

در آخر که این موارد را برای شما عزیزان بیان کردیم می توانید بهترین شرایط را برای بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود فراهم کنید و از فضای خود نهایت لذت را ببرید.

با این حال شما عزیزان می توانید برای مشاوره بهتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا ما این امکان را داشته باشیم بهترین خدمات را برای شما عزیزان به ارمغان بیاوریم.

 

 

برای مطالعه ی اطلاعات بیشتر مقاله های زیر را نیز مطالعه کنید:

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۴.۷]