نماد سایت شرکت معماری دکوطرح 09122460089

دکوراسیون داخلی فرانسوی

دکوراسیون داخلی فرانسوی

همه چیز درمورد دکوراسیون داخلی فرانسوی

خانه های فرانسوی که به سبک های مجلل، نمای سنگ های طبیعی و فضای داخلی شیک و روستایی شهرت دارند از قرن ها قبل به خانه ها الهام بخشیده و همچنان دارای طراحی مدرن و شیک داخلی هستند که امروزه بسیار محبوب است. خانه های روستایی فرانسوی که با پالت های رنگی ساده، خنثی و الهام گرفتن از محیط طبیعی ساخته شدند، از طلاکاری و قالب گیری موجود در خانه های مجلل پاریس دور هستند. برخلاف خانه های ایالت فرانسه که از عظمت سلطنت پادشاه لوئی چهاردهم الهام گرفته اند، خانه های روستایی فرانسه معمولاً تحت تأثیر عناصر طبیعی پیرامون خود قرار می گیرند.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

 

تاریخچه دکوراسیون داخلی فرانسوی

در طول جنگ جهانی اول، سربازان آمریکایی خانه های روستایی فرانسوی را دیدند و خود را از آن ها الهام گرفتند. پس از جنگ، بسیاری از این سربازان سبک پرووانس را به ایالات متحده بازگرداندند و خانه های خود را به سبک دکوراسیون داخلی فرانسوی ساختند. معماری و دکوراسیون کشور فرانسه محبوبیت زیادی دارد و امروزه نیز الهام بخش سازندگان خانه و تزئینات داخلی است.

 

ویژگی های مهم سبک دکوراسیون داخلی فرانسوی

دکوراسیون داخلی فرانسوی در کشور فرانسه الهام گرفته از طبیعت است. بر این اساس، خانه های کشور فرانسه تمایل دارند با محیط پیرامون خود ترکیب شوند. برخی از ویژگی های متمایز معماری و سبک کشور فرانسه عبارت اند از:

 

طراحی داخلی خانه به سبک کشور فرانسه

طراحی داخلی فرانسوی، همانند خانه های دلفریب اشرافی فرانسوی ترکیبی از سبک انتیک فرانسوی و شابی شیک و روستیک است که پر از جذابیت است و احساس لوکس بودن میدهد. در این سبک درعین ظرافت و سادگی همه عناصر لوکس و گران قیمت هستند. ترکیب آثار هنری روی دیوارها، میز قهوه مینیمال، صندلی لویی ششم در چاپ هندسی مدرن، ظروف انتیک چینی و اشیائ عتیقه احساس عمیق سبک دکوراسیون داخلی فرانسوی را القا می کند.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل