ویژگی معماری مدرن در طراحی داخلی
28
خرداد

ویژگی معماری مدرن در طراحی داخلی

ویژگی معماری مدرن در طراحی داخلی

معماری مدرن یکی از معماری های جذاب و امروزی می باشد که شما می توانید در دکوراسیون داخلی ساختمان های خود و یا حتی محیط کار خود از آن ها استفاده کنید و دکوراسیون داخلی را طراحی کنید.

از مواردی که می‌ توان به آن اشاره کرد این روز ها طراحی و معماری مدرن بسیار پرطرفدار شده است است و همچنین در ایران طرفداران بسیاری را برای خود دارد و شما می توانید این معماری را در دهه های اخیر که بسیار پرطرفدار هستند را بیشتر از هر معماری دیگری مشاهده کنید.

اما کلمه مدرن را به هر روش و یا سبکی که از حالت قدیمی و روزمره جدا باشد به کار می برند شما در هر زمینه ای می توانید از سبک و طراحی مدرن استفاده کنید و ویژگی های منحصر به فرد آن را به کار ببرید.

یکی از مواردی که شما می توانید آن را برای خود دانستنی در نظر بگیرید می توان گفت سبک و طراحی مدرن یکی از شاخه های هنر به حساب می آید و در دانشگاه ها تدریس می شود شما می توانید این درس را در دانشگاه‌های خود بیاموزید.

اما طراحی و معماری که طراحی و دکوراسیون داخلی فضای شما را در دست می‌ گیرد باید بداند که از چه قوانین و قواعدی در سبک مدرن باید استفاده کنند و طراحی و چیدمان آن را به چه گونه ای انجام دهد.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

ویژگی معماری مدرن در طراحی داخلی

ویژگی سبک مدرن

  • استفاده از خطوط صاف
  • سادگی و بی آلایشی
  • دور بودن از جزئیات و تزئینات
  • فضای آرام بخش
  • سادگرایی در عین زیبایی

 

استفاده از خطوط صاف

استفاده از خطوط صاف و عمودی و افقی یکی از مواردی می باشد که شما می توانید در طراحی سبک مدرن در دکوراسیون داخلی خود مشاهده کنید به عنوان مثال شما می توانید از مبلمان های مستطیل شکل استفاده کرده و دکوراسیون داخلی را به سبک مدرن نیز بشینید.

در دکوراسیون داخلی مدرن در اغلب موارد کتابخانه های مستطیل شکل و بزرگ به صورت یکپارچه در کنار دیوار استفاده می‌ شود و همین دلیل شما می‌ توانید این خطوط صاف و همچنین عمودی را در کتابخانه ها مشاهده کنید که زیبایی خاصی را به دکوراسیون داخلی شما بخشیده اند.

 

سادگی و بی آلایشی

در اغلب موارد معماری مدرن نشان دهنده سادگی و بی آلایشی خود را نشان می دهد شما می توانید دکوراسیون داخلی جذابی را داشته باشید ولی از جزئیات و تزئینات زیادی استفاده نکنید این باعث می شود که دکوراسیون داخلی شما بسیار به چشم بیاید و در عین سادگی زیبایی را برای خود و دکوراسیون داخلی خود داشته باشید.

زمانی که می خواهید شما سادگی را در دکوراسیون مدرن خود نشان دهید می توانید از المان های ساده به شکل های هندسی استفاده کنید و آن ها را در قسمت های مختلف فضای داخلی خود قرار دهید.

 

دور بودن از جزئیات و تزئینات

همانطور که گفته شد دور بودن از جزئیات و تزئینات یکی از موارد سبک مدرن می باشد شما با چنین کاری می توانید دکوراسیون داخلی را به سمت مدرن بودن فرا بخوانید و این باعث می شود بیشتر برای سادگی معماری مدرن خود معماری مدرن را بخواهید.

دور بودن از فضایی که جزئیات و تزئینات زیادی دارند باعث می‌ شود شما ذهنیت آرامی داشته باشید و این یکی از مواردی می باشد که افراد به دنبال آن هستند.

 

فضای آرام بخش

همانطور که در موارد قبلی بیان شد می‌ توان گفت معماری مدرن بسیار معماری آرام بخشی می باشد در اکثر مواقع و نظرسنجی های گرفته شده از افرادی که معماری مدرن را در خانه ها و محل کار خود استفاده کرده‌ اند به این نتیجه رسیده اند که این اعمالی می تواند بسیار آرام بخش باشد و شما می توانید با ذهنیت باز به کار خود مشهور باشید و از آن لذت ببرید.

پس اگر شما جزو افرادی باشید که می خواهید آرامش بسیار را برای خود و خانواده خود رقم بزنید بهترین کار این است از معماری مدرن در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]