نماد سایت شرکت معماری دکوطرح 09122460089

طراحی و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه 

طراحی و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه  | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

طراحی و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه 

طراحی و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه 

طراحی، نظارت و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه واقع در خیابان طالقانی.

مدت زمان طراحی این پروژه سه روز کاری و مدت زمان اجرای آن چهارده روز کاری می باشد که صفر تاصد آن توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح انجام شده است.

در اجرای این پروژه به دلیل محدودیت زمان و تداخل با ساعات کاری کارمندان تمام متریال های به کار رفته در طراحی،  در کارگاه ساخته و جهت نصب در ساعات از قبل مشخص شده به پروژه انتقال داده شد و با افتخار توانستیم چه در مرحله طراحی و چه در مرحله اجرا رضایت کامل کارفرما را داشته باشیم. در ادامه این مطلب عکس هایی از قبل و بعد از طراحی آن برای شما عزیزان به اشتراک می گذاریم و خوشحال می شویم نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

طراحی و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه 

تصاویر پروژه

 

 

اصول طراحی اتاق کنفرانس

وقتی نوبت به کار می رسد، داشتن محیط مناسب می تواند تفاوت بین داشتن کارکنانی که درگیر کار هستند یا دفتری که بهره وری ندارد، باشد. همین امر در مورد محیط های اتاق جلسه نیز صادق است. محیط اتاق جلسه شما پس زمینه جلسات شماست. همه چیز از نور و نشیمن گرفته تا چیدمان اتاق می تواند بر خلق و خو و بهره وری تأثیر بگذارد. هنگام ایجاد یک فضای جلسه، چه چیزی لازم است تا یک اتاق دلپذیر و کار پسند شود؟ در ادامه این پروژه به چند نکته برای طراحی خوب یک اتاق کنفرانس خواهیم پرداخت.

 

اتاق کنفرانس چیست؟

قبل از پرداختن به جزئیات این که یک اتاق کنفرانس به چه چیزی باید سازنده باشد، ابتدا باید دقیقاً در نظر بگیرید که اتاق جلسه چیست و چگونه از آن استفاده می شود. اتاق جلسه چیست و چه هدفی دارد؟ اتاق جلسه صرفاً اتاقی است که کنار گذاشته شده و به عنوان مکانی برای برگزاری جلسات تعیین شده است. ساده است. با این حال، این روزها، اتاق جلسه ممکن است مکانی برای برگزاری ناهار، جلسات آموزشی، جلسات مشتری، طوفان فکری و یا جلسات استراتژی باشد. در حالی که مفهوم اتاق کنفرانس ساده است، می توانید ببینید که کاربردهای متعددی دارد. این را در نظر داشته باشید زیرا ما جنبه های مختلفی را در نظر می گیریم که فضای اتاق جلسه عالی را ایجاد می کند.

 

 اهمیت اتاق کنفرانس برای کارکنان

کارمندان شما برای احساس راحتی و بهره وری در یک اتاق جلسه به چه چیزهایی نیاز دارند؟ هنگام طراحی یک فضای ملاقات، لازم است به خاطر داشته باشید که انسان ها از این فضا به طرق مختلف استفاده خواهند کرد. فضای جلسه باید به راحتی پذیرای شرکت کنندگان شما باشد. مواردی که باید در نظر گرفته شود:

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۳.۷]
خروج از نسخه موبایل