طراحی و مراحل اجرای روف گاردن سنتی
24
خرداد

طراحی و مراحل اجرای روف گاردن سنتی

طراحی و مراحل اجرای روف گاردن سنتی

یکی از قسمت های جذاب و دیدنی در خانه‌ ها و ساختمان‌ های مدرن روف گاردن می باشد که شما می توانید آن را به صورت گسترده و یا فشرده و نیمه فشرده طراحی کنید و می توانید از خلاقیت خود در طراحی و ساخت روف گاردن خود استفاده کنید و جذابیت روف گاردن یا بام سبز خانه خود را چند برابر سازید.

هر شخصی می تواند برای بام سبز خانه خود طراحی و دکوراسیون را زیر نظر داشته باشد و بخواهد از سبکی برای طراحی و دکوراسیون آن استفاده کند یکی از مواردی که شما می توانید از آن ها استفاده کنید طراحی سنتی می باشد که می توانید از المان ها و ویژگی های سنتی و جذاب روف گاردن استفاده کنید و سبک خود را رقم بزنید.

اگر بخواهید توضیح ساده ای درباره روف گاردن به شما داده شود می توان گفت شما می توانید از محیط تراس و همچنین روی بام ساختمان خود استفاده کنید و فضای سبزی را برای خود و خانواده خود طراحی کنید.

استفاده از گیاهان مورد علاقه خود در روف گاردن و یا قرار دادن میز و صندلی برای چنین محیطی می‌ تواند محیطی گرم و سرگرم کننده برای شما و خانواده شما فراهم سازد.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

طراحی و مراحل اجرای روف گاردن سنتی

مراحل اجرا روف گاردن سنتی:

  • کار های عمرانی
  • محوطه سازی

اگر بخواهید مراحل اجرای روف گاردن و یا بام سبز خود را را انجام دهید می توان گفت دو مرحله اساسی را باید پشت سر بگذارید و یکی از این مراحل مرحله کار های عمرانی می باشد که شما باید مسائلی چون زهکشی و همچنین ایزولاسیون را به دقت و توسط افراد متخصص انجام دهید.

مرحله دیگری که باید در زمان اجرا به آن توجه داشت مرحله محوطه سازی می باشد که شما باید بدانید چه میزان از فضای بام خود را می خواهید به گل ها و گیاهان اختصاص دهید و یا می خواهید در چه قسمتی از بام سبز صندلی و یا میز قرار دهید این ها مواردی می باشد که شما باید در اولین مرحله یعنی مرحله محوطه سازی به آن دقت داشته باشید.

افرادی که می‌ خواهند روف گاردن و یا باغ سبز آن ها به صورت سنتی طراحی شود می توانند در طراحی و دکوراسیون آن از آب نما ها به شکل های هندسی استفاده کنند به عنوان مثال در روف گاردن خود می توانند از حوزه‌ های نقاشی استفاده کنند و طراحی و سبک ایرانی و سنتی را در محیطی مدرن نیز به کار ببرند.

اگر می خواهید در روف گاردن و یا بام سبز خود طرح های سنتی را به نمایش بگذارید می توانید از رنگ های مختلف و متنوع و شاد در کنار یکدیگر استفاده کنید به عنوان مثال شما می توانید از مبلمان ها و صندلی های رنگارنگ استفاده کرده و دکوراسیون داخلی روف گاردن خود را جذاب تر کنید.

سعی کنید در طراحی و دکوراسیون هر قسمت از ساختمان و یا خانه های خود از المان ها و ویژگی های سبک و سیاه سنتی استفاده کنید به عنوان مثال می توانید از رنگ های شاد و پر انرژی در کنار سبک و سیاق مدرن استفاده کرده و طراحی سنتی و مدرن را با یکدیگر ترکیب کنید و این فقط به سلیقه و علاقه شما بستگی دارد که از چه طراحی و سبک استفاده کنید تا زیبایی خانه و ساختمان خود و یا روف گاردن خود را چند برابر کنید.

اغلب ساختمان‌ هایی که روف گاردن در آن ها ساخته می شود سبک و طراحی مدرنی را دارند پس بهترین کار این است که شما از المان ها و وسایل تزیینی سنتی و ایرانی استفاده کنید و رنگ‌ های انتخابی خود را با دقت انتخاب کرده و در محیط مدرن خود به کار ببرید.

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]