بازسازی ساختمان های قدیمی
15
دی

بازسازی ساختمان های قدیمی

بازسازی ساختمان های قدیمی

خانه های قدیمی برای اینکه مقابل و ایمن باشند نیاز به بازسازی دارند شرکت های فنی در این حوزه خدماتی را ارائه می دهند که به وسیله افراد با تجربه و کاربلد کلیه امور مانند نوسازی خانه های قدیمی بازسازی آپارتمان طراحی داخلی ساختمان طراحی حیاط انجام میشود.

 

بازسازی منزل و بازسازی ساختمان و طراحی داخلی منزل

 

بازسازی ساختمان های قدیمی | بازسازی خانه

خانه های قدیمی که در ایران وجود داشتند معمولاً نیاز به بازسازی دارند از مصالحی مانند کاه گل و خشت به وجود آمدند و ساخت آنها در زمان خودشان نمای جذاب و زیبای بوده است همچنین به دلیل اینکه متریال ها استاندارد نبودند و از مصالح مرغوب در ساخت آن استفاده نکرده‌اند نیاز به بازسازی آن امری ضروری است.

در ایران به دلیل حوادث ناگوار مانند زلزله ساختمان مقاومت خودشان را به مرور زمان از دست می‌دهند و برای همین بازسازی ساختمان‌های قدیمی و فرسوده در دستور کار دولت قرار گرفته که یکی از کارهای واجب در زیبایی بافت شهری می باشد.

خانه های ویلایی قدیمی هم از همین دسته خانه هایی هستند که نیاز به بازسازی دارند.

خانه های قدیمی معمولاً از آجر های کهنه  ساخته شده اند که نمای بیرون آنها معمولاً به دلیل شرایط جوی و یا تابش آفتاب و بیش از حد و همچنین وجود عوامل طبیعی مانند زلزله تخریب شدند.

اما اگر بخواهید بازسازی خانه های قدیمی را شروع کنید در ابتدا باید با شرکت های بازسازی ساختمان مشورت کنید و ایده های خود را برای بازسازی خانه ها به آنها بگویید اما اگر ندارید نگران نباشید آنها خودشان این کار را انجام می‌دهند و طرحها و نظراتی که دارند را با شما در میان می گذارند

مراحل اجرای کار بازسازی به ترتیب تخریب ساخت و اجرای نقش اصلی ساختمان گچ کاری و کاشی کاری نورپردازی کف سازی تعویض کابینت های آشپزخانه و شیرآلات رنگ آمیزی پوشش دیوار قرنیزها می باشد.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]