شیشه لاکوبل در دکوراسیون
06
آذر

شیشه لاکوبل در دکوراسیون

شیشه لاکوبل در دکوراسیون

این شیشه ها به صورت رنگی می باشد و شما می توانید آن ها را در طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی منزل نیز استفاده کنید، و در اکثر مواقع برای دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی از این شیشه ها استفاده می شود.

این شیشه ها را شما می توانید به صورت بسیار زیاد در طراحی دکوراسیون داخلی محل کار خود و منازل خود به کار ببرید و این شیشه ها به دلیل تنوع رنگی بسیار بالایی که در خود جای داده اند می توان در نمای بیرونی ساختمان های خود استفاده کنید.

شیشه های لاکوبل را شما می توانید در رنگ های متنوع و ختلف به کار ببرید.

برای مثال شما می توانید این آینه ها را در قسمت های مختلف هر خانه به کار ببرید و که از قبیل شیشه های حمام های شیشه ای، چیدمان اتاق خواب ها، طراحی و دکوراسیون داخلی انواع فروشگاه ها، آینه های رنگی، پوشش های دیواری ساختمان ها، آشپزخانه ها، میز هایی با سطح رویه ای شیشه ای، جداکننده فضا ها مانند پارتیشن های منازل و اداره ها شما می توانید از این شیشه ها استفاده کنید.

این شیشه ها را شما می توانید بر روی آن ها چاپ بزنید یعنی می توان گفت به نوعی قابل چاپ می باشند و شما می توانید بسته به سلیقه خود نسبت به طرح آن نظر دهید و تصویر مورد نظر را انتخاب کنید که روی شیشه لاکوبل چاپ شود.

 

شیشه لاکوبل در دکوراسیون

مزایای شیشه های لاکوبل

  • مدرن بودن و شیک بودن آن ها
  • برای نشان دادن فضای بزرگ بسیار بی نظیر می باشد.
  • با این شیشه ها می توانید رفلکس نور را ایجاد کنید.
  • قابلیت استفاده در اکثر مکان ها مانند: آشپزخانه ها، سالن های پذیرایی، فروشگاه ها، دیوار پوش ها، سرویس های بهداشتی، منازل مسکونی، دفترخانه ها، هتل ها، لابی ها، کمد های دیواری، پارتیشن ها، شرکت ها و دیگر فضا های ممکن.
  • این شیشه ها را مقاوم در برابر رطوبت و نم ساخته اند و شما می توانید در مناطق شزجی از این شیشه ها استفاده کنید.
  • این شیشه ها در برابر عمل های شیمیایی مانند اسید بسیار مقاوم می باشند.
  • این شیشه ها در برابر گرما و حرارت بسیار مقاوم می باشد و در مناظق گرمسیری استفاده می شود.
  • شیشه های لاکوبل مقاوم در برابر نور و اشعه یو وی می باشد و شما می توانید در فضای بیرونی ساختمان از آن استفاده کنید.
  • این شیشه ها در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشند و به نوعی ضد ضربه به حساب می آیند.

 

نوع شیشه لاکوبل

یک نوع شیشه رنگی که پشت آن یک شیشه لاکوبل به آن اطلاق می شود، که این گفته یک مفهوم تجاری را بیان می کند و به شما می رود.

این شیشه ها را با استفاده از یک لایه پوشش رنگی برای یک طرف شیشه و از طرف دیگر با لایه ورق PVC نیز لمینت می کنند.

لایه پی وی سی که در این شیشه ها به کار گرفته می شود نقش محافظتی را برای شیشه ها اجرا می کنند.

زمانی که شیشه ها را با پی وی سی لمینت می کنند باعث می شود در هنگام شکستن این شیشه ها را ایمن نمود و عدم ریزش این شیشه ها شوید.

شما می توانید شیشه های لاکوبل را به دو صورت شفاف و مات نیز در دسترس داشته باشید، و همچنین بسته به سلیقه خود می توانید از رنگ های مختلف این شیشه ها استفاده کنید.

این را در نظر داشته باشید که این شیشه ها را به صورت خام در تمام دنیا عرضه می شود و این شیشه های خام را شما نمی توانید برای سکوریت استفاده کنید.

اما بعد از مدت ها در برخی از کارخانه ها توانسته اند که این شیشه ها را به صورت شیشه های رنگی لعابی که برای سکوریت ها استفاده می شود و ضد حرارت نیز می باشند استفاده می کنند.

اما باید این را نیز در نظر گرفت که این شیشه های رنگی به دلیل مواد رنگی معدنی که در آن ها قرار دارد و فرآیند حرارت بالایی که بر روی آن ها انجام می شود باعث می شود شفافیت بالایی نداشته باشند و این شیشه ها کدر ساخته شوند، و این شیشه ها با شیشه های لاکوبل کمی متفاوت می باشد.

این شیشه های کدر برای خود نام متفاوتی را دارا می باشند و به این شیشه ها یعنی نوع شیشه های کدر رنگی نیز متلوکس می گویند و در زمانی که از آن ها استفاده می شود به نام متلاک نیز گفته می شود.

 

کاربرد شیشه های لاکوبل

شما می توانید نسبت به فضا و اندازه ای که از این شیشه ها نیاز دارید می توانید آن ها را سفارش دهید، این شیشه ها در انواع مختلف تولید و عرضه بازار می شود.

یکی از کاربرد هایی که این شیشه ها دارا می باشند این است که این شیشه ها نور را از خود عبور نمی دهند و شما می توانید از این شیشه ها در دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی نیز استفاده کنید.

شما می توانید از این شیشه ها یعنی شیشه های لاکوبل می توانید به عنوان دیوارپوش و جایگزین برای کاغذ دیواری ها استفاده نمود، این شیشه ها به دلیل ضد خش بودن و همچنین تمیز شدن آسان آن ها استفاده نمود.

شما می توانید این شیشه ها را در بیست و چهار رنگ متنوع در دسترس داشته باشید و این تنوع رنگ نیز برای طرفداران بسیار خوب و مناسب می باشد.

همان طور که در مطالب بالا نیز گفته شده باید بدانید که این شیشه ها را شما می توانید در اندازه و سایز های مختلف تهیه کنید و از آن ها در دکوراسیون داخلش نیز استفاده نمایید.

یکی از پیشرفت هایی که شیشه های لاکوبل نیز دارا می باشند ضد باکتری بودن این شیشه ها می باشد که این شیشه ها را برای محیط هایی مانند بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، داروخانه ها و همچنین دیگر محیط های حساس استفاده می شود و به کار برده می شود.

 

پیشنهاد نویسنده: شیشه لاکوبل، شیشه بین کابینت در دکوراسیون

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با مقاله ی شیشه لاکوبل در دکوراسیون برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]