دکوراسیون خانه ایلان ماسک
22
مهر

دکوراسیون خانه ایلان ماسک

دکوراسیون خانه ایلان ماسک

اگر به دنبال سومین فرد ثروتمند جهان هستید، خانه او را در میان میلیاردرها نمی بینید. ایلان ماسک، موسس و مدیرعامل تسلا، پس از فروش بیشتر دارایی های املاک خود و انتقال به تگزاس در سال گذشته، در اوایل ماه ژوئن فاش کرد که او اکنون تنها یک خانه (در منطقه خلیج) دارد – و محل اقامت اصلی او یک خانه کوچک است. جعبه خانه ای که او می گوید از شرکت موشکش، SpaceX اجاره می دهد. دیدگاه ایلان ماسک روشن است، “داشتن سرمایه کافی برای استعمار مریخ”. اما تصمیم او برای زندگی در یک خانه کوچک پیش ساخته به مساحت ۴۰۰ فوت مربع تنها مربوط به آزادسازی سرمایه برای تأمین هزینه ماموریت خود و هوس روشن بینی مینیمالیستی نیست.

روند ماسک برای دستیابی به برنامه خارج از جهان برای استعمار مریخ به معنای انجام هر کاری است که لازم است و این شامل فروش مجموعه ای از اموال چند میلیون دلاری و زندگی در یک خانه اجاره ای است که ساخت آن فقط ۵۰،۰۰۰ دلار هزینه دارد. خانه ای بسیار کوچک و سبک که تسلا می تواند در آن تریلر داشته باشد-نیازی به نیمه کامیون نیست.

علاوه بر این، خانه کوچک او شبیه خانه های کوچک مینیمالیستی نیست که روی مناظر خیره کننده با چشم اندازهای میلیون دلاری قرار گرفته اند، همانطور که ممکن است در مجلات معماری یا لیست خانه های منحصر به فرد Airbnb مشاهده کنید. خانه کوچک اجاره ای او در محوطه تاریک SpaceX در بوکا چیکا، تگزاس واقع شده است – یک منطقه روستایی فاقد هر گونه زرق و برق مترادف با شیوه زندگی میلیاردر.

اما هدف ماسک داشتن بزرگترین خانه در بهترین محله نیست بلکه ایجاد محله و خانه های خانگی در سیاره ای دیگر است. و شیوه ای که ممکن است اتفاق بیفتد به بیش از مقدار زیادی سرمایه بستگی دارد. این امر به همان اندازه برنامه ریزی، آزمایش و آماده سازی نیاز دارد.

 

شرکت معماری دکوطرح دسترسی به شماره تلفن ایلان ماسک ندارد و هیچ ارتباطی با ایشان ندارد لطفا برای این مورد تماس نگیرید.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

دکوراسیون خانه ایلان ماسک

اندکی درمورد این خانه کوچک بیشتر بدانیم …

این خانه که حدود ۴۰۰ فوت مربع مساحت دارد در بوکا چیکا، تگزاس واقع شده است، جایی که SpaceX کشتی های فضایی خود را تولید می کند. ماسک که ثروت خالص آن ۱۶۹.۸ میلیارد دلار است، “خانه تاشو و پیش ساخته” را که توسط Boxabl ، یک شرکت نوپای مسکن اجاره می شود، اجاره می دهد. خانه ای که ماسک در توئیتر خود به قیمت حدود ۵۰،۰۰۰ دلار به فروش رسانده است، معمولاً شبیه به یک آپارتمان کوچک استودیویی است: یک اتاق بزرگ به قسمت نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و حمام تقسیم شده است. بر خلاف بسیاری از میلیاردرهای دیگر که دارای عمارت های مجلل هستند، ماسک در یک واحد ۲۰ پایی به راحتی زندگی می کند.

ماسک ابتدا در واکنش به انتقاد از ثروت عظیم خود، قصد داشت همه خانه ها و بیشتر دارایی های خود را در سال گذشته بفروشد. ماسک در حال حاضر تقریباً به قول خود عمل کرده و شش مورد از هفت ملک خود را فروخته است.

