دکوراسیون خانه رنگ بژ
03
فروردین

دکوراسیون خانه رنگ بژ

دکوراسیون خانه رنگ بژ | اتاق نشیمن روح هر خانه ای است. با ظاهر آن ، می توان رابطه مالکان با خانه را قضاوت کرد و با توجه به پالت رنگ غالب ، حتی می توان ویژگی های صاحبان را درک کرد. اتاق مرکزی ، جایی که آنها معمولاً وقت خود را با خانواده یا دوستانشان می گذرانند ، معمولاً حاوی ویژگی های بسیاری است که به ترجیحات ساکنان صحبت می کند.

به طراحی اتاق نشیمن باید خلاقانه نزدیک شد ، و توجه ویژه ای به رنگ غالب در فضای داخلی دارد.

یکی از راه حل های جالب رنگ ایجاد اتاق نشیمن به رنگ بژ خواهد بود. این طرح برای کسانی مناسب است که سایه های خنثی را در فضای داخلی دوست دارند. تن بژ استرس عاطفی را برطرف می کند ، احساس گرما ، راحتی و آرامش ایجاد می کند.

 

مشخصات دکوراسیون خانه رنگ بژ

بسیاری از افراد دوست دارند از رنگ بژ در دکوراسیون منزل استفاده کنند. سایه های مختلف آن فضای منحصر به فردی را ایجاد می کند که برای استراحت پس از یک روز سخت مناسب است. این رنگ آنقدر متنوع است که استفاده از آن برای ایجاد فضای داخلی از سبک های مختلف بسیار آسان است. بژ و تفاوت های ظریف آن اغلب توسط طراحان استفاده می شود.

از نظر راحتی و زیبایی ، رنگ بژ حرف اول را می زند. همه دارندگان به طور دوره ای مبلمان اتاق نشیمن یا جزئیات دکوراسیون را به روز می کنند.

اگر از رنگ بژ در تزئین کف یا دیوارهای اتاق استفاده شود ، هر نوع رنگی ایده آل خواهد بود.

بژ – رنگ برنده برای اتاق های کوچک. این از نظر بصری فضای اتاق را بیشتر می کند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب فضای داخلی در تن های بژ ، ترکیب آن با اشیای رنگی طلایی است. از چنین تأکیدی می توان برای پیاده سازی هر مفهوم داخلی و جلوه دادن فضای اتاق نشیمن بژ استفاده کرد.

 

 

سبک های اتاق نشیمن به رنگ بژ

رنگ بژ در داخل کشور نه تنها جهانی است ، بلکه چند وجهی است. با استفاده از رنگ های بژ ، می توانید گزینه های مختلفی را از جهات مختلف ایجاد کنید:

کلاسیک بر اساس کنتراست سایه های تیره و روشن است. دکوراسیون دیوار باید ساده باشد. بهتر است مبلمان تراش خورده عظیم تری انتخاب کنید.
در فضای روستایی ، مواد طبیعی باشکوه هستند – سنگ ، چوب. یک راه حل عالی انتخاب میزهای سنگی و جبهه های مبلمان چوبی ساده تصفیه نشده است. این فضای داخلی با پرده های کتانی بدون رنگ و صندلی های حصیری تزئین خواهد شد. همچنین باید اتاق را با پارچه هایی با تزئینات گل تزئین کند.
مینیمالیسم پارچه های تک رنگ برای تزئین اتاق نشیمن بسیار مناسب هستند ، اما تعداد کل تزئینات منسوجات باید حداقل باشد. مبلمان باید سبک و دارای هندسه مشخص باشد. این به شما کمک می کند تا از بهم ریختگی جلوگیری کنید. تعداد مبلمان باید به حداقل ممکن برسد.
هنگام انتخاب سبک پیشرفته ، باید به شکل لوازم جانبی ، لامپ ها و مبلمان توجه کنید. استفاده از مواد با بافت های مختلف خوب است. می توانید نقاشی های انتزاعی را به دیوارها آویزان کنید. آنها تأکید لازم را بر این سبک ایجاد خواهند کرد. افزودن جزئیات کروم و شیشه اضافی نخواهد بود.

 

انواع سایه ها

برای ایجاد فضای داخلی زیبا ، انتخاب صحیح رنگ ها مهم است. حتی یک رنگ خنثی مانند بژ نیاز به استفاده دقیق دارد. اگر فضای داخل آن زیاد باشد ، اتاق کسل کننده خواهد شد.

قبل از شروع طرح رنگی اتاق ، باید تصمیم بگیرید که کدام سطوح اتاق بژ و تفاوت های ظریف آن رنگ می شود. این جنبه مهم ، انتخاب مبلمان و لوازم جانبی را برای تکمیل نمای اتاق بیشتر تسهیل می کند.

رنگ های بژ تن های مختلفی دارند: کاپوچینو ، کرم ، کارامل ، نان کوتاه ، عاج ، وانیل و غیره. چنین پالت گسترده ای می تواند حتی پیچیده ترین نیازها را نیز برآورده کند. طراحان سایه های سرد و گرم را از بژ تشخیص می دهند. هر دو تغییر آشنا و کمتر متعارف وجود دارد که در تن های صورتی ، بنفش و سبز موجود است.

