نماد سایت شرکت معماری دکوطرح

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس

کابینت‌های هایگلاس از ورق‌های گلاس ساخته شده‌است. ظاهر براق و شیشه‌ای آن می‌تواند یک محیط زیبا را به وجود بیاورد. قیمت این نوع کابینت‌ها معمولاً مناسب است و در بین کابینت‌های دیگر محبوب هستند.

یک طرف ورق هایگلاس معمولاً از لایه شفاف زیبایی پوشانده شده و در سمت دیگر لایه معمولی وجود دارد. عموما فقط از یک سمت برای شفافیت و زیبایی آن مشاهده می‌شود.

کابینت های گلاس

اما کابینت‌های هایگلاس دارای مزایا و معایبی هستند که قبل از تهیه آن‌ها برای آشپزخانه‌تان باید آن‌ها را مطالعه کنید.

در ابتدا به مزایای کابینت هایگلاس می‌پردازیم که زیبایی و درخشش رویه کابینت هست. همانطور که گفتیم از جنس پلکسی گلاس است که بر روی ام‌دی‌اف آمده است.

این نوع کابینت‌ها انعکاس نور را به خوبی انجام می‌دهند و در طرح و رنگ متریال‌های آن‌ها نیز تنوعی زیادی وجود دارد که باعث محبوبیت آن‌ها شده است.

قیمت و هزینه برای کابینت ها وجود دارد. یکی از مزیت‌های این نوع کابینت‌ها قیمت مناسب‌شان است که فقط مقدار کمی از کابینت ام‌دی‌اف گران‌تر هستند. در مقابل از کابینت‌های دیگری مانند ممبران، روکش چوب و … ارزان‌تر هستند.

دو مدل از این نوع کابینت‌ها وجود دارد که ورق‌های گلاس خارجی یاترک و ورق‌های گلاس ایرانی هستند.

اما از معایب کابینت‌های هایگلاس می‌تواند به تیزی لبه‌های کابینت اشاره کرد. این کابینت‌ها اگر سنباده بخورند براق بدنه خود را از دست می‌دهند و نمای نامناسبی را ارائه می‌دهند.

در مورد بعدی لک‌پذیری و خش‌پذیری کابینت‌های هایگلاس است که مقاومت بالایی در برابر خط و خش ندارند. هنگامی که اجسام سخت و تیز روی آن‌ها قرار بگیرد به سرعت دارای آسیب‌دیدگی می‌شود.

 

برای مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵ میانگین: ۴.۸]
خروج از نسخه موبایل