دکوراسیون خانه قهوه ای حنایی
04
فروردین

دکوراسیون خانه رنگ قهوه ای حنایی

دکوراسیون خانه رنگ قهوه ای حنایی  | رنگ قهوه ای حنایی اغلب رپ بدی را به عنوان کم رنگ یا کسل کننده بد می کند. اما روند گرم شدن در خنثی ها جریان دارد. خاکستری ها جای خود را به قهوه ای حنایی های میانه تن می دهند که به همان اندازه همه کاره هستند و دنجی را که ما می خواهیم ایجاد می کنند. امسال ، ما آنها را به عنوان یک زمینه دلنشین می شناسیم که تقریبا با هر رنگی که می خواهید در برابر آنها بازی کند کار می کند.

 

تصمیم گیری در مورد رنگ قهوه ای مناسب دیوارهای شما تا حد زیادی به احساس شما در اتاق بستگی دارد. نیکول گیبونز ، طراح و بنیانگذار شرکت رنگ سازی کلر می گوید: “آیا می خواهید احساس باز و هوایی داشته باشد؟ پس سبک تر شوید.” “آیا می خواهید احساس دنج و بدخلقی داشته باشد؟ تاریک تر شوید.” گرمتر از خاکستری سیاه یا ذغالی ، قهوه ای عمیق غنی ، پوششی و چشمگیر است. در هر صورت ، برای تزئین با چندین قهوه ای حنایی با درجه حرارت یکسان اما با تن های مختلف برنامه ریزی کنید. در اینجا روش های مورد علاقه ما برای جفت شدن قهوه ای با رنگ وجود دارد.

 

دکوراسیون خانه رنگ قهوه ای حنایی

شکلات قهوه ای حنایی  + کرم + طرح رنگ قرمز

با جفت شدن آن به سمت مس مایل به قهوه ای ، آن را با شدت برابر نارنجی یا قرمز جفت کنید. در این اتاق نشیمن رسمی ، سقف سفید ترد دیوارهای غنی قهوه ای تیره را متعادل می کند. یک فرش منطقه ، پارچه و روکش مبلمان که در سایه گرم سفید به کار رفته است به خنثی کردن کف عمیق چوب سخت کمک می کند. جوانه های کوچک قرمز روشن به ساختمانها و وسایل داخلی انرژی اضافه می کنند.

 

طرح بژ + رنگ قهوه ای‌حنایی

این قهوه ای حنایی دارای ته رنگ قرمز است که غنی بودن قهوه ای حنایی را برای یک جفت شدن کاملا متعادل به ارمغان می آورد. هنگام جفت شدن رنگ های مشابه ، بافت همه چیز است. طراح لورن مک گرات می گوید: “اگر قرار است از یک رنگ استفاده کنید و بافت های مختلفی نداشته باشید ، فضای اتاق می تواند مسطح باشد.” فرشی به سبک شگ ، کرکره بامبو و مبلمان چوبی مانع از صاف شدن این اتاق خانوادگی می شود.

طرح قهوه ای حنایی + رنگ خاکستری

چه کسی می گوید خاکستری و قهوه ای حنایی نمی توانند با هم کار کنند؟ سایه ای از خاکستری با ته رنگ گرم را انتخاب کنید تا پالت رنگ را منسجم نگه دارد. در این اتاق خانوادگی ، یک مبل به رنگ کاپوچینو و دیوارهای بژ کم رنگ ، یک فرش ذغالی ، میز قهوه مرمر و بالش های پرتاب آبی را گرم می کند.

طرح قهوه ای‌حنایی  + رنگ صورتی

ظاهر مبل قهوه ای حنایی را با لهجه های صورتی زنانه و الگوهای فراوان روشن کنید. وقتی روی دیوارهای سفید تمیز قرار می گیرند ، دو سایه گرم با هم هماهنگ هستند. سایه های مختلف صورتی روی بالشهای اتاق نشیمن ، کارهای هنری قاب دار و روکش مبلمان تکرار می شود.

 

طرح قهوه ای‌حنایی  + رنگ سفید

رنگ های خاکی رنگ قهوه ای حنایی  همیشه در مقایسه با سفید ترد افزایش می یابد. صفحه پشتی کاشی مترو بلند در این حمام ترکیبی برنده با رنگ قهوه ای شکلاتی در بالای آن است ، این دو با هم برای افزایش درام کار می کنند. بدون درمان دیوار سفید ، حمام خیلی تاریک می شود. لکه گردو روی پوسته به یک نقطه کانونی در برابر کاشی سفید ترد تبدیل می شود.

طرح رنگ قهوه ای + رنگ های گرم

طبیعت در پاییز نمایشی پر جنب و جوش به نمایش می گذارد. با پرتقال ، زرد و رنگ قهوه ای گرم که در خانه تکرار می شوند ، رنگهای محبوب پاییز را در تمام طول سال بگیرید. مبل قهوه ای و همچنین مبلمان چوبی یک انتخاب عملی است. انرژی را افزایش داده و فضای بیشتری را با فلفل زدن با آثار هنری ، پرتاب بالش یا لهجه های تزئینی در سایه های زنگ ، خردل و کهربا ایجاد کنید.

طرح رنگ قهوه ای‌حنایی + آبی

رنگ های قهوه ای و آبی برای یکدیگر ساخته شده اند زیرا رنگ های ملایم بلوز با رنگ های گرمتر در مبلمان چوبی هماهنگ است. استفاده منطقی از رنگ آبی پررنگ بر روی دیوارها ، بالش ها و پرده های این اتاق خواب آرامش بخش ، استعداد مدرن به مبلمان سنتی می بخشد.

طرح رنگ قهوه ای + پاستلی

سایه های آرام و سبز و صورتی در یک اتاق نشیمن بسیار زیبا هستند ، اما مقدار کافی قهوه ای حنایی رنگ های پاستلی را ایجاد کرده و جلوه ای پیچیده می دهد. وقتی پارچه های قهوه ای حنایی چشمگیر یا مبلمان چوبی نزدیک هستند ، پاستل های رنگ پریده هرگز نوجوان به نظر نمی رسند. در این اتاق نشیمن ، روفرشی های قهوه ای حنایی و یک میز قهوه چوبی ، یک مبل صورتی ملایم و دیوارهای بژ روشن را زمین زده اند.

طرح قهوه ای‌حنایی + رنگ سبز

سبز کلی و آبی کمرنگ از رنگ های سردتری هستند که به خوبی با گرمای قهوه ای حنایی تضاد دارند و به این اتاق خانوادگی انرژی می بخشند. صندلی های لهجه ای طرح دار ، تابلوهای پنجره و بالش های رنگارنگ را در این رنگ ها انتخاب کنید تا فضایی را که توسط دیوارها یا مبلمان قهوه ای حنایی لنگر انداخته شود ، جوان کنید.

 

طرح قهوه ای‌حنایی + رنگ زرد

در اتاقی با پالت گرم که رنگ قهوه ای حنایی ، با تن متوسط را با هم ترکیب می کند ، لهجه های زرد آفتابی به خوبی شریک می شوند. آثار هنری انتزاعی در مقیاس بزرگ ، بالش های لهجه روشن و صندلی زرد پر جنب و جوش در پس زمینه خنثی در این اتاق نشیمن شیک ظاهر می شود که ترکیبی از سبک مدرن و سنتی در اواسط قرن است.

قهوه ای‌حنایی + طرح رنگ بنفش

کابینت های چوبی لکه دار و تیره با دیوارهای آلو ، نمای در حمام را افزایش می دهد. این رنگهای عمیق ترسو و خجالتی نیستند. عمق آنها فضای کمتری را غنی می کند و فضای پیچیده ای را منتقل می کند. به دنبال بنفش های کم اشباع با ته رنگ خاکستری یا قهوه ای به عنوان بهترین مکمل کابینت یا مبلمان قهوه ای حنایی باشید.

 

سایه های طرح رنگ قهوه ای‌حنایی

لایه های محاسبه شده از پارچه های لته و مبلمان ماهون در برابر دیوارهای موکا با هم کار می کنند تا یک اتاق نشیمن دنج ایجاد کنند. نور سفید و طبیعی به درخشش فضای بی انتها و لایه لایه با فرش سنتی ، هنر قاب دار و منسوجات طرح دار کمک می کند.

 

پیشنهاد نویسنده: رنگ زرد برای دکوراسیون، رنگ طوسی زرد برای دکوراسیون

 

پروژه های مرتبط با مقاله “دکوراسیون خانه رنگ قهوه ای‌حنایی” که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با دکوراسیون خانه رنگ بژبرای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]