اتاق های نشیمن مدرن را می توان با رنگ های شکلاتی و لیمویی طراحی کرد. چنین مفهومی زنده واقعاً انحصاری خواهد بود. شما می توانید رنگ wenge را اضافه کنید ، که برای مبلمان چوبی بسیار شیک است.

اگر ترکیب مناسب را انتخاب کنید ، با وجود بسیاری از تعصبات ، رنگ بژ کسل کننده و پیش پا افتاده نیست.

 

ترکیب رنگ در دکوراسیون خانه رنگ بژ

از آنجا که رنگ بژ به سایه های طبیعی اشاره دارد ، بهتر است آن را با همان تن ها ترکیب کنید. این جنبه مهم ایجاد یک فضای داخلی زیبا است. دلپذیرترین حالت ادراک ، ترکیبی از اجسام با رنگهای قهوه ای ، آبی ، سبز ، سفال و کارمین خواهد بود.

برای کسانی که عاشق تجربه نور غیرمعمول در فضای بسته هستند ، ترکیبی از رنگ خنثی با رنگ های زردآلو ، زرد روشن ، تمشک ، بنفش ، یاسی و صورتی راه حل عالی است.

همچنین ، ترکیبی از رنگ های بژ با رنگ مشکی عمیق ، آبی ، قرمز مایل به قرمز ممکن است تصمیمی غیر سنتی باشد. آنها لهجه های لازم را ایجاد می کنند و اتاق را از یکنواختی نجات می دهند.

لهجه های رنگی می توانند ظاهر اتاق را کاملا تغییر دهند. از این نظر ، رنگ بژ جهانی است. فقط پرده ها و کوسن های مبل را با رنگ های روشن و اشباع تر جایگزین کنید ، اتاق نشیمن بلافاصله تغییر می کند. علاوه بر این ، می توانید لهجه های کوچک را با انتخاب لوازم جانبی – گلدان ، نقاشی ، قلاب ، چراغ های کف تعریف کنید.

در اتاق نشیمن رو به شمال ، استفاده از سایه های خاکستری بژ غیر قابل قبول خواهد بود. در نور کم ، سطوح کثیف به نظر می رسند. فقط از رنگهای خالص می توان استفاده کرد. اگر چنین سالن کاملاً خنثی بسازید ، آنگاه بی چهره و عاری از سیری خواهد بود.

لهجه های رنگی اجباری است. رنگ شکلات تلخ بهترین خواهد بود – بر خلاف سیاه ، در زیر نور کم تغییر نمی کند. همچنین برای زنگ های مایل به قرمز ، قهوه ای و اوچر مناسب است. افزودنی اجباری به اتاق رو به شمال استفاده از وصله هایی با رنگ روشن است – آنها آن را احیا می کنند و رنگ اضافه می کنند. شاید ترکیبی از رنگ های زیتونی ، بنفش و بورگوندی باشد.

تمام رنگ های بژ به صورت ارگانیک با مواد تزئینی با منشا طبیعی ترکیب می شوند.

 

مبلمان | دکوراسیون خانه رنگ بژ

برای ایجاد یک فضای داخلی زیبا در تن های بژ ، قانون انتخاب مبلمان وبهلسترد وجود دارد. این می تواند هر سایه ای باشد ، اما باید سبک تر از رنگ مورد استفاده برای کف باشد. یک گزینه برنده در یک فضای داخلی بژ مبلمان سفید است.

برای آوردن نت های منحصر به فرد قومی به داخل کشور ، می توانید از بامبو و خیزران استفاده کنید. تمام رنگ های طبیعی گونه های چوب با بژ کاملاً هماهنگ است.

یک تصمیم غیر معمول طراحی ممکن است یک میز ناهار خوری سیاه باشد که توسط همان صندلی ها احاطه شده است. این باعث ایجاد جلوه جالب رنگی بدون بار بیش از حد اتاق نشیمن می شود.

انتخاب چراغ های روشنایی برای چنین فضای داخلی تا حد امکان ساده است. نکته اصلی این است که اتاق نشیمن با هر لحظه از نور برنده به نظر می رسد. در نور مصنوعی ، رنگ های بژ غیر معمول به نظر می رسند ، زیرا آنها همیشه رنگ متفاوتی دارند.

شرط دیگر هنگام انتخاب مبلمان و لوازم جانبی در چنین اتاقی استفاده از مواد با بافت های مختلف است. کاغذ دیواری های چوب پنبه ای و یک مبل چرمی ، یک کف براق و یک فرش نرم جالب به نظر می رسد. سایه باید متفاوت از سقف یا کف باشد. مبلمان قرمز مناسب است ، که مطمئنا به کم رنگ شدن فضای داخلی خسته کننده کمک خواهد کرد.

در همان اتاق نشیمن بژ ، مبلمان قهوه ظاهری متفاوت خواهد داشت. تاریکی باعث ایجاد استحکام و سبک به فضای داخلی می شود و نور باعث ایجاد سبکی می شود. همه چیز به تنظیمات صاحبان آپارتمان بستگی دارد.

