شیشه رنگی در دکوراسیون
06
آذر

شیشه رنگی در دکوراسیون

شیشه رنگی در دکوراسیون

یکی از متریال های جذاب و دوست داشتنی که این روز ها می توانید از آن ها در دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی استفاده کنید شیشه های رنگی می باشد که شما می توانید قسمتی از خانه را به آن ها اختصاص دهید.

شما می توانید از این شیشه ها در پنجره ها و درب ها و دیوار های کاذب که در خانه ها قرار دارند را با این شیشه ها زیبا می کنید و از زیبایی آن ها در دکوراسیون داخلی استفاده می کنید.

شیشه های رنگی به شما این اجازه را می دهند که بتوانید از آن ها در هر قسمت از فضای داخلی و یا خارجی می خواهید استفاده کنید و این را در نظر داشته باشید که حتما نباید یک تکه از شیشه رنگی با اندازه بزرگ به کار ببرید برای بعضی فضا ها شما فقط نیاز به یک وسیله تزئینی دارید که آن فضا را تغییر دهید.

اگر به خانه های قدیمی و سنتی ایران توجه کرده باشید که این خانه ها پنجره هایی با رنگ های مختلف و شاد برای خانه ها تعبیه می کردند و زمانی که نور به آن ها می تابید به خانه زیبایی خاص و منحصر به فرد را می داده اند.

 

شیشه رنگی در دکوراسیون

یکی از جذابیت های جالب شیشه های رنگی این است که شما هر جایی از کشور باشید می توانید از این شیشه ها استفاده کنید و مختص یک ناحیه نیست و شما می توانید آن ها را در نورگیر ها نیز نصب کنید.

اگر دقت کرده باشید هنر شیشه کاری نیز که یکی از هنر ها محسوب می شود شما می توانید این کار را یک هنر بسیار زیبا تلقی کرد، و می توان گفت که این آثار نیز با هنر برابری می کنند.

همان طور که گفته شد یکی از زیبایی خای شیشه های رنگی این است که زمانی که نور خورشید از آن ها عبور می کند فضای داخلی را به شکل باور نکردنی چشم گیر و خیره کننده می کند.

همان طور که می دانید در معماری های امروزی که به صورت مدرن نیز می باشد از شیشه های رنگی مانند گذشته استفاده نمی شود و این شیشه ها عموما به صورت بی رنگ و مات نیز به کار می روند.

اما امروزه معماران نیز دوباره شروع به کار با شیشه های رنگی کرده اند و از آن ها در دکوراسیون داخلی و طراحی های داخلی نیز استفاده می کنند، و از این رو از خلاقیت خود در ترکیب رنگ ها استفاده کرده و زیبایی را دو چندان می کنند.

 

استفاده از شیشه به جای دیوار

شاید کمی عجیب به نظر برسد که این شیشه ها را شما می توانید در دیوار بیرونی به کار ببرید و از آن ها برای زیبا سازی نمای بیرونی ساختمان به کار گیرید.

این کار یکی از خلاقانه ترین و جذاب ترین ایده های به کار گرفته شده است که شما می توانید قسمتی از دیوار خارجی را با استفاده از شیشه های رنگی تزئین کنید.

اگر می خواهید نمای داخلی ساختمان و خانه خود را به صورت رنگی مشاهده کنید می توانید از این شیشه ها به جای دیوار بیرونی استفاده کنید و زمانی که ننور خورشید به آن ها می تابد انعکاس زیبای آن را در داخل خانه داشته باشید.

اگر شما از دکوراسیون مدرن و یا دکوراسیون سنتی استفاده می کنید این مورد اصلا مهم نیست زیرا این شیشه های رنگی تغییرات فوق العاده ای را ایجاد می کند و فضای داخلی شما را بسیار دگرگون می کند.

 

بلوک های شیشه ای

می توان به بلوک های شیشه ای که از شیشه های رنگی ساخته شده اند اشاره نمود که این بلوک ها را شما می توانید در هز قسمت از فضای داخلی استفاده کنید.

می توان این گونه بیان کرد که شما می توانید با استفاده از این بلوک ها می توانید خلاقیت خود را محک بزنید و از آن ها استفاده کنید تا با کنار هم چیدن بلوک ها فضای جدید یا یک پارتیشن به وجود آورید.

این بلوک ها به شما این قابلیت را می دهند که بتوانید امنیت محیطی را در فضای داخلی نیز بالا برده و از آن ها استفاده کنید.

در بسیاری از خانه ها و فضا های داخلی شما می توانید این بلوک های شیشه ای رنگی را مشاهده کنید و این بلوک ها در دکوراسیون داخلی بسیار استفاده می شوند.

شما می توانید از این بلوک های شیشه ای در هر قسمت از خانه و یا اداره و یا شرکت که می خواهید استفاده کنید زیرا این المان ها مختص یک جای خاص نمی باشد.

 

دکوراسیون داخلی رنگی

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی رنگی، شیشه در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]