نماد سایت شرکت معماری دکوطرح

ساخت کابینت ام‌دی‌اف

تمیزکاری

تمیزکاری

ساخت کابینت ام‌دی‌اف

یکی از پر طرفدارترین کابینت‌هایی که در صنعت کابینت‌سازی مورد استفاده و استقبال مشتریان قرار گرفته است. کابینت‌های mdf از خرده چوب‌های چوب طبیعی که به وسیله چسب به یکدیگر وصل می‌شوند تشکیل شده‌اند.

این الیاف توسط چسب رزین در دستگاه متراکم می‌شوند و سپس تحت حرارت خشک می‌شود و قطعات برش خورده تقسیم می‌شود.

ام‌دی‌اف دارای رنگ و بافت ثابت است و مانند درب افرا به نظر می‌رسد. توجه کنید که رزینی که در الیاف به کار می‌رود ماده سمی است که نباید آن را تنفس کرد. برش‌کاری و تولید این قطعات باید در محیط‌های صنعتی و تهویه‌های استاندارد انجام شود.

 

ساخت کابینت ام‌دی‌اف

از مزایای کابینت‌های ام‌دی‌اف می‌شود به هزینه مناسب، برشکاری، تنوع در انداره و مدل، پایدار و مقاوم بودن آن اشاره کرد.

کابینت‌های ام‌دی‌اف که توسط دستگاه سی‌ان‌سی بریده و کنده‌کاری می‌شوند. توسط دستگاه پرس وکیوم روکش می‌شوند و رنگ می‌شود. روی آن‌ها از روکش pvc پوشانده می‌شود.

کابینت‌های ام‌دی‌اف در دو نوع مات و براق وجود دارند. نوع مات آن‌ها صفحات که با رنگ‌های طیف گسترده‌ای دارند را شامل می‌شود که بنا به سلیقه مشتری در آشپزخانه قرار می‌گیرد.

در نوع براق این کابینت‌ها دو راه وجود دارد که توسط رنگ و یا روکش پی‌وی‌سی اجرا می‌شود و روی آن‌ها را می‌توان طراحی کرد. رنگ‌ها معمولا صیقلی و تمیز هستند و نسبت به روکش گران‌تر هستند.

در روکش یک طرف ملامینه می‌شود و یک طرفه روکش پلاستیکی برا اجرا می‌شود که دارای کیفیت پایین‌تری است. رنگ‌بندی کابینت‌های ام‌دی‌اف یکی از نکات مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

اگر می‌خواهید کابینت ام‌دی‌اف برای آشپزخانه‌تان انتخاب کنید در ابتدا باید مواردی را مورد بررسی قرار دهید که به شرح زیر است.

اگر آشپزخانه‌ای دارید که متراژ کوچک دارد بهتر است از رنگ‌های روشن برای طراحی دکوراسیون آن استفاده کنید.

آشپزخانه‌هایی که نور طبیعی کمی دارند و نورپردازی باکیفیت ندارند، از کابینت‌های تیره رنگ استفاده نکند.

اگر تمیزکردن بیش از اندازه برای‌تان اهمیت دارد بهتر است از طرح و رنگی استفاده کنید که بتوانید راحت آن را تمیز کنید.

کابینت‌های ام‌دی‌اف سفید مشکی از محبوب‌ترین کابینت‌های که در سال جاری از آن استفاده شده‌است. رنگ سفید به دلیل اینکه خنثی است در کنار رنگ‌های دیگر دارای تعامل است.

برای اینکه بتوانید از این ترکیب استفاده کنید می‌توانید سطح روی کابینت را از سنگ مشکی و همه کابینت‌ها را به رنگ سفید انتخاب نمایید.

 

برای مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل