اجرای پروژه مسکونی دروس
06
دی

اتمام پروژه مسکونی دروس

طراحی، نظارت و اجرای پروژه مسکونی دروس

با سلام خدمت همراهان همیشگی شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح

این پروژه به کارفرمایی جناب آقای رنجکش در اواخر سال ۱۳۹۹ طراحی  و در اسفندماه ۱۳۹۹ اجرای آن شروع شد. مدت زمان طراحی این پروژه مسکونی ۱۰ روز کاری و مدت زمان اجرای آن ۷۵ روز کاری به طول انجامید که تمام مراحل طراحی تا اتمام پروژه توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح انجام شده است.

قدمت بنای ساختمان پانزده سال می باشد که با توجه به عمر بالای ساختمان و عدم نگهداری درست ساکنین از ساختمان، باید بازسازی به صورت اساسی و کامل انجام می شد.

منظور از بازسازی کامل بازبینی تاسیسات، فاضلاب، برق می باشد که ما با توجه به قدمت بالا و فرسوده بودن ساختمان تمامی این موارد را برطرف کردیم و بعد از جمع آوری کامل نسبت به احیا و نوسازی آنها اقدام کردیم.

مواردی اساسی که در این پروژه بسیار دستگیر و زمان بر بود شامل: تعویض کامل لوله های فاضلاب، تاسیسات برقی، سیستم سرمایش و گرمایش، سنگ کف و اجرای گچ بری بود که با توجه به حساسیت بالای کار مجبور شدیم زمان تحویل پروژه را پانزده روز به تاخیر بیاندازیم.

 

اتمام پروژه مسکونی دروس

تصاویر پروژه مسکونی دروس

تصاویر این پروژه را در زیر می بینید:

اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 اتمام پروژه مسکونی دروس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

 

سفارش و نصب سنگ کف

سنگ به کار رفته در کف دارای ابعاد ۲ در ۱.۶۰ به ضخامت ۳ سانتی مترمی باشد که به دلیل ابعاد بالا و سنگینی اسلب های سنگ تصمیم گرفتیم برش سنگ ها را در کارخانه انجام دهیم و بعد به وسیله جرثقیل به داخل واحد انتقال دهیم که انتقال آن از نمای ساختمان و از طریق پنجره های نما صورت پذیرفت. بعد از انتقال سنگ ها با توجه به ابعاد برش ها به فضا های مورد نظر نسبت به نصب آنها اقدام کردیم.

 

گچ بری پروژه مسکونی

یکی دیگر از مواردی که سرعت اجرای پروژه را به تعویق انداخت انجام مراحل گچ بری آن می باشد که به دلیل سرمای زمستان و حساسیت کار باید روند کار به صورت اصولی انجام شود و این تاخیر باعث می شود تا روند کار از موازی کاری خارج شده و منتظر بمانیم تا این مرحله اتمام و وارد مرحله بعد شویم. به عنوان مثال می توان گفت باید منتظر ماند مراحل گچ بری به پایان برسد و بعد از خشک شدن کامل آن مرحله نقاشی شروع شده و بعد وارد مرحله پتینه کاری و نقاشی شویم که این خود بازه زمانی اجرای پروژه را زیاد می کند.

خوشبختانه با درک بالای کارفرمای عزیزمان و در جریان کار قرار داشتن ایشان توانستیم این پروژه را به نحو احسن به پایان برسانیم و رضایت کامل ایشان را داشته باشیم.

 

سیستم گرمایش و سرمایش پروژه مسکونی

این پروژه به دلیل قدمت ساختمان و تجهیزات به روز آن زمان دارای سیستم گرمایش و سرمایش فن کوئل بود که ما به دلیل فرسوده شدن آن واشغال فضای زیاد تمام آنها را جمع آوری کرده سپس برای سیستم سرمایش آن از اسپلیت و جهت گرمایش واحد از قرنیز حرارتی استفاده کردیم.

از مزیت های  قرنیز حرارتی می توان به زیبایی، حرارت یکنواخت در تمام نقاط، کنترل دما در فضا های مورد نظر، اشغال نکردن فضا، نصب و راه اندازی سریع اشاره داشت که این موارد می تواند در هرچه بهتر شدن دکوراسیون داخلی کمکی چشمگیر داشته باشد.

 

تی وی وال پروژه مسکونی

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید ما در فضای تی وی وال از اسلب بوک مچ پالرمو استفاده کردیم که ابعاد این اسلب ۱.۲۰ در ارتفاع ۳ متر می باشد. اما ارتفاع کف تا سقف فضای مورد نظر ما ۲.۶ بود که بعد از برداشت دقیق ابعاد اسلب به وسیله واتر جت در کارخانه برش خورد و به پروژه جهت نصب انتقال داده شد. دلیل این کار لب پر نشدن اسلب و نصب دقیق آن می باشد.

مورد بعد اینکه به جهت ادامه دادن قرنیز حرارتی از زیر اسلب و قطع نکردن آن، در ابتدا الگوی قرنیز ساخته شد و بعد از نصب اسلب اقدام به نصب قرنیز حرارتی کردیم.

طول هر ورق اسلب بوک مچ ۱.۲۰ می باشد که با در امتداد قرار دادن دقیق آنها می توان به یک تصویر یکنواخت و زیبا دست پیدا کرد. لازم به ذکر است نصب آن بسیار حساس است و باید از پیمانکارانی که تنها در این زمینه فعالیت می کنند استفاده کرد.

این پروژه کلاسیک دارای موارد بسیارزیادی در طراحی و اجرا می باشد که با تمامی مشکلات و موانعی که بر سر را داشتیم توانستیم یک پایان کار زیبا داشته باشیم و رضایت کامل کارفرمای عزیزمان را جلب کنیم.

شما عزیزان می توانید برای مشاوره بهتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا ما این امکان را داشته باشیم تجربیات خود را در اختیار شما قرار دهیم.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]