نماد سایت شرکت معماری دکوطرح

اجرای کابینت‌های چوبی

اجرای کابینت‌های چوبی

اجرای کابینت‌های چوبی

اجرای کابینت‌های چوبی

در این مطلب می‌خواهیم در رابطه با کابینت‌های چوبی و کابینت‌هایی که روکش چوب دارند صحبت کنیم.

کابینت‌های چوبی در طرح‌های کابینت کلاسیک و مدرن اجرا می‌شوند. البته بیش‌تر برای کابینت‌های کلاسیک با متریال‌های مختلف استفاده می‌شدند.

در گذشته بیش‌تر از متریال چوب نئوپان با روکش ملامینه برای کابینت‌ها استفاده می‌کردند که دارای ظاهری زیبا بوده است. البته در برخی از موارد چهارچوب اصل صبا برای روی‌های چوبی مورد استفاده قرار گرفته‌است. کابینت‌های چوبی دارای رگه‌های موجود در روی چوب هستند که باعث طبیعی‌تر بودن و زیبایی فضا می‌شود.

 

اجرای کابینت‌های چوبی

اگر می‌خواهید که کابینت‌های خود را رنگ‌آمیزی کنید. بهتر است که قطعه مورد نظر را صاف کنید سپس روی آن را با روکش چوب و رنگ‌های تیره و طبیعی رنگ کنید.

این رنگ‌ها به صورت شفاف و بی‌رنگ هستند که برای استفاده از آن‌ها باید دقت لازم را به خرج دهید.

کابینت‌هایی که به صورت روکش چوب هستند برای افرادی استفاده می‌شوند که می‌خواهند کمتر هزینه کنند. به دلیل اینکه کابینت‌هایی که چوب طبیعی هستند هزینه‌های زیادی دارند.

کابینت روکش چوب برای کابینت‌هایی مغز ام دی اف هستند، روکش چوب بر روی آن‌ها می‌آید و پرس می‌شود. در بخش‌های مختلف کابینت مانند درب و قسمت‌هایی که قابل رویت هستند اجرا می‌شود.

برای اینکه کابینت روکش چوب شبیه کابینت‌های چوبی شوند می‌توانید از قاب‌ها و طرح‌های ساده برای درب‌های کابینت استفاده کنید.

برای طرح‌های پیچیده‌تر هم از قطعات چوبی و ام‌دی‌اف به صورت جداگانه روی کابینت‌ها به صورت منبت‌کاری استفاده کنید. ورقه‌هایی را در بخش‌های مانند تاج و پاخور استفاده نمایید.

از مزایای کابینت چوبی می‌توان به حس زیبایی آن اشاره کرد که به افراد منتقل می کند که سیار طبیعی و لاکچری هستند.

از معایب آن می‌توان به اینکه قابلیت لکه‌گیری ندارند و اگر آسیب ببیند باید تعویض شوند اشاره کرد.

 

برای مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ی برای ما بنویسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل