نماد سایت شرکت معماری دکوطرح 09122460089

مزایای خانه های مینیمالیستی – اتاق نشیمن و آشپزخانه

مزایای خانه های مینیمالیستی - اتاق نشیمن و آشپزخانه

خانه های مینیمالیستی | اگر تاکنون وسایل خود را جمع کرده اید و به مکان جدیدی نقل مکان کرده اید ، یک واقعیت انکار ناپذیر را می دانید: چیزهای زیادی دارید. این حرکت باعث استرس می شود ، اما همچنین زندگی روز به روز را به درد می آورد. با چیزهای زیادی که ما را سنگین می کند ، جای تعجب نیست که بزرگترین روند دکوراسیون منزل این روزها فقط یک تکه دکوراسیون نیست ، بلکه تغییر سبک زندگی است: خانه مینیمالیستی.

 

پیشنهاد نویسنده برای خانه های مینیمالیستی: طراحی داخلی منزل

 

خانه های مینیمالیستی | هیچ راهی قطعی برای پذیرش زندگی مینیمالیستی وجود ندارد ، اما ساماندهی ، نابسامان و به حداقل رساندن خانه خود – به طور خلاصه ، آن را به یک خانه مینیمال تبدیل کنید – یک شروع عالی است. این می تواند دلهره آور باشد ، حتی در یک آپارتمان یک خوابه. بنابراین به جای تلاش برای انجام یک باره این کار ، ما فرایند را به یک راهنمای اتاق به اتاق تبدیل کرده ایم تا خانه شما را به یک خانه مینیمال تبدیل کنیم. این نکات را دنبال کنید ، و خواهید دید که با کمترین زمان و در کمترین زمان شاد زندگی می کنید:

خانه مینیمالیست خود را در اتاق نشیمن شروع کنید | خانه های مینیمالیستی

 

پیشنهاد نویسنده: بازسازی اتاق نشیمن

 

انتقال خود را به یک خانه مینیمال با اتاقی که بیشتر از همه بازدید می کنید شروع کنید – و بیشترین فضای نامنظم را جمع می کند. با تمیز کردن فضا و پاکسازی تمام وسایل اضافی که روی آن خوابیده اید – روی میز قهوه ، میزهای انتهایی ، تاقچه های پنجره و مرکز سرگرمی ، اتاق نشیمن خود را به سبک مینیمالیستی تغییر دهید. هنگام تمیز کردن ، فقط موارد تصادفی را در انبار نچسبانید و یا آنها را دوباره در قفسه مرتب نکنید. دستگیره ها و مجلات خود را بریزید و کاغذهای گشاد را در جای خود قرار دهید (که ممکن است فقط در سطل آشغال باشد).

خانه های مینیمالیستی | هنگامی که سطح خود را پاک کردید ، می توانید روی مبلمان و اجزای بیانیه تمرکز کنید. به آنچه در این فضا استفاده می کنید و نحوه استفاده از آن فکر کنید. آیا صندلی لهجه ای شما فقط یک قطعه تزئینی است؟ آیا آن میز آخر فقط به عنوان پایه چراغی است که هرگز استفاده نمی کنید؟ آخرین باری که مجموعه شمع های نشسته روی میز انتهایی را روشن کردید کی بود؟ اگر عملکردی نیست ، آن را اهدا کنید.

از اینجا ، شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید مبلمان فعلی خود را حفظ کنید یا به یک مجموعه مینیمالیستی از مبلمان جدید ، مانند یک میز مقطعی و قهوه ای به جای کاناپه ها ، صندلی ها و میزهای انتهایی بیشمار بروید.

خانه های مینیمالیستی | با مشخص شدن مبلمان ، یک قسمت عمده از اتاق نشیمن باقی مانده است: دکور. هرگونه بالش و پتویی که مرتباً از آن استفاده نمی کنید باید دور ریخته شود (می دانید که به طور منظم از چهار بالش پرتابی استفاده نمی کنید ، بنابراین بی رحم باشید). در حالی که روحیه پاکسازی دارید ، هرگونه فرش را نکس کنید. آنها دکوراسیون کاملاً ضروری نیستند و خلاص شدن از شر آنها به شما امکان می دهد از شر هرگونه محصول قالیشویی که در دستشویی دور انداخته اید خلاص شوید.

سرانجام ، وقت آن است که به دیوارها نگاه کنیم. مجموعه های بی پایان از عکسهای خانوادگی قاب شده از نظر تئوری زیبا هستند ، اما در واقعیت بهم ریخته اند. با داشتن دو تا سه قطعه هنری بزرگتر روی دیوارها ، دیوارهای خود را مینیمال نگه دارید و یک دیوار را لخت نگه دارید تا فضای اتاق متعادل شود.

