نماد سایت شرکت معماری دکوطرح

طراحی داخلی استخر و سونا

طراحی داخلی استخر و سونا

طراحی داخلی استخر و سونا

در بسیاری از منزل ها استخرهای سرپوشیده خانگی وجود دارد که افراد می توانند به راحتی ساعتی را در آن لذت ببرند بیشتر اوقات اعضای خانواده دوست دارند که برایشان به بیرون بروند و از این کار به عنوان تفریح و سرگرمی استفاده می‌کنند برای اینکه بتوانیم در زمان و هزینه صرفه جویی کنید می توانید با استفاده از استخرهای خانگی این نیاز خود را برطرف کنیم.

هنگامی که استخرهای فضای باز را با استخرهای سرپوشیده مقایسه می‌کنیم مزایای در استخرهای خانگی را مشاهده می‌کنیم که مانند محافظت پوست در برابر اشعه های زیان بار خورشید می باشد آن در شبهای که هوای سردی وجود دارد میتوانید در آب گرم شنا کنید و لذت ببرید.

 

طراحی داخلی تجاری و طراحی داخلی اداری و طراحی داخلی منزل

 

طراحی داخلی استخر و سونا

نورپردازی مناسب بر روی دیوارها می تواند فضای استخر را زیباتر کند و همچنین بزرگ شدن محیط کمک کند.

نورپردازی یکی از برجسته ترین مسائلی که در طراحی باید لحاظ شود و فرقی نمی‌کند در فضای داخلی است که در نمای ساختمان است این نورپردازی متفاوت است که طراحی و استفاده از متریال های متفاوت را میتواند زیباتر کند.

 

در انتخاب پنجره و درهای شیشه‌ای باید دقت داشته باشید و آنها را از متریال هایی که در وقت بیشتری دارند انتخاب کنید تا بتوانید از منظره که در روبروی هم قرار دارد به خوبی بهره ببرید.

استخری که در مرکز ساختمان قرار دارند باعث می‌شود که زاهد پاکیزه و مراتبی را در اطراف خود حفظ کنند و یکی از مزایای استخر سرپوشیده میباشد.

وجود استخر در منزل یکی از قابلیت های که برای افراد کمتر قابل باور است اما اجرای آن باعث می شود که هر بار می شوند انرژی بگیرند و از بابت آن خشنود شوند.

گیاهان سبز می‌توانند در تعادل با استخر زیبایی را به وجود می‌آورند و احساس اینکه در دریا و در طبیعت هستید را در شما ایجاد کند.

وجود جکوزی و یا المان های دیگری مانند آبنما می‌تواند زیبایی محیط استخراج چندین برابر کند و طراحی منحصر به فردی را به وجود بیاورد.

 

پیشنهاد نویسنده: تزئینات داخلی ساختمان، بازسازی ساختمان

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۴.۷]
خروج از نسخه موبایل