دکوراسیون اتاق پذیرایی تهران
18
مهر

دکوراسیون اتاق پذیرایی تهران

دکوراسیون اتاق پذیرایی تهران

اتاق پذیرایی یکی از کلیدی ترین قسمت ها در بخش هر خانه به حساب می آید زیرا اکثر اوقات افراد در آنجا می‌نشیند و به گفته آنها به یکدیگر می پردازند.

هر منزلی می تواند دوست دارد همان کند و طراحی را متناسب با سلیقه و افراد خانواده اجرا کند. درجه این اصول برخی استاندارد ها وجود دارد که باید آنها را در طراحی لحاظ کنید.

هنگامی که می خواهید دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی منزل و طراحی داخلی ساختمان در اتاق پذیرایی را شروع کنید لوازم اساسی را مد نظر قرار دهید و مبلمان و اکسسوری ها میزها آباژورها از وسایلی هستند که در اتاق پذیرایی استفاده می‌شود در اتاق نشیمن هم نقطه کانونی وجود دارد که همان محلی که معمولاً تلویزیون یا شومینه در آنجا قرار دارد که افراد وقت بیشتری را در آنجا سپری می نماید.

 

دکوراسیون اتاق پذیرایی تهران

وسایل بزرگ را در نقطه کانونی منزل قرار دهید این وسیله احتمالاً خواهد بود و در جلوی مبلمان بهتر است که قالیچه پهن کنید و با ایجاد فاصله بین دو نقطه کانونی و مبلمان می توانید نقطه امنی را در اتاق نشیمن اجرا کنید.

سایر وسایل را به شکل یو در اطراف مبلمان قرار دهید برای مثال در دو طرف مبلمان دو صندلی با یک زاویه قرار دهید و میز را در جلوی آنها بگذارید و سعی کنید که همه چیز در تعادل باشد.

وسایل دیگری مانند عکس های خانوادگی آثار هنری کوسن های رنگارنگ را به دکوراسیون اتاق پذیرایی اضافه کنید و دیوارهایی که به صورت بی رنگ وجود دارند را با یک سری پترن های زیبا که متناسب با سبک مورد نظرتان است طراحی کنید.

اما اگر حرفه ای نقاشی را بلد نیستید می توانید از طرح های آماده و کاغذ دیواری هایی که امروزه در بازار به فراوانی یافت می شوند استفاده کنید.

وجود کاغذ دیواری و پوستر های دیجیتال می‌توانند در قسمت پذیرایی و نشیمن تاثیرگذار باشد طرح هایی که به صورت نقش برجسته یا گلدار وجود دارد که اگر به تنهایی بر روی یک دیوار اجرا شوند زیبایی محیط را دو برابر می کند.

 

پیشنهاد نویسنده: تزئینات داخلی ساختمان

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۴.۵]