نماد سایت شرکت معماری دکوطرح

پروژه جردن – طراحی

پروژه جردن - طراحی

پروژه جردن – طراحی

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید. این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

پروژه جردن – طراحی

نام پروژه : جردن

تاریخ انجام پروژه : اسفند ماه ۱۳۹۷

توضیحات : تصاویر زیر مربوطه به مرحله ی طراحی می باشد.

 

آرایه در حال رشد فناوری ها چگونه بر طراحان کلینیک ها تأثیر می گذارد؟

انفجار فناوری ، چالش های قابل توجهی را برای معماران و طراحان ایجاد کرده است ، با توجه ویژه به ادغام با زیرساخت ها ، برنامه ریزی فضا و مدیریت استراتژیک. موثرترین رویکرد برای مدیریت این چالش ها ایجاد یک طرح جامع فناوری استراتژیک است که با چشم انداز و مأموریت سیستم بهداشت همسو باشد.

این طرح باید شامل موارد زیر باشد:

• ایجاد کمیته حاکمیت فناوری برای هدایت و عملیاتی کردن برنامه.
• ایجاد یک استراتژی ارتباط بالینی قابل کنترل که شامل تماس پرستار ، دستگاه های تلفن همراه و مدیریت زنگ هشدار باشد.
• تلفیق و ساده سازی دستگاه ها.
• بررسی سرمایه گذاری های فعلی فناوری برای تعیین بهینه سازی یا تکثیر. بررسی قرارداد خدمات نیز مهم است.

برای طراحی یک مرکز پزشکی ، داشتن این جنبه های مهم کاملاً واضح است. قبل از شروع هر نوع ساخت ، باید همه چیز را روی کاغذ برنامه ریزی کنید تا از نقص بعدی در طراحی جلوگیری کنید. اگر از یک حرفه ای مانند یک معمار کمک بگیرید ، آن‌ها به شما کمک می کنند فضای موجود را سازماندهی و بهینه کنید.

به یاد داشته باشید که حریم خصوصی بیماران را بخاطر بسپارید تا آن‌ها احساس راحتی کنند. و ، فراموش نکنید که طراحی را برای افرادی که توانایی تحرک آن‌ها کم است ، تنظیم کنید.

پروژه جردن – طراحی

این پروژه واقع در خیابان کیش در منطقه جردن تهران در سال۱۳۹۷ انجام شدو متراژ این محیط، حدود ۲۸۰ متر مربع بود که جای مانوور زیادی را برای گروه دکوطرح  ایجاد کرده بود. این پروژه در واقع مخصوص یک کلینیک زیبایی بود که کارفرما قصد طراحی و نظارت آن به صورت عالی را داشتند. صفر تا صد این پروژه توسط گروه معماری و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دکوطرح انجام شد. مدت زمان اجرای این پروژه ۶۰ روز کاری و مدت زمان طراحی آن ۷ روز کاری طول کشید. این پروژه بعد از این که پلان های فاز یک و فاز دوی آن طراحی شد، به کارفرما نشان داده شد و بعد تایید ایشان طراحی نهایی آن انجام شد.

اتاق ها

این فضا دارای سه اتاق می باشد که یک اتاق به پزشک، یک اتاق به معاینه و یک اتاق به جراحی اختصاص داده شد.

همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید، فضا انتظار از طریق زیر سازی لمسه، نورپردازی های زیر لمسه ها و روی سقف، آینه کاری ها و فلاور باکس یا جعبه های گل تزئین شده بود.

در قسمت فضای منشی، میز منشی کاملا با چوب کورنین طراحی و اجرا شد که بین پنل های آن، پنل های نور قرار گرفت تا بر زیبایی و نمای آن افزوده شود.

 

تصاویر :

 

برای مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

با آرزوی بهترین‌ها.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل