مراحل طراحی معماری | دیوار سبز
17
اسفند

چگونه رنگ مناسب خانه را بیابیم؟

چگونه رنگ مناسب خانه را بیابیم؟ | شما از قبل می دانید که چه رنگ هایی برای شما بیشتر جذاب هستند. پس از در نظر گرفتن وسایل ، روحیه ، نور و جلای رنگ خود ، الهام بخش رنگ خود باشید. مهم نیست که اهل Pinterest هستید و یا ترجیح می دهید یک دفترچه با بریده های مجله نگه دارید ، تراشه های رنگ و طرح های داخلی را که می خواهید از آنها الگو بگیرید جمع کنید. اگر می توانید ، یک رنگ رنگ را در حمام خود ، به عنوان دیوار برجسته ، در یک راهرو کوچک یا در امتداد منطقه ای بین اتاق ها آزمایش کنید. اگر به زیبایی تصویری است که پیش بینی کرده اید ، پیش بروید و در فضای زندگی بزرگتر نقاشی را ادامه دهید.

 

دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی

طراحی داخلی منزل

 

رنگ های ایده آل برای اتاق های مختلف

رنگ مناسب خانه | در نظر گرفتن خلقی که می خواهید برای هر اتاق بدست آورید مهم است. نمی توانید تمام دیوارهای خانه خود را به یک رنگ رنگ کنید و آن را روزی صدا بزنید. رنگ مناسب برای آشپزخانه لزوما سایه ای نیست که شما در دستشویی خود می خواهید. در حالی که خنثی ها همیشه یک انتخاب مطمئن هستند ، اتاق نشیمن به رنگ های سیاه ، سفید و خاکستری بهتر به نظر می رسد ، در حالی که اتاق غذاخوری قهوه ای ، بژ و کرم را می طلبد.

در اینجا چند پیشنهاد خاص برای هر اتاق وجود دارد:

اتاق نشیمن: برای فضایی که بیشترین معاشرت را برای شما فراهم می کند ، رنگی را انتخاب کنید که روی چشم شاد و آسان باشد ، مانند سبز. این هم اتاقی است که شما می توانید جسورانه عمل کنید ، به شرطی که رنگ آن زیاد روشن و سفت نباشد.
آشپزخانه: آشپزخانه باید احساس خوشبختی و خوشامدگویی داشته باشد ، در حالی که از لرزش های مولد و پرانرژی برخوردار است. سایه های زرد و نارنجی که با دقت انتخاب شده اند نیز به خوبی کار می کنند.
اتاق ناهار خوری: ترفند اتاق غذاخوری شما این است که آن را رسمی جلوه دهید بدون اینکه زیاد خسته کننده یا ناخوشایند باشد. رنگ های زیبا با ته رنگ قهوه ای ، مانند نارنجی تیره یا سبز زیتونی ، می توانند جواب دهند.
اتاق خواب: اتاق خواب ها لیاقت رنگ هایی را دارند که باعث می شود فضا دنج ، صمیمی و لوکس باشد ، مانند یک مخفیگاه واقعی. قرمز و بنفش عالی هستند ، اما بسیاری از رنگ ها به خوبی کار می کنند.
اتاق کودک: اشتباه نکنید که تصور کنید هنگام طراحی اتاق کودک خود باید آبی و صورتی را انتخاب کنید. بیشتر اوقات ، تم اتاق – هر چیزی از اکتشاف جنگل تا شاهزاده خانم ها – است که رنگ را تعیین می کند.
سرویس بهداشتی: وقتی صحبت از رنگ آمیزی حمام می شود ، هنگام رنگ آمیزی صبح یا درست قبل از خواب با رنگ پریده ای روبرو شوید که ناراحت کننده نباشد. سبز نعنائی زیبا به نظر می رسد ، اما اگر تکرار اتاق نشیمن را نمی خواهید ، رنگ آبی آرام بخش دیگری است.
دفتر خانگی: در دفتر خانه خود می خواهید احساس تمرکز را برانگیزانید. رنگهای واضح را با رنگهای خنثی مخلوط کنید تا غلظت شما افزایش یابد و کمی  اگر یک زیرزمین تمام شده دارید ، آن را به عنوان یک اتاق نشیمن ثانویه در نظر بگیرید. با داشتن پنجره هایی برای روشن کردن فضا ، می توانید رنگ های رنگی را که به همان اندازه طبقه بالا پررنگ هستند ، انتخاب کنید ، اما در غیر این صورت باید نسخه های کم رنگ رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید ، بنابراین خیلی تیره به نظر نمی رسد.
تلاش شما برای نقاشی نباید به اتاقهای داخل خانه شما ختم شود. فضای داخلی و خارجی گاراژ شما نیز در نظر گرفته شده است. بعلاوه ، سایدینگ ، زونا های سقف ، ایوان یا عرشه و سایر جزئیات معماری همه بخشی از این معادله هستند. هنگام انتخاب اینکه رنگ بیرونی گاراژ شما به چه رنگی است ، از خود بپرسید که آیا می خواهید آن با هم مخلوط شود یا برجسته شود. اگر می خواهید یک گاراژ بیرون زده را کم اهمیت جلوه دهید یا اگر درب آنچنان جذاب نیست ، آن را به همان رنگ خانه خود رنگ کنید. این مزیت بزرگتر نشان دادن خانه شما را دارد.

 

 

در صورت تمایل قلب خود بیانیه ای با رنگ روشن یا غیرمعمول بیان کنید ، اما از رنگ آمیزی درب گاراژ خود بیش از یک رنگ خودداری کنید. برای هماهنگی با بقیه قسمت های بیرونی خانه خود تلاش کنید. برای طرح رنگ داخلی گاراژ داخلی خود ، رنگ روشن با براق یا نیمه براق را انتخاب کنید. این باعث می شود که فضای آن بیشتر جادار باشد و کمتر شبح وار شوید.

 

یافتن رنگ مناسب

در طی مراحل طراحی داخلی ، نحوه تعامل اتاق های مجاور با یکدیگر هنگام مشاهده آنها را در نظر بگیرید. شما می توانید با دادن رنگهای متمایز به آنها اتاق ها را متحد کنید و جریانی ظریف ایجاد کنید. اتاق ها می توانند یک پالت رنگی را برای احساس انسجام واقعی به اشتراک بگذارند ، اما شما می توانید با تغییر سایه های داخل پالت به آنها تمیز دهید.

رنگ ابزاری قدرتمند است. این می تواند گنجینه های منحصر به فرد و قطعات لهجه منحصر به فرد شما را به گونه ای به نظر برساند که گویی با هم تعلق دارند. این می تواند توهم فضای وسیع را ایجاد کند ، باعث احساس جوان شدن در یک اتاق شود و از هر چیزی از هوی و هوس گرفته تا مدرنیته صدایی بدهد. نظریه رنگ ، روانشناسی رنگ ، اشباع و سایه همه در این امر نقش دارند.

هیچ رنگ مناسبی برای رنگ آمیزی اتاق نشیمن شما وجود ندارد. سبک زندگی ، ترجیحات ، ویژگی های طراحی موجود و بودجه شما باید در نظر گرفته شود. نترسید با رنگهای جسورانه یا ترکیبات جذاب از منطقه راحتی خود خارج شوید. بالاخره خانه شماست. این باید برای شما راحت باشد و شما بهتر می دانید چه چیزی شخصیت شما را نشان می دهد.

 

 

 

پروژه های مرتبط با رنگ مناسب خانه که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]