گچبری سقف فرمانیه تهران
02
شهریور

گچبری سقف فرمانیه تهران

گچبری سقف فرمانیه تهران

گچ بری یکی از هنر های اصیل ایرانی است که از گذشته تا به امروز بسیاری از آن در طراحی داخلی ساختمان استفاده شده.

معمولاً برای سقف، گچبری های معمولی و قدیمی استفاده می شده است.

اما امروزه با پیشرفت دنیای مدرن استاد کارانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند کار با گچ کاری را با هنرهای دیگر ترکیب کردند و یک زیبایی فوق العاده در محیط به وجود آوردند.

 

طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی منزل 

 

گچبری سقف فرمانیه تهران

گچ بری ها می توانند به صورت برجسته باشند. در قسمت‌هایی که گچ بری ها در حالت توکار قرار می گیرد، می توانید به وسیله ریسه های نور و نور های مخفی زیبایی آن را چند برابر کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

همچنین سقف هایی که فرو رفته هستند و گچبری دور تا دور آن قرار گرفته،  بهتر است که از نقاشی های کلاسیک بر روی دیوارها استفاده کنید تا محیط زیباتری را داشته باشید.

برای فرو رفتگی های سقف، الزاماً  نباید طراحی ها مستطیل و مربع باشد.گاهی می توانید از تورفتگی های منحنی و گچبری هایی که روی آن قرار گرفته اند استفاده کنید و متوجه زیبایی آن شوید.

طرح‌هایی که برای سقف استفاده می‌شود می‌توانند در قسمت‌هایی رنگ آمیزی شوند.

برای مثال در خانه های کلاسیک امروزه قسمتی از گچبری‌های دیوار را به وسیله نقاشی دستی با رنگ های طلایی رنگ می کنند و قسمت های متفاوتی از آن را می‌توان در  قسمت پایین دیوار به خوبی مشاهده کرد.

معمولاً از این گچ بری ها در سبک کلاسیک به فراوانی استفاده می شود، زیرا سبک‌کلاسیک سبک جزئیات و تزییناتی است که باعث زیبایی آن میشود.

بهترین گزینه برای گچ بری های دیوار استفاده از استادکارانی که تجربه کافی دارند است، زیرا اگر این کار به درستی انجام نشود قطعاً ظاهر زیبایی در خانه ایجاد نمی شود و دوباره باید همان هزینه را مجدداً پرداخت کنید تا بتوانید یک فضای زیبا و دلنشین داشته باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: تزئینات داخلی ساختمان، بازسازی ساختمان

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۴]