نماد سایت شرکت معماری دکوطرح

بازسازی سرویس بهداشتی کوچک

بازسازی سرویس بهداشتی کوچک

بازسازی سرویس بهداشتی کوچک

بازسازی سرویس‌ بهداشتی و حمام کوچک به طور معمول زمان کمی از بازسازی منزل و بازسازی ساختمان را به خود می گیرد و همچنین هزینه کمی از بازسازی را به خود اختصاص می دهد که برای بازسازی سرویس کوچک در منزل مسکونی باید مواردی را در نظر داشت.

 

بازسازی سرویس بهداشتی کوچک

اگر سرویس بهداشتی از نور طبیعی برخوردار می باشد  بسیار عالی می باشد  ولی با توجه به اینکه سرویس‌های بهداشتی اغلب دارای نور طبیعی نمی باشند مهم است نورپردازی خوبی در آن‌ها اجرا شود.

 

صرفه جویی در هزینه بازسازی سرویس بهداشتی

در نظر برخی افراد ممکن است طراحی و بازسازی سرویس بهداشتی قدیمی در منزل مسکونی امری هزینه بر و بی فایده باشد به همین جهت از طراحی و بازسازی آن خودداری می کنند. اگر شما فردی هستید که کار طراحی و دکوراسیون داخلی انجام می دهید این مطلب برای شما تا حدی می تواند تاثیر گذار باشد .

روش هایی وجود دارد  که می تواند باعث کاهش هزینه‌ها در روند بازسازی سرویس بهداشتی باشد که یکی از این موارد صرفه جویی در کاشی کاری می باشد .

در کاشی کاری سرویس بهداشتی لازم نیست همه جای سرویس بهداشتی را کاشی کاری کنید. کاشی کاری کف سرویس بهداشتی باید به طور کامل انجام شود ولی دیوارها را می‌توان تا سقف کاشی کاری نکرد و دیوارهای سرویس بهداشتی را تا نیمه کاشی کاری کنید و ادامه آن را تا سقف با گچ پوشش دهید و برای تزیین رنگ پلاستیک به کار ببرید. این کار نه تنها باعث زیبا شدن سرویس بهداشتی در منزل مسکونی می شود  بلکه هزینه کاشی کاری اضافی را نیز کم می کند.

جابجایی روشویی ، وان، سنگ دستشویی هزینه اضافی می باشد که کارفرما آن را متحمل می شودبه همین جهت به منظور کاهش در هزینه ها بهتر است تا حد ممکن از جابه‌جایی آن‌ها خودداری کنید مگر آنکه در طراحی جابجایی آن را لحاظ کرده باشید و باعث دلواز تر شدن و زیبا تر شدن سرویس بهداشتی شود و یا اینکه بازسازی در حدی باشد که تعویض لوله‌های قدیمی با جدید صورت بپذیرد که در این صورت تغییر جای عناصر دکوراتیو دیگر هزینه بردار نمی باشد زیرا در هر صورت جای لوله کشی و فاضلاب روشویی عوض شده است .

لازم نیست حتما” در بازسازی سرویس بهداشتی از شیرآلات، روشویی و آینه لوکس استفاده شود بلکه نشانه یک سرویس بهداشتی زیبا تنها استفاده از وسایل و مصالح لوکس و گران قیمت  نمی باشد و در برخی از مواقع زیبایی در سادگی خلاصه می‌شود و با استفاده از تناژ رنگی مناسب با یکدیگر این امکان را خواهید داشت یک سرویس بهداشتی زیبا و مورد پسند به وجود بیاورید.

در ارتباط با روشویی کابینت دار بخوانید.

بازسازی سرویس بهداشتی خاص با متریال طبیعی

اگر می خواهید در بازسازی سرویس بهداشتی خود هزینه ها را کاهش دهید می‌توانید از سلیقه وهنر فردی خودتان استفاده کنید . به عنوان مثال در کاشی کاری کف سرویس بهداشتی و دوش حمام این امکان را خواهید داشت با استفاده از کاشی شکسته یا قلوه رودخانه‌ای گرد شده بهره ببرید تا هم یک سرویس بهداشتی خاص و هم در هزینه‌های جاری صرفه جویی کنید.

شما می توانید روشویی کمد دار را خودتان بسازید و برای این کار از کمدهای قدیمی و کاسه‌های چینی یا بلور قدیمی برای ساخت روشویی کمد دار بهره ببرید . کمد قدیمی را بازسازی و رنگ بکنید و کاسه قدیمی را سوراخ کرده ، نوسازی کنید و به عنوان روشویی از آن استفاده کنید.

حتی  می توانیدآینه روشویی را هم خودتان درست کنید و برای این کار آینه‌ای ساده ای خریداری کنید و آن را درون قاب تابلوهای قدیمی بگذارید و آن را به سلیقه و هنر خودتان تزیین کنید .

 

سخن آخر

بازسازی سرویس بهداشتی قدیمی درخانه‌های قدیمی بسیار مهم می باشد که مالک آن را به منظور فروش و اجاره بازسازی می کند پس بهترین راه برای بازسازی سرویس بهداشتی عقد قرارداد با یک گروه متخصص در زمینه دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان می باشد.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۴.۵]
خروج از نسخه موبایل