پلکان های لوکس شهر تهران
15
آبان

پلکان های لوکس شهر تهران

پلکان های لوکس شهر تهران

امروزه در بیشتر خانه ها حضور راه پله به شدت احساس می شود و خانه های دوبلکس یکی از زیباترین خانه هایی هستند که می‌توان در طراحی داخلی آنها را مشاهده کرد هنگامی کرد مدل راه پله صحبت می‌کنیم نظر معماران مدل های مختلف است که می‌توان در دکوراسیون داخلی و خارجی از آن استفاده کرد.

پله ها انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای جذابیت متفاوتی است و با استفاده از مواد و متریال اولیه جذابیت آنها بیشتر می‌شود غالباً مهم ترین مدل های چوبی سنگی بتنی دوبلکس آهنی فلزی و غیره می باشد.

 

پلکان های لوکس شهر تهران

اندازه پله ها متغیر است و بر اساس فضای محیط طراحی و اجرا می شوند یک راه پله بسیار کوچک ممکن است ابتدایی باشد و یا اینکه راه پله بزرگ می‌تواند در محیطی سلطنتی قرار بگیرد استفاده از ارتباط دقیقی که به وسیله پله اتفاق می‌افتد می‌تواند در نوع دکوراسیون هم تاثیر گذار باشد.

راه پله ها از لحاظ شکل ظاهری دارای انواع متفاوتی هستند که برای اجرای آن ها باید مطابق استاندارد عمل کنیم در طراحی نما ویژه داخلی ساختمان علاوه بر زیبایی باید کاربردی هم باشد.

اگر خانه دوبلکس در اختیار دارید قطعاً دوست دارید که لوکس ترین و به روز ترین راه پله را برای طراحی داخلی منزل خود استفاده کنید در واقع پله های دوبله توانایی ایجاد ارتباط بین سایر بخش ها را فراهم می کند و یکی از المان های موثر در طراحی داخلی هستند باید دقت داشته باشید که پله هایی که برای خانه های دوبلکس انتخاب می شوند در دو نوع پله‌های گرد و چوبی تقسیم می شوند پله های دوبلکس در واقع متصل کننده یک طبقه به طبقه دیگر می باشد که اگر تردد بسیاری در آن قسمت وجود داشته باشد باید از متریال های مقاوم تری استفاده کنید.

همچنین در مسیری که پله شما را هدایت می‌کند می‌توانید گلدان‌های طبیعی دیوارکوب های زینتی قرار دهید.

 

پیشنهاد نویسنده: تزئینات داخلی ساختمان، بازسازی ساختمان

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]