طراحی دکوراسیون داخل منزل
18
آبان

طراحی دکوراسیون داخل منزل

طراحی دکوراسیون داخل منزل

اگر دوست دارید که خانه شیک و امروزی را در اختیار داشته باشید می توانید با استفاده از عکس های رنگارنگی که در ژورنال های خارجی وجود دارد و سایت‌های دکوراسیون ایده هایی را داشته باشید و آنها را به کار ببرید.

متخصصانی که در این حرفه کار می‌کند با اصول و هنری آن آشنا هستند.

البته افرادی که پیگیر دکوراسیون داخلی منزل می باشند همیشه از خودشان میپرسند که طراحی داخلی با معماری داخلی چه تفاوتی دارد؟

 

طراحی دکوراسیون داخل منزل

اگر از مهندسی طراحی داخلی برای دکوراسیون خانه کمک می گیرید، نگران سلیقه خودتان نباشید شما سلیقه و نظر خودتان را به او می‌گوید و آن در هنگام طراحی همه چیز را با یکدیگر ترکیب می کند و جلوه زیبایی را در خانه ایجاد می کند.

طراحی داخلی در سبک های متفاوتی است که می توان آنها را در حین کار مشاهده کرد و زیبایی آنها را لمس کرد.

در خانه های مدرن معمولاً استفاده از خطوط صاف و منظم و وسایل هایی از جنس استیل شیشه بسیار کاربرد دارد و حس سادگی در تمام خانه های مدرن وجود دارد و استفاده از اشیا صیقلی و شفاف و براق  بیشترین کاربرد را دارد.

سبک بعدی سبک معاصر امروزی می باشد. این سبک شبیه سبک مدرن است اما تفاوت بزرگی به آن دارد. سبک مدرن از قرن بیستم شکل گرفته و سبک امروزی که با آن معاصر می گویند انعطاف پذیری زیادی دارد و طراحان در هنگام طراحی با دست باز طراحی می کنند.

اگر بخواهیم به زبان عامیانه تفاوت سبک داخلی مدرن و امروزی را با یکدیگر مقایسه کنیم می‌توان گفت سبک طراحی داخلی منزل امروزی نوعی سبک خودمانی و صمیمی است اما سبک مدرن رسمی می‌باشد و انگار در یک هتل گرانقیمت قدم میزنیم.

سبک طراحی مینیمال از امروز ایرانی ها طرفداران سبک می باشد که رنگها و همه آیتم‌ها به صورت خیلی ساده اجرا می‌شود استفاده از رنگ‌های خنثی به فراوانی دیده می‌شود و حتی با وجود زرق و برق در طراحی داخلی دیده نمی شود.

طراحی داخلی به سبک صنعتی از زمان انقلاب صنعتی اروپا یاد شده که باعث می شود المان هایی مانند آجر و الوارهای چوبی در طراحی داخلی منزل ایجاد شود که بیننده را حیات کارخانه های صنعتی قرن ۱۷ و ۱۸ میلادی می‌اندازد.

 

 

پیشنهاد نویسنده: تزئینات داخلی ساختمان، بازسازی ساختمان

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۴.۵]