طراحی داخلی فروشگاه کیف و کفش
21
دی

طراحی داخلی فروشگاه کیف و کفش

طراحی داخلی فروشگاه کیف و کفش

طراحی ویترین مغازه ها باید بر اساس اصول و استاندارد انجام گرفته و به سمت خود جذب کند که در آن قرار دارد .

باید مسائل را در نظر بگیرید و سپس چیدمان ویترین خود را آغاز کنید .

ما در این مطلب قصد داریم تا طراحی فروشگاه کیف و کفش را مورد بررسی قرار دهیم.

 

طراحی داخلی فروشگاه کیف و کفش

طراحی ویترین

اولین موضوعی که اهمیت دارد طراحی ویترین مغازه می باشد به دلیل اینکه اولین قسمتی است که خریدار با آن مواجه می‌شود و باید دارای خلاقیت و طراحی متفاوتی باشد.

هنگامی که طراحی ویترین یک مغازه انجام می‌گیرد باید در ابتدای کار نوع محصولاتی که قرار است به فروش برسد را مدنظر قرار دهیم به دلیل اینکه ویترین مغازه ها بر اساس نوع محصولات چیده می شوند .

همیشه سعی کنید از ایده‌های خاص استفاده کنید و حوصله زیادی برای دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی فروشگاه خود به خرج دهید همیشه طراحی های خاص هستند که مشتری ها را به سمت آن سوق می دهد.

ارتفاع مناسبی را برای ویترین مغازه کیف و کفش در نظر بگیرید تا وسیله را بر روی آن قرار دهید تا افراد به راحتی بتوانند آن را مشاهده کنند و تمیز بودن ویترین بسیار اهمیت دارد .

اینکه همیشه و هر هفته وسایل ها را گردگیری کنید و اجازه دهید که همه وسیله ها با وجود مرتب بودن که در کنار هم قرار دارد خود را هم نشان دهند.

در واقع ما دو نوع ویترین داریم که طراحی آن به صورتی است که در نمونه اول تنها محصول را در آن مشاهده می‌کنیم و در نمونه دیگر علاوه بر محصول می‌توان فضای داخلی فروشگاه هم مشاهده کرد.

 

قسمت ورودی

اما پس از اینکه طراحی خلاقانه انجام دادیم بهتر است به قسمت ورودی آن بپردازیم. در قسمت ورودی معمولا باید فضای کافی برای ورود و خروج افراد وجود داشته باشد به دلیل اینکه در زمانی که ازدحام جمعیت صورت می گیرد افراد دچار سختی در تردد نشوند و بتوانند به راحتی به مسیر خود ادامه دهند .

در قسمت ورودی معمولاً از المان های زیبای استفاده می شود که افراد در هنگام ورود به مغازه جذب آن شوند.

پس از اینکه قسمت ورودی را رد کردیم به قسمت کلی مغازه و همان فروشگاه می‌رسیم .

با هنگام ورود به داخل مغازه غالباً ۹۰ درصد افراد به سمت راست فروشگاه هدایت می شوند و به آن قسمت دیوار قدرت میگویند.

طبق نظریه روانشناسان هنگامی که افراد به فروشگاه ها وارد می شوند معمولاً به سمت راست فروشگاه تمایل دارند که وارد شوند و بهتر است در آن قسمت محصولات خاص و با کیفیت را قرار دهید به دلیل اینکه فروش محصولات تان بیشتر خواهد شد و از لحاظ بصری هم برای خریداران جذاب تر خواهد بود.

 

معرفی کلوزت روم

 

طراحی کلی فروشگاه

برای دکوراسیون داخلی فروشگاه کیف و کفش به دلیل اینکه محصولات باید به صورت تکی قرار داده شوند معمولا از طبقه های به دیوار چسبیده استفاده می شود تا کفش و کیف ها را بر روی آن قرار دهند که افراد بتوانند مسیری را داشته باشند که بتوانند همه محصولات را به خوبی مشاهده کند .

در طراحی داخلی فروشگاه بهتر است که مسیر رفت و برگشت مشخصی وجود داشته باشد تا افراد دچار ازدحام جمعیت نشوند و شلوغی در فروشگاه به وجود نیاید.

 

طراحی داخلی مغازه های خرده فروشی

 

نورپردازی در طراحی فروشگاه

تصور کنید که فروشگاهی را با تزیینات بسیار و هزینه بالای چیدمان کرده‌اید اما تا زمانی که نور بر روی محصولات و فروشگاه نتابد قطعاً جلوه اصلی که باید داشته باشند را نخواهند داشت .

برای همین بهتر است که از نور پردازی های جذابی استفاده کنید که محصولات را به رخ بکشند و فضای اصلی فروشگاه هم از سادگی و تیرگی خارج گردد.

معمولاً در تزیینات داخلی فروشگاههای کیف و کفش نور پردازی به گونه‌ای است که در روی طبقات های کوچک قرار دارند که به اصطلاح نورهای نقطه‌ای به آنها گفته می‌شود که به صورت پایین تاب و بالا تاب قرار دارند .

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]