آینه های سرویس خانه
29
مهر

آینه های سرویس خانه

آینه های سرویس خانه

یکی از ویژگی های زندگی خوب این می باشد که با رفاه کامل و بدون مشکل زندگی خود را ادامه دهید و از آن بتوانید لذت کامل را ببرید.

به همین دلیل شما باید به دنبال راه هایی باشید که بتوانید دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی را برای خود زیبا کنید که باعث می شود در این راه به شما کمک کند.

یکی از قسمت های خانه که باید به آن توجه داشته باشید قسمت سرویس های بهداشتی می باشد که باید به آن ها توجه خاصی شود.

شما باید سرویس بهداشتی خود را در بهترین حالت خود نگه دارید، این توجه به شما کمک می کند که بتوانید از سرویس های بهداشتی خود بهترین استفاده را ببرید.

اگر سرویس های بهداشتی شما بلند و بزرگ می باشد بهترین گزینه این می باشد که از آینه های بزرگ و طویل استفاده کنید تا بتوانید زیبایی سرویس های بهداشتی خود را چند برابر سازید .

شما می توانید آینه ها را بسته به سلیقه خود و اندازه سرویس های بهداشتی خود انتخاب کنید زیرا آینه ها را شما می توانید در هر اندازه و هر شکلی نیز استفاده کنید و آن ها را در بازار بیابید.

توجه داشته باشید که آینه ها می توانند برای شما مشکلات زیادی را بر طرف کنند زیرا باعث می شود تمام مشکلات مانند خوردگی ها و نم زدگی ها را بپوشاند، این خردگی ها و نم زدگی ها به پشت آینه می روند و شما نمای جدید و بدون نقصی را برای خود به وجود می آورید.

بهترین گزینه برای سرویس بهداشتی های بزرگ آینه های یک سره می باشد ولی اگر سرویس بهداشتی شما کوچک می باشد می توانید به ادامه مقاله توجه کنید.

 

آینه های سرویس خانه

آینه سرویس بهداشتی کمد دار

این آینه ها همان طور که از نام آن ها مشخص می باشد می توان این گونه کفت که همراه خود کمد نیز دارند، این کمد چه به صورت جدا و چه به صورت یک دست می توانید همراه با آینه خریداری کنید.

آینه هایی که همراه خود کمد نیز دارند بسیار مناسب دستشویی ها می باشند که می توانید وسایل ضروری خود را درون آن ها قرار دهید بدون این که نمایی از بیرون داشته باشند، این آینه ها بسیار مناسب می باشند.

وسایل ضروری چون صابون، نخ دندان، مسواک و از این قبیل وسایل خود را می توانید درون آن ها جای دهید که می تواند برای شما بسیار مناسب باشند، و این که این وسایل که درون کمد قرار می گیرند در دید شما نمی باشند و به راحتی می توان آن ها را مخفی سازید.

زمانی که این وسایل درون کمد قرار می گیرند شما می توانید به راحتی به این توجه کنید که نمی توانند ظاهر سرویس بهداشتی شما را خراب کنند.

این کمد ها چون به آینه متصل می شوند باعث شده در ساخت آن ها از لوله هایی استفاده شود که بتوان درب آن ها به آرامی باز و بسته شود.

این آینه ها به دلیل رنگی که روی آن ها و کمد آن ها زده می شود باعث می شود مقاومت بالایی در برابر آب داشته باشند.

 

دیوار های تمام آینه

به جای این که از آینه های سنتی استفاده کنید شما می توانید از آینه های یک دست و یکپارچه استفاده کنید، این آینه ها باعث می شود که بر روی یک تکه از دیوار به صورت یکپارچه نصب شود.

اگر خانه خود را به سبک مدرن طراحی کرده اید می توانید از این آینه ها استفاده کنید، این آینه ها امروزه در خانه های مدرن و امروزی استفاده می شود که می توان با آن ها سرویس های بهداشتی زیبایی داشت.

برای این که بتوانید سرویس بهداشتی خود را به زیبایی نشان دهید و حواس همه را به سرویس بهداشتی خود پرت کنید می توانید از آینه های تمام قد که بر روی دیوار نصب می شود استفاده کرد.

بهترین گزینه برای آینه های تمام قد این می باشد که تمام دیواری که می خواهد آینه روی آن قرار گیرد آینه روی تمام دیوار پخش شود.

زمانی که شما از آینه ها استفاده می کنید تا بتوانید یک دیوار را کاملا آینه کنید هزینه آن خیلی کمتر از کاشی کاری و سرامیک کاری برای شما می باشد و شما می توانید از آن زیبایی بیشتر و هزینه کمتر را دریافت کنید.

 

آینه بدون قاب سرویس بهداشتی

زمانی که می خواهید به سرویس بهداشتی خانه خود ظرافت و زیبایی را هدیه دهید می توانید از این آینه ها برای سرویس بهداشتی خود استفاده کنید.

اگر شما فرد سخت پسند و مشکل پسندی می باشید می توانید از این آینه ها استفاده کنید این آینه ها با ظرافتی که از خود نشان می دهند باعث می شود همه عاشق آن شوند و می توان گفت از هر سلیقه ای این آینه ها را می پسندند.

این آینه طوری طراحی شده است که با خود هم سادگی را به شما نشان می دهند و هم این آینه سبک طراحی سنتی و مدرن را با هم دارند که می توانید در هر سبکی از آن ها استفاده کنید.

 

آینه با نور فانتزی

اگر دیده باشید بعضی از آینه ها به صورتی طراحی شده اند که می توان گفت که درون آن ها نور قرار گرفته است و شما دیگر نیاز به اضافه کردن لامپ و نور اضافی نیاز ندارید.

این نور ها با لامپ های ال ای دی (LED) درون آینه ها و پشت آینه ها قرار گرفته اند که می تواند به سرویس بهداشتی شما حالت فانتری را بدهد.

یکی از پر فروش ترین آینه ها که می توان در این دوره از آن ها نام برد آینه هایی با نور های فانتزی می باشد که همگان از آن ها خوششان می آید و از آن ها استفاده لازم را می کنند.

این نوری که آینه درون سرویس بهداشتی پخش می شوند باعث می شود زیبایی سرویس بهداشتی شما به چشم بیاید و این زیبایی چند برابر شود.

زمانی که از این آینه ها استفاده می شود باعث می شود این نور بر روی آویز حوله و کابینت هایی که به دیوار وصل شده است منعکس شود و زیبایی آن ها را نیز نشان دهد.

 

پیشنهاد نویسنده: آینه کاری دکوراتیو، آینه کاری در دکوراسیون، آینه دکوراتیو در دکوراسیون

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۵]