نماد سایت شرکت معماری دکوطرح 09122460089

انتخاب لوستر مناسب در دکوراسیون داخلی

انتخاب لوستر مناسب در دکوراسیون داخلی

انتخاب لوستر مناسب در دکوراسیون داخلی

یکی از بهترین ایده ها در طراحی داخلی منازل وجود لوستر در فضا می باشد که این فضا ها می تواند شامل اتاق پذیرایی، راهروی ورودی، فضای نهارخوری، آشپزخانه، اتاق ها و… باشد که طراح با توجه به سبک طراحی و بودجه در نظر گرفته شده توسط کار فرما از این متریال زیبا در طراحی استفاده می کند.

در این نوشته قصد داریم به بررسی انواع لوستر بپردازیم و کاربرد آنها را در فضا های مختلف مشخص کنیم. با ما همراه باشید.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

 

انتخاب لوستر مناسب در دکوراسیون داخلی

انواع لوستر

لوستر طبقه ای

از لحاظ بصری و بدون صرف هزینه ای گزاف، لوسترهایی که دارای طبقات می باشند، بزرگتر جلوه می کنند و این مزیت باعث زیباتر دیده شدن این متریال می شود و در دکوراسیون و چیدمان هایی که به سبک مدرن و سنتی می باشند توصیه می شود که با توجه به سبک و استایل آنها می توانید در دکوراسیون داخلی منزل خود مورد استفاده قرار دهید.

 

لوستر سنتی

این نوع لوستر در سایزهایی بزرگ تولید می شود و از تزئینات خاصی برخوردار است که در دکوراسیون های به سبک سنتی مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید این نوع لوستر ها را از ظاهرشان به راحتی تشخیص دهید. لازم به ذکر است که در هنگام خرید این نوع از لوسترها به کیفیت مواد به کار رفته در آنها بسیار دقت کنید.

 

لوستر کریستالی در طراحی

لوسترهای کریستالی جز لوسترهای لوکس و مدرن می باشند و می توانند در تزئین و دکوراسیون داخلی نقش مهمی را ایفا کنند و به دلیل متریال های گران قیمتی که در تزئین این نوع از لوسترها به کار رفته است، سبب شده تا نسبت به لوسترهای دیگر از قیمت بالایی برخوردار باشند. در هنگام خرید این نوع لوسترها باید به این نکته توجه داشته باشید که کریستال های به کار رفته در آنها از کیفیت بالایی برخوردار باشند و ما توصیه می کنیم اگر قصد خرید این نوع لوسترها را دارید حتما” از فروشگا های معتبر خریداری کنید.

لوسترهای کریستالی با توجه به قیمت بالایی که دارند هنوز هم جز جذابترین گزینه ها به شمار می روند وبه دلیل درخشندگی بالا طرفدران زیادی را مجذوب خود کرده اند و می توانند در به وجود آمد یک فضای ایده آل نقش مهمی را ایفا کنند.

بکار گیری این لوسترها در فضای نهار خوری یک گزینه خاص است و پیشنهاد می کنیم در طراحی این فضا به این نوع از لوسترها فکر کنید.

 

لوستر فلزی میانه قرن

در دهه شصت میلادی و با شکل گیری جنبش دیزاین داخلی ، طراحی لوسترها به تدریج پیشرفته تر و مدرن تر شد. برای رسیدن به یک فضای اختصاصی در اواسط قرن ، اکثرا لوسترها از چوب و یا آهن ساخته می شدند که به آن ها لقب هایی همچون اسپوتنیک، میرکل، اتمیک داده می شد.

اسامی که برای این لوسترها انتخاب کرده بودند کمی عجیب به نظر می رسند و یکی از دلایل مهمی که باعث شده تا ما از وجود همچین لوسترهایی آگاه باشیم، استفاده گسترده ای است که از آنها در خانه های بزرگ و لوکس که به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده اند می باشد. این لوستر ها به لحاظ زیبایی و کیفیت که ما آنها را از روی ظاهرشان انتخاب می کنیم حرف اول را می زنند و در طراحی های لوکس و کلاسیک بی رغیب می باشند.

 

لوستر طبلی

این نوع از لوسترها برای کسانی پیشنهاد می شود که در انتخاب لوسترهای سنتی و یا لوسترهای سقفی دچار تردید شده اند و نمی دانند کدام یک را برای فضای خود انتخاب کنند.

البته با توجه به شرایط بد اقتصادی که امروزه در کشور ما حاکم است یک انتخاب درست بسیار دشوار است و شما باید با توجه به تمام جوانب یک انتخاب صحیح را برای یک بارانجام دهید پس این مشکل کمی کار را سخت می کند و باید دقت ویژه ای به آن شود. به همین جهت است که ما توصیه می کنیم قبل از خرید و پرداخت هزینه ای سنگین فضای خود را طراحی کنید و از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید تا با یک انتخاب درست، یک فضای زیبا را به ارمغان بیاورید.

این لوسترها می توانند در فضای پذیرایی یک انتخاب مناسب باشند و ضمن زیبایی که دارند، حفظ و نگهداری آنها بسیار ساده است و شما می توانید این لوستر ها را در طرح ها و رنگ های متنوع و متناسب با دکوراسیون داخلی خود خریداری کنید.

 

لوستر چوبی در دکوراسیون منزل

این نوع از لوسترها می توانند یک انتخاب مناسب برای آشپزخانه باشند و براساس اشکال هندسی که ساخته می شوند دارای جلوه ای متفاوت هستند و شما می توانید در بهترین حالت و با یک سرچ کوچک در اینترنت انواع مختلفی از آنها را مشاهده کنید و با توجه به اندازه و حجمی که دارند نسبت به خرید آنها اقدام فرمایید و در فضای خود مورد استفاده قرار دهید.

 

لوستر کوچک در طراحی داخلی

طراحان و معماران می دانند که هر لوستر با طرح و ابعادی که دارد را می توان در فضایی خاص استفاده کرد و یک لوستر گران قیمت، زیبا و بزرگ مناسب برای هر فضایی نیست و باید در طراحی به اصل تناسب در فضا توجه ویژه ای داشت.

در طراحی فضا های کوچک مانند اتاق خوابها می توان از این لوستر ها بهره برد و با توجه به سبک طراحی در فضا از این لوستر ها استفاده کرد.

 

لوستر مدرن در دکوراسیون

طراحی این نوع لوسترها تابع قانون خاصی نمی باشد و اگر می خواهید از این نوع لوستر ها در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید به دنبال راه حل های امروزی باشید و از لوسترهای براق با جزئیات کم بهره ببرید. شما می توانید در خرید این لوستر ها از وب سایت های آنلاین کمک بگیرید و بعد از ارتباط با آنها، بخواهید یک کاتالوگ در قالب پی دی اف برای شما ارسال کنند که با توجه به فضای مورد نظر خود و قیمت آنها یک خرید مطمئن را داشته باشید.

 

لوستر ال ای دی

این لوسترها نمونه ای از لوسترهای مدرن به شمار می روند که علاوه بر زیبایی که دارند از مصرف انرژی پایینی نیز برخوردار می باشند و مزیت خوب آنها این است که شما این امکان را خواهید داشت تا با توجه به فضای خود نسبت به تغییر رنگ ، کم و زیاد کردن نور این لوسترها به وسیله ریموت کنترل اقدام فرمایید.

 

لوستر ریسه ای

این نوع از لوسترها یک انتخاب بسیار ایده آل در طراحی خانه هایی به سبک مدرن می باشند و شما توانید در طراحی و نورپردازی فضا های خود از طرح های متنوع این لوستر بهره ببرید و یک فضای چشم نواز را خلق کنید.

 

لوستر برنزی

لوسترهای برنزی از طراحی های فوق العاده ای برخوردار هستند که با توجه به طرح های متنوعی که دارند می توانند در انواع فضا ها مورد استفاده قرار بگیرند. همانطور که از نام آنها مشخص می باشد جنس این لوستر ها از برنز می باشد که نقش و نگارهایی به سبک کلاسیک بر روی بدنه آنها شکل گرفته است که همین تزئینات زیبا از جمله موارد محبوبیت این نوع از لوسترها می باشد.

در قدیم از این لوسترها در سبک های کلاسیک استفاده می شد اما امروزه شاهد طرح های نوین و مدرنی در این لوسترها می باشیم که سبب شده در طراحی منازل مسکونی به سبک مدرن نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

لوستر شمعی

این نوع از لوسترها دارای شاخه های سه، پنج و یا بیشتر شمع می باشند و بیشتر در طراحی هایی که به سبک روستیک انجام می شود مورد استفاده قرار می گیرند شکل شاخه های این لوسترها به صورت شمع می باشد و به همین جهت به آنها لوسترهای شمعی می گویند و کاربرد آنها در سالن های پذیرایی خانه هایی که به سبک روستیک طراحی و اجرا شده اند می تواند بسیار کاربردی باشد و در جلوه دادن بیشتر فضا نقش آفرینی کند.

 

لوستر شیشه ای

جنس این نوع از لوسترها از شیشه می باشد و در طیف وسیعی از طرح ها تولید و روانه بازار می شوند و به دلیل وسعت طرحی که دارند شما می توانید به راحتی بهترین گزینه را انتخاب و در دکوراسیون منزل خود مورد استفاده قرار دهید.

این نوع لوسترها می توانند در خانه هایی که به سبک مدرن طراحی و اجرا شده اند مورد استفاده قرار بگیرند.

 

لوستر ساده و مینیمالیست

این لوسترها به دلیل سادگی و زیبایی خاصی که دارند در سبک های مینیمال می توانند زیبایی فضای شما را دو چندان کنند و شما در طراحی خود می توانید از این لوسترها در ابعاد بزرگ بهره ببرید.

دقت داشته باشید قبل از اقدام به خرید این لوسترها از طراح خود بخواهید نمونه هایی از این لوسترها را در طرح شما اعمال کند تا بتوانید با دیدی باز نسبت به خرید آنها اقدام فرمایید.

 

لوستر فانتزی

این لوسترها ازاشکال متنوع و غیرعادی تشکیل شده اند و در دکوراسیون هایی که به سبک مدرن می باشند می توانند به خوبی نقش آفرینی کنند و علاوه بر زیبایی می توانند به عنوان یک المان دکوراتیو نیز شناخته شوند.

 

کلام آخر

لوسترها در هر سبک و طرحی که باشند دارای تنوع بسیار زیادی هستند که طبیعتا کار در انتخاب دشوار می شود و به همین جهت پیشنهاد می کنیم قبل از خرید، فضای خود را طراحی کنید که از یک طرف این امکان را داشته باشید هزینه های خود را مدیریت کنید و از طرف دیگیر با دید بازتری نسبت به انتخاب و خرید این متریال زیبا اقدام فرمایید.

در مطلب بعدی در مورد رنگ و نصب لوسترها مطالبی را برایتان بارگذاری می کنیم و امیدواریم توانسته باشیم خدمات مفیدی را به شما سروران عزیز ارائه داده باشیم.

شما می توانید برای مشاوره رایگان با شماره های درج شده در سایت شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح تماس گرفته تا متخصصین ما این امکان را داشته باشند بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهند.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل