ساخت کمد دیواری درکه تهران
28
مرداد

ساخت کمد دیواری درکه تهران

ساخت کمد دیواری درکه تهران

ساخت کمد دیواری از دسته صنعت هایی است که امروزه پیشرفت بسیاری کرده و مدل های متنوع با متریال های با کیفیتی به بازار عرضه شده.

برای انتخاب کمد های دیواری و نوع متریال آنها بهتر است که از  افراد با تجربه در این زمینه مشورت بگیرید و به کمک آنها خریدتان را انجام دهید.

برای ساخت کابینت ها و کمد دیواری بهتر است که با توجه به متراژی که دارید به مقدار نیازتان کمد در آنجا قرار دهید تا بتوانید وسائلتان را در آنجا نگهداری کنید.

 

تعمیرات ساختمان مسکونی و تعمیرات خانه و طراحی داخلی منزل

 

ساخت کمد دیواری درکه تهران

کمدها تنها محلی برای قرار دادن وسایل ضروری و غیر ضروری می باشند که بهتر است به صورت دوره‌ای آنها را تمیز کنید و وسایل اضافی را که دیگر نیاز ندارید را از درون کمد حذف کنید.

برای ساخت  کمدهای دیواری بهتر است که در ابتدا با طراحی شروع کنید و طراحی آن را به وسیله نرم افزار های پیشرفته طراحی کنید، یا اگر کار کردن با این نرم افزار ها را بلد نیستید بهتر است که آن را به طور دستی روی کاغذ طراحی کنید و سپس به آن کارشناس مربوط بدهید تا متوجه شود که شما چه مدلی مد نظرتان است.

اما به غیر از این روش ها می توانید به دفتر هایی که کار ساخت کابینت و کمد را انجام می دهند بروید و متریال و نوع کمد را به آنها بدهید تا آنها کمد ها را به صورت سه بعدی طراحی کنند و به شما نشان دهند و پس از تایید شما طراحی و اجرای آن را شروع کنند.

مورد بعدی انتخاب متریال مناسب برای طراحی کمد است.

متریال ها نقش عمده ای در ماندگاری کمدها دارند که می توانند زمان زیادی را پایدار بمانند و زیبایی خود را حفظ کنند، اما اگر متریالهای بی‌کیفیت تهیه کنید پس از مدت کوتاهی ممکن است دچار پوسته پوسته شدن و یا شکستگی شوند.

هنگامی که متریال ها مشخص شد، استادکاران شروع به برش کاری می کنند و طبق اندازه و استاندارد پس از برش کاری آنها را به وسیله سمباده صیقل می دهند و به وسیله چسب یا میخ آنها را به یکدیگر متصل می‌کند.

سپس ریل ها را روی آنها برای کشوها جایگذاری می کنند و در نهایت مرحله آخر رنگ‌آمیزی کمدها است که بسته به سلیقه مشتری انجام می شود.

 

پیشنهاد نویسنده: تزئینات داخلی ساختمان، بازسازی ساختمان

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۵]