آینه طلایی در دکوراسیون
06
آذر

آینه طلایی در دکوراسیون

آینه طلایی در دکوراسیون

زمانی که شما وارد فروشگاه یا مغازه ای می شوید آنجا اگر آینه هایی با قاب های طلایی وجود داشته باشد شما را به خود جذب می کند.

یکی از مزیت هایی که این آینه ها می توانند داشته باشند این است که شما می توانید از این آینه ها در هر نقطه و قسمتی از خانه استفاده کنید و این آینه ها می توانند ارتباط خوبی با وسایل خانه شما داشته باشند.

شما می توانید این آینه ها را در راهرو ها و اتاق خواب ها و حتی اتاق های پذیرایی استفاده کنید و با این آینه ها قسمت هایی که می خواهید را تغییر دکوراسیون دهید.

اگر می خواهید از آینه ها به صورت کاربردی و هدفمند استفاده کنید می توانید از آینه های طلایی نیز استفاده کنید زیرا این آینه ها می توانند خواسته شما را برآورده کند.

زمانی که شما می خواهید به فضای داخلی ساختمان روشنایی و نور دهید می توانید از آینه های طلایی دکوراتیو استفاده کنید و یا می توانید از آینه با قاب طلایی استفاده کنید تا به خانه زیبایی و جلوه دهید.

 

آینه طلایی در دکوراسیون

کاربرد آینه طلایی

زمانی که شما می خواهید شروع کار در حوزه دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی کنید باید این را در نظر داشته باشید که آینه های طلایی در این کار نقش بسیار مهمی دارند.

این آینه ها همان طور که از نام آن ها مشخص می باشد با رنگ طلایی که در خود دارند باعث می شود جسمی که در آن ها به نمایش گذاشته می شود را زیبا تر نشان دهد و همچنین رنگ طلایی به فضای داخلی لوکس بودن و جذابیت را ارائه می دهد.

اگر می خواهید جلوه دکوراسیون شما بیشتر از قبل به چشم بیاید باید بدانید که در آینه های طلایی از قاب های فلزی به رنگ طلایی و یا از جنس طلایی این کار را انجام می دهد.

همان طور که ظاهر این آینه ها شیک و مجلل می باشد بهترین استفاده از آن ها در هتل ها، دفاتر لاکچری و لوکس و اتاق های پذیرایی و دیگر مکان های مجلل می باشد.

این آینه ها نسبت به آینه های دیگر قیمت بالایی را دارند و به همین دلیل از این آینه ها در همه فضا ها استفاده نمی شود.

 

انواع آینه طلایی

این آینه ها با تناسب به محل و فضایی که می خواهید این آینه را اجرا کنید باید انتخاب شود که شامل دو نوع می شود که برای شما گفته می شود.

  • آینه های با کنسول
  • آینه های بدون کنسول

 

آینه طلایی با کنسول

یکی از رایج ترین و پرطرفدار ترین آینه های طلایی، آینه طلایی با کنسول می باشد.

همان طور که می دانید این آینه ها جلوه بصری بسیار زیبایی دارند و برای همین زیبایی به فضا جذابیت خاصی را می دهد.

شما می توانید آینه های با کنسول را در انواع اشکال مختلف و متنوع در بازار وجود دارند و شما می توانید با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

این آینه همان طور که از طرح های مشخص است می توانید ببینید که این آینه ها را می توان جا به جا کرد و جز آینه های متحرک به حساب می آیند.

شما می توانید بسته به سلیقه و همچنین نسبت به فضایی که این آینه را به کار می برید آن ها را در مکانی که می خواهید بگذارید.

 

آینه طلایی بدون کنسول

این آینه ها را شما می توانید در طرح ها و سلیقه های متفاوت در دسترس داشته باشید و باید بدانید که طرح این آینه ها از آینه های با کنسول بسیار بیشتر می باشد و شما می توانید طرح مورد نظر خود را در آن ها پیدا کنید.

این آینه ها را شما نمی توانید بر روی کنسول قرار دهید و آن ها را بعد از مدتی جا به جا کنید برای همین شما می توانید آن ها را در یک مکان مناسب نصب کنید و از آن ها برای زیبایی دکوراسیون استفاده کنید.

این را در نظر داشته باشید که این آینه ها که بدون کنسول می باشد را شما می توانید در اداره ها و مکان های تجاری استفاده کنید و برای دکوراسیون داخلی نیز از این آینه ها نیز استفاده می کنند.

شما می توانید از این آینه ها در قسمت های مختلفی استفاده کنید که یکی از نمونه های کاربرد آن ها به عنوان دیوار پوش ها می باشد که یکی از دیوار ها را به عنوان آینه سرتاسر پر از آینه ها می کنید.

در دکوراسیون خانه های مدرن اگر دقت کرده باشید در اتاق های خواب از این آینه ها برای درب کمد ها استفاده می کنند و درب های کمد های بزرگ را به این آینه ها اختصاص می دهند.

 

دیوارکوب لوکس و طلایی

 

رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی

همان طور که می دانید رنگ طلایی را زمانی به کار می برند می خواهند به تجلاتی بودن آن اشاره کرد و این رنگ یکی از رنگ های پر زرق و برق نیز به حساب می آید که ببینده به آن توجه می کند.

همان طور که در منابع و آثار قدیمی با قدمت بالا می توان دید که این رنگ از گذشته تا به الان برای افراد مرفه و پادشاهان بوده است.

یکی از کار هایی که این رنگ انجام می دهد به فضای داخلی شما ظاهری تجملاتی را هدیه می دهد و این رنگ را شما زمانی که استفاده می کنید باعث می شوید ظاهری تجملاتی و شیک را پیدا کند.

شما می توانید از این رنگ برای دکوراسیون های کلاسیک و آنتیک نیز استفاده کنید، این رنگ را دی هنر به این صورت نیز می توان در نظر گرفت.

اگر فضای داخلی شما کمی تاریک می باشد می توانید از این رنگ استفاده کنید تا فضای داخلی را روشن تر کنید و باعث می شوید فضا دلباز تر به نظر برسد.

شما می توانید این رنگ را به همراه رنگ های دیگر به کار ببرید، این رنگ را شما می توانید برای ست کردن لوازم خانه نیز استفاده کنید.

اگر می خواهید ظاهر خانه شما زیبا و با وقار به نظر برسد بهترین راه حل استفاده از رنگ طلایی می باشد.

 

رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]