مبلمان روکش دار نباید خیلی باریک باشد ، در غیر این صورت استفاده از آن چندان کاربردی نخواهد بود.

اگر اتاق نشیمن مساحت کمی دارد ، یک مبل جمع و جور با رنگ های روشن انتخاب کنید ، به طوری که بزرگتر به نظر برسد.

 

نکات طراحی

برای ایجاد یک فضای منحصر به فرد در اتاق نشیمن ، باید از سایه های بژ ، رنگی مشابه استفاده کنید. برای اینکه اتاق با لحن تیره تری از دیوار خسته کننده و تاریک نباشد ، پوشش کف روشن شده و مبل با صندلی های صندلی با رنگ سفید یا سفید شیری انتخاب شده است. برعکس ، اگر دیوارها در سایه روشن تزئین شده باشند ، می توانید لهجه های تیره را به صورت میله ای برای نقاشی ایجاد کنید.

اگر نمی خواهید لهجه های شفاف به دکوراسیون اتاق نشیمن بژ اضافه کنید و اگر رنگ های آرام را ترجیح می دهید ، باید لهجه هایی مانند گلدان های شیشه ای آینه ای و شفاف را اضافه کنید. همچنین استفاده از پارچه های صاف براق ، جزئیات نقره ای یا طلایی بسیار ایده آل است.

نور اتاق در بژ باید با در نظر گرفتن اندازه آن انتخاب شود. برای یک اتاق نشیمن کوچک ، نورپردازی سقف ، که با توجه به سبک اتاق انتخاب شده است ، مناسب است. برای یک اتاق بزرگ ، شما باید لامپهای اضافی تهیه کنید که جزئیات جالب داخلی می شود.

چنین تصمیمات طراحی به ایجاد یک فضای داخلی منحصر به فرد کمک می کند که به دلیل ظرافت ، طبیعت تماشایی ، پیچیدگی و ظرافت آن برجسته باشد.

 

ترکیبات رنگی در داخل

هنگام ایجاد فضای داخلی با رنگ های بژ ، ترکیبی از سقف سفید یا شیری سفید و دیوارهای بژ ارجح خواهد بود. این از نظر بصری باعث افزایش ارتفاع اتاق می شود. و اگر همزمان دیوار دیگری به رنگ سفید درآید ، اتاق بزرگتر به نظر می رسد.
هنگام انتخاب پارچه در فضای داخلی خنثی ، طراحان توصیه می کنند به این جنبه ها توجه کنند:

پرده ها به طور کلی شیری انتخاب می شوند و پرده ها باید کرم باشند. اما اگر رنگ پرده ها را با کهربا ، زرد یا عسلی جایگزین کنید ، فضای داخلی با رنگ های روشن تری می درخشد.
سایه های بژ باید “دما” همان رنگ داشته باشند تا بتوان از ناهماهنگی جلوگیری کرد.
یک اثر بسیار جالب “انتقال” از یک رنگ به رنگ دیگر – یک شیب است.
با رنگهای روشن ، اندازه گیری باید دنبال شود. با تعداد زیادی از این لهجه ها ، فضای داخلی می تواند بیش از حد بار شود.
اما با رنگ فیروزه ای باید مراقب باشید – باید کمی باشد. نسبت ایده آل استفاده از ۸۰٪ بژ و ۲۰٪ فیروزه ای است. شما باید این کار را با رنگ نارنجی انجام دهید ، در غیر این صورت ممکن است بیش از حد شود و بژ روشن را “جذب” کند.
گنجاندن سایه صورتی یا یاسی در محدوده بژ باعث ایجاد روحیه و نشاط می شود.
توجه خاص باید به رنگهای بژ و آبی اتاق نشیمن باشد. طراحان ادعا می کنند که دیگر هیچ ترکیب برنده ای برای اتاق های کوچک نشیمن با کمبود نور وجود ندارد. دامنه آبی – بژ بسیار ظریف و چشمگیر است ، مخصوصاً اگر بژ نقش زمینه را بازی می کند و رنگ آبی نیز لهجه را بازی می کند. با تشکر از این ترکیب ، شما می توانید بصری فضا را افزایش دهید ، ظاهر جدیدی به اتاق ببخشید.
ترکیب در طراحی اتاق نشیمن به رنگ بژ و سبز برای اتاق هایی با اندازه های مختلف مناسب است. بسیار هماهنگ به نظر می رسد و برای آرامش و ایجاد روحیه بالا ایده آل است.
هنگام تزئین یک اتاق نشیمن بژ گیاهان گلدانی را نادیده نگیرید. یک گلدان بزرگ و زیبا گوشه تاریک اتاق را به راحتی زنده می کند. و گیاهان با رنگ روشن لهجه های چشم نواز لازم را ایجاد می کنند.

 

پیشنهاد نویسنده: رنگ زرد برای دکوراسیون، رنگ طوسی زرد برای دکوراسیون

 

پروژه های مرتبط با مقاله “دکوراسیون خانه رنگ بژ” که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با دکوراسیون خانه رنگ بژبرای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]