چیدمان بالای کابینت آشپزخانه
19
مرداد

چیدمان بالای کابینت آشپزخانه

چیدمان بالای کابینت آشپزخانه

ایده هایی برای چیدمان بالای کابینت آشپزخانه انتخاب می کنید باید خلاقیت داشته باشد در بسیاری از آشپزخانه ها معمولاً فضای بالای بالای کابینت آشپزخانه اضافی و بدون استفاده قرار می گیرد اما یک چیدمان خلاقانه می تواند محیط را برای شما کاربردی کند و از چه وسایلی که کمتر به آنها نیاز دارید خلاص شوید و در آن قسمت قرار دهید.

به جای اینکه آن فضا محل تجمع خاک و گرد و غبار شود بهتر است که از آن استفاده کاربردی کنید ما در ادامه چند پیشنهاد خلاقانه و کم هزینه برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه برای شما دوستان عزیز تهیه و منتشر کرده‌ایم با ما همراه باشید.

 

طراحی داخلی منزل

 

چیدمان بالای کابینت آشپزخانه

 در بالای کابینت ها چند سبد قرار دهید

با قرار دادن این سبدها می‌توانید مقداری از خرت و پرت های آشپزخانه را در آنجا قرار دهید و موجب ساماندهی آن محیط می شود.

این کار باعث می‌شود که از چه وسایلی که نیاز دارید خلاص شوید و بتوانید از فضای کابینت ها بهینه تر استفاده کنید همچنین به منظم بودن و مرتب بودن سبدها باید دقت داشته باشید زیرا تجمع بسیاری از وسایل ممکن است مانع از نصب شود پیشنهاد ما به شما استفاده از سبدهای حصیری و رنگی رنگی است تا فضای شما را به سمت انرژی و شادابی پیش ببرد.

دربالای کابینت می توانید از قفسه ها استفاده کنید.

اگر فضای بین بالای کابینت در دیوار زیاد می باشد می توانید آنها را توسط شلف و یا طبقه تقسیم بندی کنید و وسایل تزیینی و وسایلی که کمتر از آنها استفاده می کنید را در آنجا قرار دهید و همچنین می توانید وسایل تزیینی مانند مجسمه هایی که خیلی وقت است که روی آن‌ها را خاک گرفته و دیگر برایتان جلوی روز اول را ندارد برای مدتی در آنجا قرار دهید تا پس از طی مدتی که با دیدن آن احساس تازگی کنید.

 

از حروف نوشته انگلیسی در بالای کابینت ها استفاده کنید

نیازی نیست که حتماً کالای بالای کابینت را به فضایی کاربردی تبدیل کنید که می‌تواند قسمتی باشد برای زیبایی آشپزخانه و طراحی دکوراسیون آن توسط اکسسوری و مجسمه های تزیینی کامل شود.

حروف انگلیسی که در آنجا قرار می‌دهید می‌تواند دربرگیرنده معنا و مفهوم خاصی مطابق با آشپز خانه باشد.

 

 بالای کابینت می‌تواند انباری برای مواد خوراکی باشد

مثلاً قرار دادن مواد خوراکی فله مانند حبوبات در آن قسمت می توانید به صورت عمده مواد را نگهداری کنید و در زمان نیاز از آنها استفاده کنید اما معمولا گرما درباره آشپزخانه بیشتر جمع می شود و ممکن است مواد غذایی خراب شود.

اما نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که مواد و خوراکی هایی را در آن بالا قرار دهید که دائماً قرار است از آنها استفاده کنید و به زودی تمام می شوند.

 

 لبه یا تاج کابینت را در آن بالا اضافه کنید

بهتر است این کار در زمانی که کابینت های اولیه قرار است می شوند اتفاق بیاید و یا اگر خودتان قصد بازسازی آشپزخانه را دارید بهتر است به شرکت کابینت سازی این پیشنهاد را بدهید که به اندازه یک نوار ۱۰ یا ۱۵ سانتیمتری ابزار و تاج در آن بالا نصب کنم که هم باعث شاکی بودن کابینت می‌شود و هم فضایی که بدون استفاده از کاربردی میشود.

از ظروف سفالی برای تزیینات ساختمان و همچنین بالای کابینت آشپزخانه می توانید استفاده کنید.

معمولاً از ظروف سفالی یا مسی علاوه بر کاربردی بودن و خاصیت جنس ظروف دارای زیبایی نیز می باشند که از آن در ظاهر آشپزخانه معمولاً استفاده می شود.

پیشنهاد ما ظروف سفالی آبی رنگ و یا رنگی است که میتواند طراحی دکوراسیون آشپزخانه را منحصربه‌فرد و سنتی کند.

از گل های خشک شده که زمانی آنها را کادو گرفته‌اید و  به آنها علاقمند هستید میتوانید در بالای کابینت آشپزخانه استفاده کنید.

زیرا هم گرمای آن قسمت باعث میشود که گل ها خشک شوند و هم اینکه می توانید برای مدت طولانی آنها را داشته باشید.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۴.۸]