نماد سایت شرکت معماری دکوطرح 09122460089

طراحی سازه مهندسی چگونه انجام می شود؟

طراحی سازه مهندسی چگونه انجام می شود؟

ما با بررسی علم طراحی سازه مهندسی و کوشش در جهت گسترش و فراهم آوردن بستر در اجرایی کردن آن می کوشیم تا ساختمان هایی را بسازیم و بازسازی کنیم که نه تنها برای ده ها سال بلکه برای حتی قرن ها پایدار و مستحکم بمانند و پایداری و ایمنی و امنیت خود را از دست ندهند. ما قصد داریم به استحکام و پایداری ابنیه تاریخی خود بازگردیم که پس از قرن ها همچنان استوار جهان معماری را به شگفتی واداشته اند.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

طراحی سازه و همه چیز درمورد آن

فرآیند طراحی و هماهنگی نوع سازه

 

 

طراحی سازه مهندسی دقیقا برای چه منظوری است؟

ما در دکوطرح معتقدیم که ساخت و ساز تنها یک صنعت نیست، یک هنر، یک هویت ملی و یک علم برتر است که با آن تمامی زندگی اجتماعی ما در کنار یکدیگر معنی پیدا می کند. در طراحی سازه مهندسی ما نسبت به هر انحراف و هر اشتباهی دقیق و حساس هستیم و با بهترین امکانات، بهترین مهندسین و به  روزترین دستاوردهای علم طراحی سازه، بالاترین سطح کیفیت را ارائه خواهیم کرد. هدف علم طراحی سازه نیز در تمام دنیا همین است.

 

مهندس سازه چه می کند؟

مهندسین این حوزه به جد می کوشند تا سازه هایی استوار و پایدار با حداکثر کاربری و عمر بسازند. در طراحی سازه ما می خواهیم که یک ساختمان علاوه بر زیبایی، شکیل بودن، هدفمند بودن و فواید و فاکتورهای مهندسی، برای سالیان طولانی قابل استفاده باشد تا منابع محدود و ارزشمند انسانی به هدر نرود. معتقدیم که باید از حوادث گذشته درس گرفت و احتمال آسیب ناشی از حوادث و شرایط جوی و حتی فرسایش ناشی از گذر زمان را به حداقلی ترین ها رساند.

 

طراحی سازه چه مراحلی دارد؟

طراحی سازه سه مرحله ی اصلی دارد که این مراحل به ترتیب شامل برنامه ریزی برای طراحی سازه، طراحی سازه و ساخت آن می باشد. در این نوشتار تمرکز ما بیشتر بر روی طراحی سازه و برنامه ریزی برای آن است، در ادامه خلاصه ای از هر یک از این سه مرحله تقدیم حضور شما همراهان دکوطرح خواهد شد.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل