نماد سایت شرکت معماری دکوطرح 09122460089

ورودی لوکس ویلا

ورودی لوکس ویلا

راهنمای طراحی ورودی لوکس ویلا

یک ورودی لوکس ویلا، ویژگی‌‌های خانه شما را معرفی کرده و میهمانان شما را تحت تأثیر قرار‌‌ می‌دهد. این نقطه از خانه، مکانی است که قبل از بقیه قسمت‌‌های منزل به چشم‌‌ می‌آید. بنابراین برای این که از میهمانان خود به خوبی استقبال کنید و به آن‌‌ها احساس خوشایندی بدهید، طراحی ورودی لوکس ویلا را جدی بگیرید.

 

به فکر طراحی ورودی لوکس ویلا هستید؟ این نوشته‌ها را حتما بخوانید!

 

 

نورپردازی ورودی لوکس ویلا

قبل از هر چیز‌‌ می‌خواهیم از اهمیت نورپردازی در طراحی ورودی لوکس ویلا حرف بزنیم. بدون شک در هنگام ورود به خانه اگر با یک راهرو تاریک مواجه شوید احساس خوبی نخواهید داشت. در مقابل اگر طراحی راهرو خانه طوری باشد که فضا روشن بوده و از نورپردازی دکوراتیو استفاده شده باشد احساس شما نسبت به جایی که به آن وارد شده‌‌‌اید متفاوت خواهد بود.     نورپردازی علاوه بر جلوه‌ی بصری برای تامین ایمنی فضا نیز به کار‌‌ می‌رود. روش‌‌های مختلفی برای نورپردازی ورودی لوکس ویلا وجود دارد. این روش‌ها به شرح زیرند:

 

لوستر و لامپ برای نورپردازی ورودی لوکس ویلا

روش‌‌های بالا از جمله ترفندهای روشن‌تر کردن راهرو ورودی خانه هستند که‌‌ می‌توانید آن‌‌ها را متناسب با مدل ورودی منزل‌تان به کار ببرید.

توجه داشته باشید که نورپردازی نه تنها برای طراحی ورودی داخلی خانه، بلکه برای طراحی ورودی حیاط خانه نیز مهم است.

 

المان‌‌های مناسب ورودی لوکس ویلا

نباید فراموش کنیم که هر چقدر به زیبایی ظاهر وردی خانه اهمیت‌‌ می‌دهیم نباید از کاربردی بودن آن کم کنیم. این از مهم‌ترین اصول طراحی ورودی خانه است. به هر حال ما نیاز داریم تا بعد از ورود به خانه ابتدا فضایی برای آویزان کردن کت، کیف، سوییچ یا کلید داشته باشیم.

اگر مدل خانه طوری است که با کفش وارد ورودی‌‌ می‌شویم بسیار مهم است که به فضای قرار گرفتن کفش‌‌ها و صندل‌‌های روفرشی فکر کنیم. آنچه در طراحی ورودی منزل اهمیت دارد توجه به زیباسازی فضا در عین کاربردی بودن آن است.

باید دقت کنید که چه مدل جاکلیدی را انتخاب‌‌ می‌کنید. مدل جاکفشی، کمد یا کنسولی که برای قرار دادن در ورودی انتخاب‌‌ می‌کنید و همخوانی آن‌‌ها با سبک دکوراسیون منزل‌تان اهمیت زیادی دارد. به طور کلی این المان‌‌ها برای استفاده در ورودی لوکس ویلا مناسب هستند:

ممکن است شما بتوانید فقط یک یا دو مورد از پیشنهادات بالا را در راهرو ورودی منزل‌تان به کار ببرید که بیشتر به مدل ورودی و اندازه آن بستگی دارد.

به یاد داشته باشید که هرگز در استفاده از المان‌‌های تزیینی زیاده روی نکنید. مخصوصا وقتی ورودی خانه کوچک است. در کل بهتر است به جای استفاده زیاد از عناصر دکوراتیو، سادگی را حفظ کنید و انتخاب‌‌های هوشمندانه‌تری داشته باشید.

 

 

برای مشاوره‌ی رایگان‌‌ می‌توانید با شماره‌‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل