مشاوره تلفنی رایگان

در مرحله ی اول کار شما می توانید با شرکت دکوطرح و با کارشناسان شرکت ما در تماس باشید؛ این کار را به کمک بخش نارنجی رنگی که در پایین صفحه مشاهده می کنید می توانید شروع کنید و یا شماره تلفن های شرکت را بدست آورید و با ما تماس بگیرید.

شرکت دکوطرح تنها شرکتی است که حتی در صورتی که شما با ما قرارداد و پروژه ی خود را تنظیم نکنید نیز مشاوره های رایگان برای شما خواهد داشت.

تفاوت مشاوره ی تلفنی با مشاوره های آنلاین یا پر کردن فرم های تماس با ما این است که به صورت خیلی سریع پاسخ سوالات خود را خواهید گرفت و مشکلی در تصمیم گیری نخواهید داشت.

باید دقت کنید که مشاوره باید از تیم متخصص انجام شود که این کار در شرکت دکوطرح امکان پذیر می باشد.

به طور کلی گروه دکوطرح با اطلاع کامل از نیاز های کارفرما، همواره در دسترس است تا به سوال های شما پاسخ داده و سوالاتی که شاید شما به عنوان کسی که به ساخت خانه و یا طراحی دکوراسیون داخلی احتیاج دارد، را بر طرف کند.

شما به عنوان یک کارفرما می توانید با شماره ی زیر تماس گرفته و از مشاوره رایگان متخصصان گروه معماری و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دکوطرح بهره مند شوید.

شاید برایتان سوال باشد که آیا از نظر مالی توان بازسازی خانه دارید؟ یا شاید می خواهید برای سال جدید کابینت های آشپزخانه را تغییر دهید اما نمی دانید از کجا شروع کنید. دانسن مقدار هزینه ها برای شروع یک پروژه، چه طراحی داخلی، چه بازسازی و چه ساخت امری ضروری در روند کار است. همه این سوالات را از گروه دکوطرح بپپرسید.

همان طور که در بالا هم اشاره شد، گروه دکوطرح تنها شرکت معماری ای است که حتی اگر شما برای عقد قرارداد اقدام نکنید، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان بهره مند شوید.

مرحله ی دوم یا مرحله ی بعد بازدید از ملک شماست.

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۷۱ میانگین: ۴.۶]
صفحه اینستاگرام دکوطرح
ارسال پیام به واتساپ
تماس مستقیم
09122460089
09121471847