ماسک ماه گذشته در توییتر گفت: تنها خانه ای که متعلق به من است خانه رویدادها در منطقه خلیج فارس است. اگر آن را بفروشم، خانه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، مگر اینکه توسط یک خانواده بزرگ خریداری شود، که ممکن است روزی اتفاق بیفتد.

چند روز بعد، او تأیید کرد که آن را برای فروش گذاشته است: “تصمیم گرفتم آخرین خانه باقی مانده ام را بفروشم. فقط باید به یک خانواده بزرگ بروید که در آنجا زندگی خواهند کرد. مکان خاصی است. ” این زمین ۴۷ هکتاری در هیلزبورو ، کالیفرنیا واقع شده است-در نیمه راه بین سانفرانسیسکو و سیلیکون بات. “عمارت بیش از ۱۰۰ ساله” یک خانه ۱۶۰۰۰ فوت مربعی است که دارای نه اتاق خواب و ده حمام است. این آخرین املاک و مستغلات متعلق به ماسک است: او آن را با ۳۷.۵ میلیون دلار در بازار فهرست کرده است، زیرا در ابتدا آن را به قیمت ۲۳.۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ خریداری کرده است.

ماسک املاک و مستغلات خود در لس آنجلس را در سال گذشته تخلیه کرده است، اغلب در حاشیه سود کمی – در صورت وجود. او اولین عمارت خود را که در جاده چالون قرار دارد، در ژوئن ۲۰۲۰ به قیمت ۲۹ میلیون دلار فروخت. او در سال ۲۰۱۲ آن را با ۱۷ میلیون دلار خریداری کرده بود.

در اکتبر، او خانه ای به سبک مزرعه ۲۷۰۰ فوت مربعی را که قبلاً متعلق به بازیگر ویلی وونکا، جین وایلدر بود ، به قیمت ۷ میلیون دلار فروخت (ماسک آن را در سال ۲۰۱۳ به قیمت ۶.۷۵ میلیون دلار خریداری کرد)

در ماه دسامبر، ماسک چهار ملک Bel Air را به مبلغ ۶۱.۸۹ میلیون دلار فروخت. وی در ابتدا نزدیک به ۵۵ میلیون دلار برای خرید آن املاک هزینه کرد و آنها را بین سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ خریداری کرد. به طور کلی، ماسک در سال گذشته از فروش ۶ خانه خود ۱۹.۲ میلیون دلار سود برآورد کرده است.

تخلیه املاک از سوی ماسک پس از نبرد با ایالت کالیفرنیا صورت می گیرد. این میلیاردر از محدودیت های مربوط به ویروس کرونا در زمینه فعالیت در کارخانه تسلا در منطقه خلیج در سال گذشته انتقاد کرد منجر به شکایتی شد که بعدا تسلا آن را کنار گذاشت و همچنین ادعا کرد که دولت کارآفرینان را مسلم می داند. در اوایل دسامبر ۲۰۲۰، ماسک تأیید کرد که به تگزاس منتقل می شود و دلیل این امر این است که دو پروژه بزرگ او-کارخانه جدید تسلا و تاسیسات SpaceX-در آنجا واقع شده است.

ایلان ماسک، بنیانگذار تسلا و SpaceX (شماره ۵۴ در میلیاردرهای فوربس) تصمیم گرفته است به نفع چندین ملک دیگر که در اطراف لس آنجلس در اختیار دارد، از خانه منحنی و تحت کنترل فناوری خود در برنتوود کالیفرنیا جدا شود. این خانه طراحی سفینه فضایی زاویه ای را به یاد می آورد و از آنجا که شرکت او در ساخت موشک های خود سخت کار می کند، ممکن است بیش از آنچه او نیاز دارد خانه ای شبیه به خانه داشته باشد. ماسک و همسر سابق تالوله رایلی خانه را در سال ۲۰۱۴ به مبلغ ۳.۶۹۵ میلیون دلار خریداری کردند (اگرچه اسناد و مدارک املاک نشان می دهد که این خانه تا حدی به نام مادر طالوه، Una است) و اکنون آن را به عنوان یک لیست خارج از MLS به قیمت ۴.۴۴۹ میلیون دلار با کارگزاری لوکس هیلتون خریداری کرده اند.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]