پروژه طلائیه - مرحله طراحی
07
مرداد

پروژه طلائیه – مرحله طراحی

پروژه طلائیه – مرحله طراحی

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید. این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

پروژه طلائیه – مرحله طراحی

نام پروژه : پروژه طلائیه – مرحله طراحی

تاریخ انجام پروژه : سال ۱۳۹۶

توضیحات : تصاویر زیر مربوطه به پروژه طلائیه – مرحله طراحی می باشد. ( این طرح ها سه بعدی می باشد.)

سایر بخش های پروژه طلائیه – مرحله طراحی :  ابزار درمرحله اجرا

تصاویر :

پروژه طلائیه - مرحله طراحی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله طراحی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله طراحی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله طراحی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله طراحی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله طراحی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

نکاتی در مورد طراحی تالار عروسی

عناصر طراحی قطعاتی هستند که طراحی را تشکیل می دهند. شش عنصر وجود دارد:
رنگ: نور از اشیا منعکس می شود.
Line: علامت با طول بیشتر از عرض
شکل: یک خط بسته اشکال مسطح هستند.
فرم: یک شکل ۳ بعدی
بافت: کیفیت سطح قابل مشاهده یا احساس
فضا: ناحیه بین اشیا یا اطراف آن.

اصول طراحی نحوه استفاده از عناصر در کنار هم برای ساخت یک کار کامل است. بیایید به تصاویر واقعی عروسی نگاه کنیم تا به شما در تعریف برخی از برجسته ترین اصول کمک کنیم:

۱. تعادل: توزیع وزن بصری اشیا ، رنگها ، بافت و فضا. در اینجا ، تعادل با جداول مستطیلی بلند و جفت شده با میزهای گرد کوچکتر ایجاد می شود.

۲. تناسب: وقتی تمام قسمتهای طراحی (اندازه ، تعداد) به خوبی با یکدیگر ارتباط داشته باشند. در این عروسی ، تزیینات گل بلند ، فضای بین رومیزی ها و سقف را پر می کند و به اتاق و دکور حس تناسب با یکدیگر می بخشد.

۳. تأکید: بخشی از طراحی که توجه شما را به خود جلب می کند. در عروسی جولیا و فیل ، فانوس های کره زمین بزرگترین قطعه طراحی هستند و بلافاصله چشم شما را به فضای پذیرایی می کشانند.

۴. حرکت: مسیری که چشم شما در اطراف یک طرح یا فضا طی می کند. در عروسی کاتلین و مت گل فروشی ها دسته های گل در بالای هر ستون در چادر و گلهای گلدار در اوج سقف اضافه کرد. این کمک می کند تا چشم شما در کل فضای پذیرایی هدایت شود.

۵. تکرار: هنگامی که یک شی تکرار می شود. این می تواند الگوهایی ایجاد کند و به احساس انسجام در طراحی کمک کند. در عروسی نیشا و درک ، دوندگان میزهای سفارشی آنها در هر میز قرار می گرفت و الگویی ایجاد می کرد و فضای اتاق را منسجم می کرد. نور رشته ای نیز نمونه ای از تکرار در فضا است.

۶. تنوع: استفاده از چندین عنصر برای جلب توجه شما و هدایت چشم شما. این عروسی تنوع زیادی را در خود جای داده است! آنها بسیاری از رنگهای مکمل ، بشقابهای سبک مختلف و صندلیهای ناسازگار را بافته اند. به علاقه و شخصیت می افزاید.

۷. وحدت: احساس هماهنگی بین تمام قسمتهای یک طرح ، که باعث ایجاد حس یکپارچگی می شود. در این عروسی ، آنها یک پالت خنثی از قهوهای مایل به زرد و سبز را انتخاب کردند. سفره های روتختی همراه با قلمه هایی از سبز مانند باغ ، ظاهری منسجم و مدرن به وجود می آورد که بیش از حد احساس نمی شود.

پروژه طلائیه – مرحله طراحی

این پروژه که در دوکوهه واقع بود یک تالار عروسی که توسط سپاه در مناقصه گذاشته شد. متراژ پروژه هفتصد متر مربع بود که بعد از انجام پلان فاز یک و فاز دو و همچنین تایید توسط کارفرمایان، گروه معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح، طراحی نهایی را انجام دادند. طراحی این پروژه حدود دوازده روز کاری به طول انجامید. بعد از طراحی نهایی و تایید کارفرمایان، گروه دکوطرح وارد مرحله اجرا شد.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]