پیشنهاد نویسنده: طراحی داخلی منزل

در آشپزخانه مینیمالیست بروید | خانه های مینیمالیستی

خانه های مینیمالیستی | با منطقی فکر کردن ، آشپزخانه شما یکی از کاربردی ترین فضاهای خانه است ، بنابراین ، آیا نباید ذاتی ترین مینیمالیست باشد؟ گرچه ایده خوبی است ، اما حقیقت این است که اکثر آشپزخانه های ما با ابزارهای تکراری ، انبارهای پربار و پیشخوان های پوشیده توزین می شوند. برای مخفی کردن آنها در زیر جعبه های غلات ، مبلغی برای این میزهای مرمر خوب پرداخت نکردید ، بنابراین اگر متعهد به زندگی مینیمالیستی هستید ، خانه مینیمالیستی باید آشپزخانه شما را نیز شامل شود.

انتقال خود را به یک آشپزخانه مینیمال با تخلیه هر کابینت و قرار دادن محتویات آنها روی پیشخوان و میز (و اگر واقعاً به فضای خالی ، کف) نیاز دارید ، آغاز کنید. موارد تکراری غیرضروری را مشاهده می کنید؟ اصول شربت انقضا شده؟ چیزهایی که فراموش کرده اید در خانه نگه داشته اید؟ آنها را اهدا کنید یا دور بریزید.

خانه های مینیمالیستی | با استفاده از اولین پاس ، وقت آن است که گرانول شوید ، از ظروف آشپزخانه شروع کنید. کپی فنجان ، قاشق و سایر وسایل پخت و پز را خندق کنید. و هر ظروفی که از بین می رود باید برود ، اما یادداشت کنید تا وسایل جدیدی برای خود تهیه کنید.

نکات مهمی را برای تأسیس یک خانه مینیمالیست دائمی ، در آشپزخانه یا مکان های دیگر شما به وجود می آورد: اقلام با کیفیتی را خریداری کنید که در طولانی مدت دوام داشته باشند. سرمایه گذاری در ظروف و لوازم آشپزخانه با کیفیت ، مانند چاقو و تخته های برش ، به این معنی است که شما باید نسخه پشتیبان و کپی کمتری بخرید و آشپزخانه خود را بسیار فراتر از این مرحله اول قرار دهید.

خانه های مینیمالیستی | هنگامی که نسخه های کپی را برداشته و وسایل را کتک می زنید ، وقت آن است که طراحی آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. قفسه های باز یا کابینت شیشه ای به خوبی به قطعات شیک و مجموعه های ظروف تخت مطابق کمک می کند. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که این را در آشپزخانه خود داشته باشید ، این فضاهای در معرض را “یک نمایشگر عملکردی” بدانید و آنها را به حداقل ذخیره برسانید. با انجام این کار شما را مجبور به پاکسازی بیشتر می کند تا در کابینت های دیگر جای خود را باز کنید.

 

پیشنهاد نویسنده برای خانه های مینیمالیستی: طراحی داخلی منزل

 

بعدی ، وسایل آشپزخانه. همه ما به مرور زمان وسایل کوچک را جمع می کنیم ، از توسترها گرفته تا غذاسازها تا آن مخلوط کن از سالی که تصمیم گرفتید بیشتر اسموتی بنوشید (همه ما آنجا بوده ایم). بسیاری از اینها واقعاً ارزش نگهداری در آشپزخانه شما را دارند (اگرچه اگر از اسموتی صرف نظر کرده اید ، وقت آن است که از مخلوط کن صرف نظر کنید) ، اما لوازم کوچک به پیشخوان شما تعلق ندارند. شما می توانید یک یا دو وسیله کوچک را بیرون نگه دارید – و از آنها بیشترین استفاده را ببرید ، مانند قهوه ساز یا توستر – اما بقیه باید در کمد یا کابینت ها نگهداری شوند تا در صورت نیاز از آنها بیرون بیایید (جایزه: این گزینه به شما کمک می کند تا فضای بیشتری را پاک کنید و شما را مجبور به تمیز نگه داشتن لوازم خود کنید).

خانه های مینیمالیستی | چیزهایی که منجر به قانون نهایی و طلایی حفظ یک خانه مینیمال در آشپزخانه شما می شود: پیشخوان ها را صاف نگه دارید. شما به نمکدان تزئینی ، ناخن های دست ساز یا هر چیز دیگری که آنها را بهم ریخته باشد ، نیازی ندارید. آشپزخانه خود را به عنوان یک فضای کاری در نظر بگیرید ، و طراحی مینیمالیستی به راحتی به دست خواهد آمد.

 

پروژه هایی که توسط شرکت دکوطرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط خانه های مینیمالیستی برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل