کفپوش مناسب برای بالکن
12
بهمن

کفپوش مناسب برای بالکن

کفپوش مناسب برای بالکن

با گذشت زمستان به بهار نزدیک می شویم و بهار فصلی است که درب بالکن ها دوباره باز می‌شود و می‌توانیم روزهای زیبای بهاری را مشاهده کنیم و لذت ببریم.

افرادی که در خانه هایی با بالکن زندگی می کنند می توانند از آن محیط استفاده کافی را داشته باشند.

برای اینکه بتوان کیفیت آن مکان را افزایش داد راهکارهای بسیاری وجود دارد تا به محیطی امن و قابل استفاده تبدیل شود.

دقت داشته باشید که در روزهای سرد سال مانند پاییز و زمستان می توانید اقدام به بازسازی بالکن ها بزنید و در روزهای معتدل سال مانند بهار از آن استفاده کنید.

پس دقت داشته باشید که برای کف پوش های بالکن باید متریالی را انتخاب کنید که در گرمای تابستان و سرمای زمستان مقاومت بالایی داشته باشد.

ما در این محتوا قصد داریم تا کفپوش های مناسب را برای بالکن ها و تراس ها به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید از آن ها ایده بگیرید و در خانه‌های خود به کار ببرید.

 

کفپوش مناسب برای بالکن

کفپوش سنگی

سنگ به دلیل اینکه متریال طبیعی است می تواند برای بالکن ها گزینه مناسبی باشد البته در خانه هایی که به صورت ویلایی و مستقل هستند می‌توانند از سنگ های طبیعی استفاده کنند.

برای بالکن هایی که در آپارتمان ها وجود دارد بهتر است که از کف پوش های سنگی استفاده کنید که در سایزهای مناسبی وجود دارد علاوه بر آن وجود طرح و رنگ های متنوع می تواند متناسب با سلیقه هر فرد انتخاب شود.

 

پیشنهاد نویسنده: کفپوش تایلی چیست؟

 

کفپوش چوبی

این ماجرا حقیقی است که هر فضا نیاز به زیبایی و متریال های لوکس دارد.

برای همین بهتر است که در ابتدا مزایا و معایب متریال ها را بشناسید و سپس آن را برای طراحی داخلی ساختمان به کار ببرید. هنگامی که قرار است بازسازی بالکن را انجام دهید و می خواهید کفپوشی را انتخاب کنید دقت داشته باشید که چوب به عنوان یک متریال طبیعی مقاومت پایینی در برابر آب و رطوبت دارد و در مناطقی که آب فراوان و رطوبت زیادی وجود دارد این متریال را به کار نگیرید.

اما امروزه کارشناسان توانسته اند به وسیله روکش های مقاوم سطح آن ها را مقاوم کنند و در هر فضایی استفاده شود و به عنوان مقاوم ترین متریال در برابر آب تبدیل می شود.

برای همین استفاده از آن محدود نیست و به عنوان یک متریال با اصالت در تزیینات ساختمان می تواند به کار رود.

 

کفپوش بتنی

ممکن است تصور کنید که از بتن فقط در قسمت های داخلی ساختمان استفاده می شود اما امروزه با توجه به گسترش صنعت ساخت و ساز و افراد ماهر نمونه های متنوعی از استفاده از بتن در تزئینات ساختمان و در طراحی داخلی منزل و خارجی مشاهده می شود.

بتن دارای ظاهر سرد و سخت می باشد که در سال‌های اخیر به عنوان یکی از متریال های محبوب در دکوراسیون داخلی منزل به حساب می‌آید.

اگر می خواهید از بتن استفاده کنید بهتر است که آن را برای کفپوش هم در نظر بگیرید به دلیل اینکه باعث می شود فضا زیبا تر و بزرگ تر به نظر برسد.

 

کفپوش کاشی

کاشی ها به عنوان یک متریال محبوب در قسمت داخلی و تزئینات خارجی ساختمان استفاده می شوند و استفاده از آن به صورت محدود به کار میرود.

کاشی ها با اجرای طرح‌های مختلفی هستند که ظاهر زیبایی دارند و می توانند تاثیر بسزایی در زیبایی بالکن به وجود بیاورند.

اگر فکر می‌کنید که این متریال مناسب برای بازسازی ساختماتن و بالکن است بهتر است که نمونه های طرح دار این کاشی ها را هم نگاهی بیاندازید.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

پروژه مصالح فروشی قم

پروژه کابینت تهران

پروژه دکوراسیون آشپرخانه

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]