نماد سایت شرکت معماری دکوطرح

طراحی کابینت تهران

طراحی کابینت

طراحی کابینت

طراحی کابینت تهران

معمولا خریداران به دنبال طرح‌های متفاوت از کابینت هستند که طرح‌های کابینت سه بعدی در دکوراسیون داخلی به خوبی دیده می‌شود. این نوع کابینت‌ها امروزه طرفداران بسیاری دارند که آن‌ها را قبل از خرید و سفارش باید بررسی کنیم.

طراحی کابینت یکی از متنوع‌ترین صنعت هایی است که امروزه مورد توجه مردم قرار گرفته و طرح‌های متنوع از کابینت سراسر دنیا رایج هستند.

امروزه دیگر نمی‌توان با چسباندن چند باکس ام‌دی‌اف در کنار هم مشتری را راضی نگه داشت. طراحی کابینت دارای اصول و استانداردهایی است تا مشتری بتواند دکوراسیون را متناسب با فضای آشپزخانه خود انتخاب کند.

طراحی کابینت تهران

سبک‌های طراحی کابینت آشپزخانه به دو سبک اصلی که سبک کلاسیک و مدرن هستند تقسیم می‌شود. سبک کلاسیک طراحی سه زیر مجموعه به نام‌های تمام چوب، روکش چوب، ممبران دارد. سبک‌های مختلف دارای مشخصات و زیبایی خاص خود هستند.

اما در طراحی کابینت آشپزخانه مدرن کابینت‌های هایگلاس و ملامینه، هایگلاس فرامید وجود دارند که منحصر به فرد هستند.

امروزه برای طراحی کابینت‌ها ماشین‌آلات و امکانات پیشرفته‌ای در اختیار استادکاران باتجربه وجود دارد. تولید انواع کابینت با استفاده از آن‌ اجرا می‌شود و طبق طرح‌های روز دنیا به آن ایده‌آل که می‌خواهند می‌رسند.

کارشناسان طراحی با بررسی اولیه فضا و اطلاعاتی که در دسترس دارند می‌توانند به طراحی اولیه اقدام کنند. بعد از آن برای تکمیل نقشه طراحی شده را در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

منظور از طراحی سه‌بعدی و تری‌دی کابینت، طراحی با اندازه‌های دقیق است. قیمت این طرح‌ها در دفترهای طراحی معماری بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزارتومان هستند.

برای طراحی کابینت آشپزخانه در ابتدا باید به یک کارشناس خبره در این زمینه مراجعه کنید. آن‌ها پس از بررسی فضای آشپزخانه طرح آن را در اختیار شما قرار می‌دهند و می‌توانید بهترین کابینت برای آشپزخانه‌تان را انتخاب کنید.

در طراحی کابینت آشپزخانه باید توجه کنید که همه آن‌ها با یکدیگر هارمونی دارند و در انتخاب رنگ آن‌ها هم دقت کنید.

در سبک مدرن آشپزخانه‌هایی که متراژ کوچکی دارند بهتر است از کابینت‌های هایگلاس با رنگ روشن استفاده شود. محل قرارگیری این نوع از کابینت‌ها هم حائز اهمیت است.

زیرا هنگامی که نور خورشید به آن تابیده می‌شود باید در محلی قرار بگیرند که نور مستقیم بر سطح کابینت‌ها نتابد. در مرور زمان این موضوع باعث زرد‌شدگی و تغییر رنگ در کابینت‌ها می شود.

در کابینت‌های که برای آشپزخانه کلاسیک انتخاب می‌شوند بهتر است از چوب و یا کابینت ممبران استفاده کنیم.

کابینت‌های ممبران جزئیات را به خوبی بر روی خود نمایش می‌دهند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی هستند که سبک کلاسیک را دوست دارند.

 

برای مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۶ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل