نماد سایت شرکت معماری دکوطرح 09122460089

اسکیس و راندو در معماری

اسکیس و راندو در معماری

اسکیس و راندو در معماری

راندو چیست؟

یکی از مهمترین نقش های معماران تسخیر طراحی با استفاده از ابزارها و تکنیک های مناسب می باشد؛ این کار توسط راندو کردن امکان پذیر می باشد. راندو وظیفه رندر کردن صحیح رنگ ها را بر عهده دارد که از طریق آن می توان تمام جزئیات، مواد، سایه و بافت را در طرح ها مشخص نمود. راندو کردن فرصت مناسبی را برای طراحی یک چشم انداز و تکمیل آن در اختیار طراح قرار می دهد که این طرح ها می توانند تأثیر بسیار زیادی در جلب مشتری و بازاریابی برای پروژه داشته باشند.

 

اسکیس و راندو در معماری

مزیت های راندو

 

تعیین جهت

نور در معماری : با استفاده از آن می توان محور اصلی را در ساختمان های موجود در شهر مشخص نمود.

تعریف زمان : به تصویر کشیدن شرایط آب و هوایی.

راندو کردن در معماری یک امر ضروری می باشد که با استفاده از آن می توان کل اجزای ساختمان را به نمایش در آورد و بر روی یک طرح، مقطع، نما و جزئیات آن را اعمال کرد.

راندو کردن در معماری تکنیکی است که توسط آن می توان طرح ها و مدل های بهتر و واقع گرایانه تری را ارائه نمود.

راندو کردن طرح ها سبب ایجاد تعامل سازنده با مشتری می گردند و زمینه را برای موفقیت و پیشرفت طراحی ها و مدل ها فراهم می آورد.

 

اسکیس چیست؟

اسکیس یکی از روش های طراحی با دست در معماری می باشد که با استفاده از آن می توان طرح های سریع و منحصر به فردی را با استفاده از دست طراحی کرد. اسکیس فرصت مناسبی را برای ایجاد طرح های خلاقانه و ابتکاری برای ما فراهم می آورد که توسط آن می توان ایده ها و طرح های مورد نظر را به آسانی و با سرعت زیاد طراحی نمود. اسکیس را می توان نوعی طراحی اولیه با استفاده از دست معرفی نمود که آن را می توان در ارائه طرح های اولیه در معماری به کار برد. اسکیس در واقع بیانگر نحوه تفکر طراح در رابطه با طرح های معماری می باشد که سبب ایجاد طراحی های منحصر به فرد و ناب در معماری می گردد. ایده های معماری باید سریع و با استفاده از ایده ها و تفکرات ناب ذهنی طراحی شوند. برای ایجاد اسکیس های مناسب و طراحی ایده های خلاقانه بهتر است به نکات زیر توجه نمود:

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل