نماد سایت شرکت معماری دکوطرح

طراحی و اجرای کابینت

طراحی و اجرای کابینت

طراحی و اجرای کابینت

طراحی و اجرای کابینت

با تغییر طرح‌ها و رنگ‌های کابینت‌ها می‌توانید تغییر بزرگی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایجاد کنید. این تحولات هنگامی که کابینت‌ها را عوض می‌کنید تاثیر مثبتی بر سایر قسمت‌های دیگر منزل هم دارد. در هنگام تزیینات آشپزخانه از دو رنگ مکمل استفاده کنید تا بتوانیم محیطی متفاوت و شیک را طراحی کنیم. بهتر است برای آشپزخانه‌هایی که نور ندارند و کوچک هستند از رنگ‌های سرد و گرم همراه یکدیگر استفاده نمایید. مثلا استفاده از رنگ‌های قرمز و آبی کاربنی گزینه مناسبی برای محیط است. باید توجه کنید که رنگی را انتخاب کنید که به شما آرامش دهد و پس از مدت کوتاهی دلتان را نزند.

یکی دیگر از مهمترین تجهیزات در آشپزخانه جادار بودن آن‌هاست. این موضوع یکی از دغدغه‌های خانم‌های خانه‌دار است. با چیدمان و دکوراسیون در کابینت‌های جادار می‌توانید محیط آشپزخانه‌تان را زیباتر کنید.

طراحی و اجرای کابینت

هرچقدر که در کابینت‌ها فضای باز بیش‌تر شود، قطعاً و اجناس بیشتری در آن‌ها جای می‌گیرد و نظم و ترتیب در فضای داخلی آشپزخانه تان برقرار می‌شود. بهتر است که از کابینت‌های عمودی استفاده نمایید و یا کابینت‌های دیگر را امتداد دهید.

امروزه برای برش متریال‌های مختلف از دستگاه سی‌ان‌سی استفاده می‌کنند. این دستگاه بر روی متریال‌های سختی مانند چوب، فلز و … به راحتی برشکاری داده می‌شود. از محصولاتی است که به وسیله این دستگاه بر روی آن طراحی‌های زیبایی برش داده می‌شود.

کابینت‌های ممبران دارای جزئیات و فرورفتگی‌هایی بر روی خود هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه مناسب هستند. تنها توسط دستگاه سی‌ان‌سی ایجاد می‌شود که افراد زیادی از این استقبال کرده‌اند. دکوراسیون آشپزخانه‌های سفید کابینت‌های ممبران سفید بهترین گزینه هستند. اغلب از کابینت‌های ممبران برای آشپزخانه‌های کلاسیک استفاده می‌کنند.

 

برای مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل